Yep, inderdaad. 1e Audi ondertussen op 4e plaats nu.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2016
Collapse
X
-
Ben zopas beginnen kijken naar de 24u
kging naar de start ook kijken maar gezien het eerste uur achter de SC was heb ik toch maar de F1 quali gekeken
Wel jammer dat er zoveel minder LMP1's zijn ivgl met vorig jaar.
Er is al 1 Porsche en 1 Audi basically eruit, en alweer Webber
Verder mooie strijd wel tussen de Toyota's en overgebleven Porsche, benieuwd of de overgebleven 4 fabrieks LMP1's het uithouden
Comment
-
Normaal kijk ik elk jaar maar deze keer nog geen minuut gezien.
Word wel op de hoogte gehouden door vrienden die ter plaatse zijn.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Na bijna 18h, rijden Toyota (P1 en P2) en Porsche (P3) maar op een ronde van elkaar. Audi N°8 ligt 2 ronden achter, beetje achter maar zeker niet onmogelijk in een 24h race. Als één iemand van de top 3 maar een beetje pech heeft, zit Audi er direct bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenNa bijna 18h, rijden Toyota (P1 en P2) en Porsche (P3) maar op een ronde van elkaar. Audi N°8 ligt 2 ronden achter, beetje achter maar zeker niet onmogelijk in een 24h race. Als één iemand van de top 3 maar een beetje pech heeft, zit Audi er direct bij.
Het ziet er voor Toyota wel veelbelovend uit.
Hopelijk kan Ford ook nog de overwinning behalen. Zeer sterke comeback tot nu toe!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenPorsche is wel serieus aan het pushen waardoor Toyota flat out moet gaan. Gaan nog mooie uren worden.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Er kan nog van alles gebeuren, alleen geen regen meer, wat wel beetje jammer is, om het nog wat extra spannend te maken.
Comment
Comment