Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2016 - Austrian Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FIA Formula One 2016 - Austrian Grand Prix

Circuit:

Tijdschema

Vrijdag 1 juli 2016

10.00-11.30 1ste vrije training
    14.00-15.30 2de vrije training

Zaterdag 2 juli 2016

11.00-12.00 3de vrije training
    14.00-15.00 Kwalificatie - LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION

Zondag 3 juli 2016

14.00 Austrian Grand Prix - LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION

WK Tussenstand rijders & constructeurs:

2015 Stats

FP1 - Rosberg - 1.10.401
    FP2 - Vettel - 1.09.600
    FP3 - Vettel- 1.09.994
    Qualify - Hamilton - 1.08.455
    Race - Rosberg - 1u30min16.930
    Fastest Lap - Rosberg - 1.11.235

Pirelli Tyre Allocation

Last edited by ; 26/06/2016, 17:53.

Er is blijkbaar nieuwe asfalt gelegd op de Red Bull Ring, er worden rondetijden van 1.05-1.06 verwacht

Comment

In het voorjaar zijn er ook reeds verbouwingswerken geweest op de Red Bull Ring. Veel info omtrent de reden is er niet, maar mogelijks willen ze vanaf volgend jaar WEC hosten. F1 zou dan vanaf volgend jaar ook gebruik maken van de nieuwe layout.
      Mogelijks willen ze een gedeelte van oude Osterreichring hergebruiken, mits toevoeging van de nodige chicane's :s
      Zie linkergedeelte van het circuit;

Comment

Leuke track op een mooie locatie.

Comment

Ik kan niet zeggen dat ik de nieuwe layout als een verbetering zie, in tegendeel zelfs.

Comment

FP1

FP2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              Ik kan niet zeggen dat ik de nieuwe layout als een verbetering zie, in tegendeel zelfs.

kan een mouw aan gepast worden ... http://www.autosport.com/news/report...eturn-for-2017
              het oude zeltweg was een fantastisch circuit. ben er in '78, '81 en '83 geweest. als die verlenging erdoor komt, is het misschien de moeite om nog eens terug te gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
                kan een mouw aan gepast worden ... http://www.autosport.com/news/report...eturn-for-2017
                het oude zeltweg was een fantastisch circuit. ben er in '78, '81 en '83 geweest. als die verlenging erdoor komt, is het misschien de moeite om nog eens terug te gaan.
                Ik vind het nu een Mickey Mouse circuit, net als Zandvoort.

Comment

FP3

Comment

Wat voor brandstof heeft het Honda-blok gekregen van Button? Benzine met wasabi?! Wat een kanontijd zet hij daar even neer
                    Met de sacties van Vettel en Rosberg start hij 3e, hoe lang is het niet geleden dan een McLaren start van P3?
                    Last edited by CaliforniaDream; 02/07/2016, 16:33.
                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Qualify

Startopstelling

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                        ... hoe lang is het niet geleden dan een McLaren start van P3?

jenson button - british grand prix 2014.

Comment

Button mag blij zijn met zijn 3de plaats maar onder droge omstandigheden denk ik dat hij éérder 10de eindigt in de race.

Comment

True. Maar laat toch maar eens zien dat er op Button geen maat staat als er wisselende omstandigheden zijn. Ik moet dan altijd spontaan denken aan Canada 2011.
                            Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Gouden kans voor Lewis om wat punten goed te maken na Baku.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                True. Maar laat toch maar eens zien dat er op Button geen maat staat als er wisselende omstandigheden zijn. Ik moet dan altijd spontaan denken aan Canada 2011.
                                Denk eerder dat het puur geluk is, het is niet zo dat het nat bleef waardoor de racers die het laatste hun laps afwerkten en ver genoeg achter hun voorligger zaten een immens voordeel hadden
                                .
                                Moest perez er bij geweest zijn dan denk ik dat we zelfs een pole hadden voor force india want voor mij persoonlijk is perez de beste in veranderlijke weersomstandigheden en hulkenberg er net na, Massa is een ramp bij zo'n weer.

Idd voor Lewis een gouden kans Blackhorse en ik denk wel dat hij het waar maakt.

Comment

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!
                                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Zat er aan te komen! Zal nog een hartig woordje over gesproken worden bij Mercedes! Had Rosberg nu echt gedacht dat Hamilton niet zou insturen? Nu kan Rosberg nog uitleg gaan geven bij de Stewards en als hij pech heeft krijgt hij bij de volgende race nog een gridpenalty!
                                    Last edited by megane_cc; 03/07/2016, 18:12.

Comment

tijdstraf en 2 strafpunten voor rosberg
                                      Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Ik was er zeker van dat Lewis een poging ging wagen want hij kan zich geen puntenverlies meer veroorloven . Lewis moet ook nog vroeg of laat 1 of 2 engine penalty's pakken.
                                        Ik had éérder verwacht dat Lewis hem eraf ging rijden .

Nico wou Lewis gewoon terug pakken na wat Lewis al 2keer bij de start had geflikt in Austin en Canada bij de start met zogezegd onderstuur maar had beter met zijn sideboard tegen de voorband van Lewis gereden en niet andersom .

Nico is nog altijd de Nico die we kennen . Hij is niet de snelste of de beste maar hij zit er heel kort bij dus één foutje en hij heeft je .Lewis gaat stilaan bergaf een beetje zoals Kimi toen hij van Mclaren naar Ferrari ging.

Comment

Working...
                                        X