Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2016 - Australian Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Verstappen is echt een super talent, daar is iedereen het wel mee eens denk ik, maar hij moet wel opletten dat hij niet net als zijn vader in een zijstraatje terecht komt door zijn impulsief karakter.

Verder blij dat Ferrari tijdens de race toch min of meer schijnt mee te kunnen met Mercedes. De banden schijnen andermaal de scherprechter te worden dit seizoen.
    Toch wel jammer dat F1 meer en meer een kwestie van calculeren is geworden, dan puur racen.

En de veiligheid is écht wel met grote sprongen vooruit gegaan. Zo'n crash als die van Alonso, was tot een paar jaar geleden absoluut dodelijk geweest.

Comment

verstappen is ook nog maar een snotbel, die constant te horen krijgt dat 'm de tweede messias is. denk wel dat hij en z'n entourage slim genoeg zijn om dit niet meer te laten gebeuren. ze weten daar ook wel dat mercedes zo'n zaken liever niet ziet.

superklapper van alonso. dat 'm daar levend uit komt. straf. ik vraag me wel af wat er door (la deux co-commentator) vandoorne zijne kop ging, toen 'm alonso zag hinken vlak na het ongeval ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door max la menace Bekijk Berichten
        Trek eens 6 seconden van zijn tijd af en zie op welke plaats hij dan geeindigd zou zijn. Nog niet gesproken over de tijd die hij achter sainz verloren is. Vijf of zes ronden had die nodig om voorbij die Renault te geraken. Verstappen nog geen halve ronde. Verschil moet er zijn denk ik dan. Moest ik hem zijn ik zou toch ook mijn ongenoegen laten blijken. Plus het is weer leuk voor tijdens de uitzending. Marktwaarde Verstappen weer ietsje meer. Kreeg echt veel zendtijd hierdoor.
        Ongenoegen laten blijken kan je zeker doen na de race, feit dat Verstappen net na Sainz ook de renault kon passeren was doordat de renault een andere rijlijn moest nemen in een bocht bij het inhaalmaneuver van Sainz en zo bij het uitkomen van de bocht grip verloor waardoor iedereen hem zou kunnen passeren die kort volgde...

@#166 : idd ik hoopte ook even dat Alonso een kleine blessure eraan zou overhouden zodat Vandoorne z'n kans zou krijgen volgende race.

@bud wijzer: verschil tussen mercedes en ferrari is toch nog bijna een seconde op dezelfde banden...
        Last edited by Schnippy; 21/03/2016, 23:29.

Comment

Manor draait al jaren op grote afstand vanachter en dan komt Haas effen met een 6de plaats in de éérste race . Tip aan Manor stop er gewoon mee wat nut heeft het om altijd maar de race te eindigen als je 2a3keer word gedubbeld ......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            Manor draait al jaren op grote afstand vanachter en dan komt Haas effen met een 6de plaats in de éérste race . Tip aan Manor stop er gewoon mee wat nut heeft het om altijd maar de race te eindigen als je 2a3keer word gedubbeld ......
            Buah het dubbelen zorgt soms voor nog extra spanning voor de leiders

Comment

Working...
            X