Die gezichten bij Toyota. Ik ben fan van Porsche maar ik had het Toyota toch gegund...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2016
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenEen ramp voor Toyota
Verschrikkelijk !
Maar Ford, ook ongelofelijk om een jaar op voorhand aan te kondigen dat ze aan een auto gaan bouwen en er Le Mans mee gaan winnen en het nog doen ook na 27 jaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenVerschrikkelijk !
Maar Ford, ook ongelofelijk om een jaar op voorhand aan te kondigen dat ze aan een auto gaan bouwen en er Le Mans mee gaan winnen en het nog doen ook na 27 jaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDie gezichten bij Toyota. Ik ben fan van Porsche maar ik had het Toyota toch gegund...
Audi toch nog 3e.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Bekijk BerichtenWat een einde!
Op naar volgend jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenVerschrikkelijk !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenDe prijzen worden nog altijd aan de meet uitgedeeld ... het is en blijft (helaas voor sommigen) de keiharde realiteit.
Comment
-
Audi heeft met uitzondering van 2003 & 2008 alles gewonnen tussen 2000 en 2014, het is nu pas de tweede keer dat Porsche wint en dan nog scheelde het maar een haartje of Toyota had gewonnen dit jaar.
Voor mij mag het blijven zoals het nu is..
Ondanks de vele variatie in motoren/hybride systemen blijft het wel erg aan elkaar gewaagd tussen audi/porsche/toyota
Nu nog de privateer lmp1's dichtbij krijgen en het komt helemaal goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenVandepoele werd in het verleden eens in de laatste bocht voorbijgesnelt in de 24 h Francorchamps .
Comment
Comment