Ik zou graag een paar helmen passen voor op trackday's te gaan rijden maar ik vind nergens een winkel in de buurt. Kent iemand zo'n zaak in Limburg? Voorlopig vond ik enkel speedwear in Herentals
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Winkel autosport kledij
Collapse
X
-
-
heb zelf m'n helm bij speedwear in herentals gekocht. de helm waarin ik geïnteresseerd was (en uiteindelijk ook gekocht heb) hadden ze niet in stock. ben dan toch langsgeweest om een ander type helm te passen en afgaande op die maat m'n helm te bestellen. heb dan chance gehad dat die bestelde (en gekochte) helm, zelfs nog beter zat dan diegene die ik gepast had.
in mijn zoektocht naar een helm, kon ik me niet van de indruk ontdoen dat het moeilijk was om een shop te vinden die verschillende modellen van helmen op stock hadden. toch in de prijsklasse waarin ik wilde kopen. heb zelfs op het punt gestaan om naar sandtler in duitsland te trekken om daar helmen te passen. maar ook daar kon ik maar kiezen tussen twee helmen, die ook nog (voor mij) betaalbaar waren. misschien is de keuze groter bij de duurdere modellen.
in limburg heb ik geen winkels gevonden. in diest hebt ge nog 'rally shop diest' (zelf niet geweest) en in rijkevorsel is er r-power (maar hier ook zo goed als geen keuze in de prijsklasse die ik interessant vond).
Comment
-
wel, ik zou zeker eens telefoneren naar de shop in diest. heeft misschien nog een ouder model liggen tegen een schappelijke prijs. ik weet dat m'n broer zo aan zijne sparco jet-helm is geraakt.
die club X1 heb ik op m'n kop gehad. kan er me niet veel van herinneren, alleen dat de helm die ik nu heb comfortabeler is afgewerkt (zachtere materialen aan de binnenkant). maar dat mag ook wel, aangezien die ook wel een stukske duurder is.
bij RPower verkopen ze OMP. daar gaat ge de OMP star vinden, maar ook de OMP circuit. vergelijkbaar met de sparco club X1. denk niet dat ze bij speedwear OMP verkopen, maar sparco heeft ook een goedkopere open helm (de club J1). die gaan ze u daar kunnen verpatsen. kunt ge dadelijk eens vergelijken tussen een open en een fullface-helm. heb zelf heel lang getwijfeld tussen een jet- en een fullface-helm. uiteindelijk voor de full-face gegaan, omdat ik 'm dan ook kan gebruiken als ik 'ns ga karten. ik moet zeggen, valt heel goed mee in de auto. dacht dat ik het te benauwd ging krijgen, maar dat is niet het geval.
in ieder geval, bel of mail eerst om zeker te zijn dat ze één of twee maten in stock hebben.
Comment
-
Biesheuvel.nl heeft een heel grote stock in de winkel.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
Comment