Wie volgt er live de 24u van Le Mans ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2016
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Bekijk BerichtenVolgen jullie ook op Eurosport ?
En van plan om nachtje door te steken
Nachtje door waarschijnlijk niet, ga kijken tot 12-1h en dan weer opstaan rond 6h.
Comment
-
Via de site van Eurosport kan je doorklikken naar live beelden vanuit de Ford GT's. Best wel leuk.
Op de site van Audi Motorsport heb je ook een link voor livebeelde vanuit de Audi's met een heuse virtual cockpit. Enkel jammer dat het al sinds een aantal uur niet meer werkt (ze zijn er blijkbaar mee bezig dit terug in orde te krijgen).
Ik ben ook wel fan van de Ford GT's en Audi.
Still a long way to go...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk volg op Eurosport. Ik vind de commentaar echt goed daar, die mannen zijn goed op de hoogte en vertellen vaak interessante dingen. Enkel spijtig van die reclame om de 20 min.
Nachtje door waarschijnlijk niet, ga kijken tot 12-1h en dan weer opstaan rond 6h.
Inderdaad, enkel jammer dat het dit jaar zonder Peter Baert is.
Zal bij mij ook zo iets zijn. Tot 01 of 02 u en dan een uurtje of 4 à 5 slapen (afhankelijk tot hoelang de kinderen zullen slapen).
't Is tenslotte maar 1x per jaar 24h van Le Mans, hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenHier ook al de hele week aan het kijken. Tussen Porsche en Toyota zal het spannend worden als geen van beide pech krijgt. Audi zit er dit jaar niet echt volledig bij. De GTE Pro is ook de moeite dit jaar, die Fords zijn snel.
Audi is ook nog niet uitgeteld hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenAudi is ook nog niet uitgeteld hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenAudi is ook nog niet uitgeteld hoor.
En Ford is ook zeer sterk bezig !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Bekijk BerichtenNee, zeker niet, 't is nog lang. Maar Porsche en Toyota zijn wel sterk aan het presteren. Alhoewel ik ook Audi-fan ben, hoor.
En Ford is ook zeer sterk bezig !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDat zeg ik niet, op 24h kan er veel gebeuren maar als Toyota en Porsche geen pech hebben ziet het er niet goed uit voor Audi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenVan Porsche kon je wel verwachten dat ze sterk waren , had niet gedacht dat toyota zo sterk mee ging zijn. Race is nog maar 1/4 achter de rug , morgenochtend ga je al meer knn zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenToyota is al de hele tijd goed bezig in het WEC. Tijdens de 6h van Spa hebben ze de hele tijd aan de leiding gereden totdat beide auto's uitvielen door technische problemen. Als ze uit die problemen iets geleerd hebben, dan staan ze er zeer goed voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Bekijk BerichtenWeeral problemen voor Audi...
Comment
Comment