is vandoorne niet 10de binnen gekomen ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 2016
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenOp plaats 12 vertrokken en 10de geëindigd.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
wat was er nu aan de hand met Alonso? waarom mocht hij niet rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichteneerste punt voor McLaren, wel beschamend voor die 2 wereldkampioenen
wat was er nu aan de hand met Alonso? waarom mocht hij niet rijden?
ribklachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenwel beschamend voor die 2 wereldkampioenen
Zegt meer over Stoffel dan over de 2 wereldkampioenen...
Comment
-
ik denk dat wij Belgen af en toe wat gezond chauvinisme missen....
Goed gereden Stoffel, mooie manoeuvres, wagen heel aan de finish en eerste punten voor Mclaren! Hopelijk is hij opgemerkt en kiest er binnenkort iemand voor talent en niet voor een zak geld bij de keuze van een nieuwe rijderWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Switch bij Red bull - Torro Rosso: Verstappen naar RB en Kvyat naar Torro Rosso. Mooie promotie voor Verst enja Kvyat is op de terugweg als hij volgend jaar in de F1 wil blijven zal hij nu met de Torro Rosso moeten presteren anders vrees ik voor een exit van de rus.
Comment
-
Eigenlijk is dat toch wel gezever. Kvyat maakt een fout en ze zwieren hem buiten. Plus, de akkefietjes met Vettel in Rusland waren niet alleen zijn fout, in de linkse doordraaier gaat Vettel van de gas, waardoor Kvyat waarschijnlijk niet meer kan reageren. Is gewoon een linke truc van RedBull. Nu hadden ze een strohalm om zich aan vast te grijpen, om zo Verstappen vast te kunnen leggen.
Comment
-
Ben blij voor Max maar Ricciardo is zeker geen simpele en dat gaat zeker een zware test worden in een wagen die hij niet kent. De rus deed het echt niet slecht en ik vind dit zeker een uitvlucht . Maar Max heeft meer potentieel en ze willen hem niet kwijt . Ik zie Max éérlijk gezegd ook niet rap wereldkampioen worden bij Redbull . De tijden van Vettel zijn voorbij. Wil je kampioen worden de komende 10jaar dan heb je gewoon een Mercedes , Mclaren of Ferrari nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenBen blij voor Max maar Ricciardo is zeker geen simpele en dat gaat zeker een zware test worden in een wagen die hij niet kent. De rus deed het echt niet slecht en ik vind dit zeker een uitvlucht . Maar Max heeft meer potentieel en ze willen hem niet kwijt . Ik zie Max éérlijk gezegd ook niet rap wereldkampioen worden bij Redbull . De tijden van Vettel zijn voorbij. Wil je kampioen worden de komende 10jaar dan heb je gewoon een Mercedes , Mclaren of Ferrari nodig., denk niet dat de RB een wagen is die enorm veel verschilt van de TR dus hij zal het snel gewoon worden vermoed ik, dat dit een uitvlucht is dat denk ik ook maar ze hebben bij RB toch wel al gezien dat Verstappen meer talent heeft en als ze hem na dit jaar niet kwijt willen moesten ze iets doen, had Kvyat die fout vorige race niet gemaakt kon hij eventueel nog het seizoen uit doen maar ik vermoed dat ze nu al beslist hadden Verstappen een zitje bij RB gingen geven voor volgend seizoen.
Aanrijding tussen Kvyat en Vettel in china was een race incident. In Rusland 2x Kvyat volgens mij, 1ste x ongelukkig maar hij heeft een lock-up en tikt zo Vettel aan (technisch foutje) 2de x volledig Kvyat z'n fout, als je net die wagen aangetikt hebt mag je toch wel een beetje afstand laten.
Ik heb het minder voor nl'ers maar Verstappen z'n rijstyl bevalt me wel, een rijder die ook op moeilijke stukken een inhaalmaneuver doet en daar ook niet altijd in slaagt maar probeert het toch. Nu met een wagen die competitiever zal zijn naar het einde van het seizoen toe zie ik toch een mooie strijd met Ric. en de williams.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
Maar het zou ook zomaar eens Force India of Haas kunnen zijn wegens hun Mexicaanse rijders. Die markt biedt veel potentieel sinds de Mexicaanse GP en nu er ook 2 mexicaanse rijders zijn.
Heineken heeft namelijk al een paar jaar FEMSA overgenomen, een van de grootste drankenproducenten op de Mexicaanse en Braziliaanse markten.
En laat Heineken nu ook net een heel groot deel bezitten van Kingfisher (eigendom van Force India owner Vijay Mallya);
Comment
-
10:53 – Pirelli gunde de media zaterdagochtend in Monaco een blik in de toekomst. De bandenfabrikant presenteerde in de paddock de banden die vanaf komend seizoen gebruikt worden in de Formule 1.
De nieuwe banden zijn, zoals al bekend was, een stuk groter en breder dan de huidige exemplaren. De achterbanden zijn acht centimeter breder dan nu het geval is, bij de voorbanden bedraagt het verschil zes centimeter. De bredere banden moeten de Formule 1-auto's meer grip geven en daarmee ook sneller maken. De achterbanden zijn vanaf volgend seizoen 405 millimeter breed, de voorbanden 305 millimeter.
Pirelli voert de komende maanden veel testwerk uit om de banden op tijd klaar te krijgen voor volgend seizoen.
Godnondedju dat ziet er lekker uitClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
De auto's van volgend jaar beloven er inderdaad heel goed uit te zien... bredere banden, lagere en bredere achtervleugel, bredere voorvleugel
Langs de andere kant, het lijkt er heel sterk op dat er een aangepaste versie van de Ferrari halo zal geintroduceerd worden, wat heel het uitzicht van de wagens zo keihard om zeep zal helpen
Comment
-
Voorbanden zijn iets téClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtendat ze eerst 'ns iets doen aan die belachelijk brede voorvleugels.
Als de banden de breedste punten zijn, kan je terug ouderwets bandenschuren!
Nu gewoon de elektromeuk iets compacter/simpeler maken, de V6 opboren tot 1.8 ofzo en turbodruk wat opvoeren en het is terug lekker kicken.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
Comment