Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2016 - Bahrain Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Verstappen, Haas, Vandoorne, Wehrlein, de F1 kan dat nieuw bloed gebruiken ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
      Verstappen, Haas, Vandoorne, Wehrlein, de F1 kan dat nieuw bloed gebruiken ..
      idd, voor mij mogen Kvyat, Perez, Massa, Rainkonen, Gutierrez en Nasr plaats maken.

Knappe prestatie van Stoffel, hopen dat hij z'n start niet mist vandaag, en ik hoop ook dat er telkens 1 wagen tussen hem en button blijft anders zal hij button voor laten. Ron Dennis mag het aftrappen voor mij zo'n zeikerd.

Comment

Stoffel heeft een zeer volwassen race gereden en bovendien nog een prachtig inhaal maneuver gedaan.
        Hopelijk krijgt hij volgend jaar een volwaardige plaats in het team.

Team Haas is toch wel de revelatie van het seizoen.
        Vanuit het niets zo'n resultaten neerzetten, dat is nog niet veel "B-teams" gegeven geweest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
          Stoffel heeft een zeer volwassen race gereden en bovendien nog een prachtig inhaal maneuver gedaan.

Vanuit het niets zo'n resultaten neerzetten, dat is nog niet veel "B-teams" gegeven geweest.
          Ze hebben dat gewoon slim gespeeld, hun bolide is grotendeels gelijk aan de Ferrari van vorig seizoen.

Comment

Idd, Stoffel heeft het goed tot erg goed gedaan maar niet uitzonderlijk, laten we eerlijk zijn: indien vettel, Gutierez en Button er niet uitvallen wegens pech had stoffel geen punten. Een 9 of 8ste plaats zou een uitzonderlijke prestatie geweest zijn. Ik vermoed dat Alonso en button even goed gedaan zouden hebben maar om voor de eerste keer met deze wagen te rijden even goed doen als de 2 eerste rijders is wel chapeau.

Comment

Stoffel heeft gewoon een solide race gereden. Hij stapte voor de 1e keer in deze wagen en dan Button al matchen qua pace (die al veel meer tijd heeft doorgebracht in deze auto) is gewoon uitmuntend. Ik ken er maar zeer weinig in het verleden die dit hebben kunnen klaarspelen.
              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                Idd, Stoffel heeft het goed tot erg goed gedaan maar niet uitzonderlijk, laten we eerlijk zijn: indien vettel, Gutierez en Button er niet uitvallen wegens pech had stoffel geen punten. Een 9 of 8ste plaats zou een uitzonderlijke prestatie geweest zijn. Ik vermoed dat Alonso en button even goed gedaan zouden hebben maar om voor de eerste keer met deze wagen te rijden even goed doen als de 2 eerste rijders is wel chapeau.
                Ik herinner me nog eens dat ze een paar jaar geleden Fisichella in een toen wel competitieve Ferrari stopten, in Francochamps, omdat Barichello uitgevallen was.
                Die kwam bij wijze van spreken amper vooruit. En hij was dan nog een ervaren rot in de F1 vergeleken met Van Doorne.
                Ik schat de prestatie dus toch wel zeer hoog in hoor. Lijkt me écht niet zo evident om zomaar even die click te maken.

Eigenlijk wel jammer dat Button uitviel, want dan was de waardeverhouding pas echt duidelijk geweest.

Comment

Eigenlijk wel jammer dat Button uitviel, want dan was de waardeverhouding pas echt duidelijk geweest.
                  Hm, Stoffel had niet verdedigd tegen Button vermoedelijk uit respect en dit zal vooraf ook wel besproken geweest zijn dus moest het zo geweest zijn dat button en stoffel om de 10 de plek gingen strijden denk ik niet dat stoffel het button moeilijk zou gemaakt hebben want button heeft meer aan dat punt dan stoffel.

Comment

Wat een leuke race wat dat. Hamilton heeft de snelheid maar mist dat geluk bij de start.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                      Wat een leuke race wat dat. Hamilton heeft de snelheid maar mist dat geluk bij de start.
                      Was idd een leuke race, had ik niet echt verwacht van Bahrein.

Amai als je de kranten mag geloven staat stoffel volgend jaar 100% zeker op de F1 startgrid. Volgens een paddock insider heeft Stoffel dit weekend zo'n prestatie neergezet dat hij bij het select groepje van rijders die geen sponsors achter zich hoeft te hebben behoort.

Verschillende teams (niet van de minste) hebben al interesse laten blijken en zo zou Mclaren er goed aan doen om Stoffel nu al een voorstel te doen naar volgend jaar willen ze hem niet kwijt geraken.

Comment

zou een hele prestatie zijn om op de grid te geraken zonder centen te moeten meebrengen.

kunnen zich maar heel weinig teams permitteren. mclaren, renault, mercedes en ferrari. 't zou straf zijn moest red bull iemand aantrekken buiten hun eigen jongerenprogramma. en ze zitten daar met ricciardo en verstappen. als ferrari een oog heeft op vandoorne, kan ie wel 'gestald' worden bij haas. hetzelfde voor mercedes en manor. hmm ... als ik dat effe optel, kom ik toch al aan zes teams.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
                          zou een hele prestatie zijn om op de grid te geraken zonder centen te moeten meebrengen.

kunnen zich maar heel weinig teams permitteren. mclaren, renault, mercedes en ferrari. 't zou straf zijn moest red bull iemand aantrekken buiten hun eigen jongerenprogramma. en ze zitten daar met ricciardo en verstappen. als ferrari een oog heeft op vandoorne, kan ie wel 'gestald' worden bij haas. hetzelfde voor mercedes en manor. hmm ... als ik dat effe optel, kom ik toch al aan zes teams.
                          Denk toch dat Stoffel zou passen voor Manor? Williams neemt ook no-pay drivers zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                            Denk toch dat Stoffel zou passen voor Manor? Williams neemt ook no-pay drivers zeker?

als manor effectief een mercedes B-team wordt, zoals haas dat is voor ferrari, zit daar wel potentieel in.

dacht me te herinneren dat ze bij williams gegaan zijn voor massa, omdat petrobras met een grotere cheque stond te zwaaien. geen idee of bottas centen meebrengt. ook al gaat het de laatste seizoenen beter bij williams, budgettair kunnen ze niet tippen aan de echt grote jongens.

Comment

Voor 2017 zie ik niet zo veel opties voor hem.
                              Mercedes, Ferrari, RB en TR zijn al no go's.
                              Manor vraagt centen, idem voor sauber, haas zit goed met z'n huidige line-up.
                              blijft er over: Force India, Williams, Renault, McLaren.

ps: wil niet mierenneuken, maar waar stoffel al dan niet gaat rijden, hoort eerder thuis in het F1 2016 topic
                              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Ik zou niet betalen als ik stoffel was . Zoveel geld om iedere race 1 of meerdere keren gedubbeld te worden.

Comment

Stoffel is écht goed en heeft dan ook een knalprestatie neergezet! 'Ze' beginnen aan zijn mouwen te trekken en dat is een goed teken.Als je als rijder écht goed bent dan kom je er wel,zelfs al kan je geen miljoenen aan sponsorgelden meebrengen.Als Stoffel geen F1 kan rijden dan zal er nooit nog een Belg in de koningsklasse plaatsnemen,zoveel is zeker!

Comment

Working...
                                  X