Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 2016
Collapse
X
-
Sainz is ondertussen ook bevestigd bij TR en Kvyat gaan ze waarschijnlijk ook terug contract geven.
Kijkend naar de contracten, zijn er nog veel mooie plaatsen open..Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenWaar blijft dat contact voor Stoffel?
F1 of terug naar GP2 want die super formula vind ik maar niks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenTerug naar GP2 mag niet volgens mij, als kampioen. Je moet vertrekken als je de titel wint
Comment
-
Of Button gaat naar Williams, of Stoffel gaat ergens anders rijden.
Hij heeft namelijk al meermaals aangegeven dat er een einddatum aan z'n contract hangt, en er zijn veel gegadigden voor hem. 2017 sowieso F1Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
En om op Vandoorne terug te komen:
Stoffel Vandoorne mag later deze maand weer plaatsnemen in de McLaren MP4-31. De Belg neemt een testdag voor zijn rekening op Silverstone, in de week na de Grand Prix van Engeland.
Op de dinsdag en woensdag na de Engelse Grand Prix, respectievelijk 12 en 13 juli, mogen de teams testen op Silverstone. Op beide dagen mag het team één auto inzetten en de bedoeling is voorlopig dat Vandoorne de tweede testdag, op woensdag, voor zijn rekening neemt. Dat houdt in dat hij daarna razendsnel het vliegtuig in moet, want op vrijdag begint op de Fuji Speedway het derde raceweekend van de Super Formula.
"Ik kom vrijdagochtend aan in Japan en vrijdagmiddag zit ik in de auto", zegt de reservecoureur van McLaren in gesprek met GPUpdate.net. Niet ideaal, maar de 24-jarige Belg heeft inmiddels ervaring met zulke reizen. In Bahrein moest hij eerder dit seizoen na een lange vliegreis in één keer door naar het circuit voor zijn Formule 1-debuut. "Ik ben al wel gewend aan lange reizen en het managen van jetlags", aldus de GP2-kampioen.
Overigens had Vandoorne het zaterdagochtend in Oostenrijk zwaar met zijn teamleden. Een aantal daarvan komt namelijk uit Wales, dat vrijdagavond op het EK voetbal verrassend wist te winnen van België. "De eerste monteur die ik vanochtend zag, was iemand uit Wales. Ik denk dat hij me stond op te wachten", lacht hij.
Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Kimi heeft net verlenging gekregen voor 2017.
Ferrari is dus officieel 'volboekt'
Benieuwd hoe de markt nu nog gaat verschuiven.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Ja is voor mij ergens ook wel een verrassing.
Langs de andere kant, een duidelijkere 1-2 kan je niet hebben. Kimi is al een tijdje over z'n kunnen heen helaas.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenToch wel een verrassing.
Daarvoor zal Vettel ook wel een duit in het zakje gedaan hebben, lijkt me.
Die zit Kimi als de perfecte wing man volgens mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenToch wel een verrassing.
Daarvoor zal Vettel ook wel een duit in het zakje gedaan hebben, lijkt me.
Die zit Kimi als de perfecte wing man volgens mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIk ben niet verrast . Kimi is de perfecte 2de viool en qua marketing brengt hij een pak geld op . Dat is de populairste in de F1.
En toch had ik gehoopt dat ze dezelfde weg op zouden gaan zoals rb die 2 toptalenten tegenover elkaar zet waarvan je op voorhand niet kan weten wie nu de beste is.
Trouwens de testsessie van Stoffel was niet slecht maar toch wel 0.5sec. trager dan alonso.
@ bert: dat van die ogen en schakelen op gevoel vind ik maar normaal, ik race op de ps4 ook met stuur in het spel F1 en als ik erop let zie ik ook allemaal details die de mensen die soms eens kijken terwijl ik rij niet gezien hebben, schakelen doe je na 10 ronden bijna op automatische piloot enja die lichtjes zijn handig maar je hoort ook de motor.Last edited by Schnippy; 19/07/2016, 03:45.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenDat van Stoffel zal er niet van komen. Het geld is er dus de Rio zal wel weer rijden.
Comment
Comment