Sportcommentator Peter Baert is deze morgen overleden aan de gevolgen van een slepende ziekte. "Als partner, zoon en familie van Peter, zouden we jullie willen meedelen dat Peter deze morgen van ons is heen gegaan ten gevolge van zijn slepende ziekte", klinkt het in een bericht op zijn Facebookpagina.Ook Play Sports, het sportkanaal van Telenet en een van de zenders waar Baert als autosportcommentator voor werkte, bevestigde het nieuws. Baert begon zijn carrière bij de openbare omroep en ging in 1989 voor de sportredactie van VTM werken. Hij was ook een tijdje actief bij TV Limburg en was presentator van PitstopTV. De autosportliefhebber en -kenner werkte ook voor Eurosport en was tot vorige week nog te horen bij Play Sports. Tijdens de uitzending van de Formule E werd hij toen onwel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Peter Baert overleden
Collapse
X
-
Kwist nie eens dat die ziek was. Mijn deelneming aan famile/vrienden.
-
Mijn allereerste f1 race die ik live bekeek was op kanaal 2 in 1998 met Peter Baert. Enorm veel goede herinneringen aan de man. Kwam toch aan als een donderslag bij heldere hemel.
Comment
-
Jammere zaak. Is een man die ik altijd met autosport associeerde. Sterkte aan de familie en vrienden!Last edited by Speedhunter; 30/04/2016, 20:47.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Amai ook even van geschrokken, kheb hem laatst nog bezig gehoord tijdens een F1 race op play sports.. was niet de merken dat hij een slepende ziekte had, blijkbaar bij de Formule E vorige week wel want hij werd live onwel maar niet de te denken dat het zo ernstig was...
Innige deelneming aan familie en vrienden!
Comment
-
viel ook wel uit de lucht toen ik dit hoorde, en zeker ook heel spijtig omdat het de enige was die echt wel autosport in de media bracht. Want met alle respect maar Kris Wouter is verre van zo goed. Veel sterkte aan de familie en het zijn altijd de verkeerde mensen die eerst komen te gaan...Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment