Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
M'n voorspellingen waren juist maar wat een saaie Q was me dat zeg.
kunt ge mij de lotto-cijfers doorsturen a.u.b.?
nog niks gezien. straks de herhaling 'ns bekijken. al gelezen dat het nieuwe kwallie-systeem onder vuur ligt.
achter de eerste vier zit het vrij dicht bij elkaar. verstappen op vijf. niet mis.
Hamilton is bijna een seconde per ronde sneller dan Vettel .
Het belooft een heel close gevecht te worden tss Ferrari en Mercedes.
Erg jammer, ik vermoed dat het zelfs niet spannend zal zijn tussen de mercedes rijders... Wel opvallend opnieuw dat torro rosso weer sneller is dan red bull...
Wat een dikke schijnvertoning dat nieuwe kwalificatiesysteem! Je zal je zuurverdiende centen maar gespendeerd hebben voor een zaterdagticket om ze dan de laatste 4 minuten niet meer te zien rijden in Q3. Onbegrijpelijk dat de laatste 4 rijders al vroegtijdig uit hun bolide kropen, ze moesten ze alle vier enkele plaatsen achteruit zetten hiervoor.
Tgoh, shit happens kvond het er vooral over dat verstappen daarover zo moest zagen...
Trek eens 6 seconden van zijn tijd af en zie op welke plaats hij dan geeindigd zou zijn. Nog niet gesproken over de tijd die hij achter sainz verloren is. Vijf of zes ronden had die nodig om voorbij die Renault te geraken. Verstappen nog geen halve ronde. Verschil moet er zijn denk ik dan. Moest ik hem zijn ik zou toch ook mijn ongenoegen laten blijken. Plus het is weer leuk voor tijdens de uitzending. Marktwaarde Verstappen weer ietsje meer. Kreeg echt veel zendtijd hierdoor.
Comment