Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2016 - Bahrain Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FIA Formula One 2016 - Bahrain Grand Prix

Circuit:

Tijdschema

Vrijdag 1 april 2016

13.00-14.30 1ste vrije training
    17.00-18.30 2de vrije training

Zaterdag 2 april 2016

14.00-15.00 3de vrije training
    17.00-18.00 Kwalificatie - LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION

Zondag 3 april 2016

17.00 Gulf Air Bahrain Grand Prix - LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION

WK Tussenstand rijders & constructeurs:

2015 Stats

FP1 - Raikkonen - 1.37.827
    FP2 - Rosberg - 1.34.647
    FP3 - Hamilton - 1.34.599
    Qualify - Hamilton - 1.32.571
    Race - Hamilton - 1u35min05.809
    Fastest Lap - Raikkonen - 1.36.311

vandoorne mag meedoen. ben benieuwd.

Comment

Ben ik blij om gouden kans en dat Fernando zijn ribben heeft gebroken verbaast mij niet met zo een impact.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Ben ik blij om gouden kans en dat Fernando zijn ribben heeft gebroken verbaast mij niet met zo een impact.
        Lol Stoffel zat gisteren in Japan toen hij vernam dat hij plots in Bahrein zou moeten rijden als vervanger van Alonso... was die mss. van plan om met gebroken ribben te rijden?

In ieder geval zal ik supporteren voor Stoffel en hopen dat hij zal durven zich te tonen en niet al teveel zich moet aantrekken van de teamorders want deze zullen vermoedelijk zijn: breng de wagen naar de finish en probeer 1punt te halen, agressief inhalen moet hij doen en tonen dat hij in de F1 thuis hoort.

Comment

Ik denk dat Stoffel voor een stuk ook al zo ver staat in zijn carriëre omdat hij juist zo'n team player is.
          Dus die gaat zich netjes aan de regels houden, volgens mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
            Ik denk dat Stoffel voor een stuk ook al zo ver staat in zijn carriëre omdat hij juist zo'n team player is.
            Dus die gaat zich netjes aan de regels houden, volgens mij.
            Khoop van niet want herinner me nog D'ambrosio destijds bij renault toen hij de kans kreeg was het maar magertjes wat hij liet zien, volledig risicoloos... nuja mss. kon hij ook niet beter.

Comment

Idd ik schat Van Dooren toch wel een stukje hoger in dat D'Ambrosio.

'K heb hem vorig jaar live zien rijden in de voorbereidingswedstrijd voor de F1 Qualy in Spa.
              Wat me vooral opviel was zijn ongelofelijk consistent remgedrag. Telkens weer exact hetzelfde rempunt kiezen.
              Deed me een beetje aan de beste Schumi denken.

Comment

Vandoorne goed bezig in 2de testsessie

Comment

FP1

FP2

Comment

The spotlight will remain firmly on McLaren when Friday’s running begins at Sakhir, after Fernando Alonso’s broken ribs from his Melbourne accident grabbed headlines yesterday. Replacing him for the weekend is the team’s highly-rated reserve driver Stoffel Vandoorne.

Comment

Me gusta !

Ook tekenend dat Manor (al met 1 auto) sneller is dan Sauber. Ben benieuwd naar wie de 3e plaats gaat nemen

En Haas trekt er als nieuwkomer zich niks van aan en mengt zich mooi in het middenveld, top !
                      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                        Lol Stoffel zat gisteren in Japan toen hij vernam dat hij plots in Bahrein zou moeten rijden als vervanger van Alonso... was die mss. van plan om met gebroken ribben te rijden?

In ieder geval zal ik supporteren voor Stoffel en hopen dat hij zal durven zich te tonen en niet al teveel zich moet aantrekken van de teamorders want deze zullen vermoedelijk zijn: breng de wagen naar de finish en probeer 1punt te halen, agressief inhalen moet hij doen en tonen dat hij in de F1 thuis hoort.
                        Als Jolientje (D'hoore) met gebroken ribben met haar vélo kan rijden, zou Fernand toch ook met zijne otto kunnen rijden zeker
                        Trouwens een gebroken rib doet minder pijn dan een gekneusde rib
                        Last edited by ; 01/04/2016, 22:24.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                          Als Jolientje (D'hoore) met gebroken ribben met haar vélo kan rijden, zou Fernand toch ook met zijne otto kunnen rijden zeker
                          Hij wou ook nog rijden, denk eerder dat de klaplong hem parten speelde.
                          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

vandoorne is er echt wel ingegooid. heb gelezen dat ie werd opgeroepen tien minuten nadat alonso z'n medische check-up had gekregen. efkes uitrusten op de vlieger van japan naar bahrein? vergeet het ... http://www.autosport.com/news/report...elp--vandoorne

om dan op zeven tienden van button te stranden is niet mis. zou knap zijn als ie die kloof morgen zou dichtrijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Jolientje ook bochten nemen met 5G?

Button zei ook dat hij zeker die 3 test sessies nodig zal hebben om de wagen gewoon te worden want er zitten enkele hindernissen in die Stoffel niet gewend is.

Comment

FP3

Comment

Super resultaat voor Stoffel. Dikke chapeau om dit even uit zijn hoed te toveren

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                    Super resultaat voor Stoffel. Dikke chapeau om dit even uit zijn hoed te toveren

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
                                    Inderdaad, eventjes Button verslagen in de quali, niet slecht indeed.
                                    Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

yup. P12 ... en vooral rapper dan button.

wel onnozel kwallie-systeem. ene keer rijden en dan parkeren in Q2. belachelijk. hulkenberg was precies geambeteerd dat ie P8 reed. moet nu natuurlijk starten op de supersofts en heeft zo een nadeel op de auto's achter hem die een vrije bandenkeuze hebben.

Comment

Qualify

Comment

Working...
                                        X