Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2016 - Austrian Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Ik was er zeker van dat Lewis een poging ging wagen want hij kan zich geen puntenverlies meer veroorloven . Lewis moet ook nog vroeg of laat 1 of 2 engine penalty's pakken.
    Ik had éérder verwacht dat Lewis hem eraf ging rijden .

Nico wou Lewis gewoon terug pakken na wat Lewis al 2keer bij de start had geflikt in Austin en Canada bij de start met zogezegd onderstuur maar had beter met zijn sideboard tegen de voorband van Lewis gereden en niet andersom .

Nico is nog altijd de Nico die we kennen . Hij is niet de snelste of de beste maar hij zit er heel kort bij dus één foutje en hij heeft je .Lewis gaat stilaan bergaf een beetje zoals Kimi toen hij van Mclaren naar Ferrari ging.
    Buah lewis bergaf aant gaan? Denk eerder dat het pech is dan echt bergaf..., trouwens hadden ze nicko ook op de gele band gezet dan was hij gewonnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
      Buah lewis bergaf aant gaan? Denk eerder dat het pech is dan echt bergaf..., trouwens hadden ze nicko ook op de gele band gezet dan was hij gewonnen.
      Bergaf niet persé, maar ik denk wel dat hij een pak beter zou presteren als hij zich wat meer focust i.p.v. tot een gat in de nacht te gaan feesten e.d.
      Dat is ook de enige reden waarom nico op deze moment zo goed mee kan met hamilton, hij zorgt dat hij alles kent van de auto en elke stap zeer serieus neemt.

Om dit verder te staven kan je gewoon kijken naar wat er in Baku gebeurde. Beide stonden in verkeerde modus, maar enkel Nico wist dit op te lossen omdat hij wist wat hij moest doen. Hij gaf trouwens aan dat hij zich echt focust op het kennen van alle verschillende modi van de auto.
      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Lewis maakte ook veel fouten in Baku. Nico zit altijd dicht bij Lewis en je moet maar een klein foutje maken tijdens kwalificatie of de start en hij heeft je. Lewis is de snellere van de 2 maar Nico is zo consistent dat het mij niet zou verbazen als hij de titel pakt dit jaar.

Comment

Lewis maakte ook veel fouten in Baku. Nico zit altijd dicht bij Lewis en je moet maar een klein foutje maken tijdens kwalificatie of de start en hij heeft je. Lewis is de snellere van de 2 maar Nico is zo consistent dat het mij niet zou verbazen als hij de titel pakt dit jaar.

dan wordt het hoog tijd dat rosberg ook in functie van het kampioenschap begint te denken, i.p.v. zich in te laten met onnozele spellekes. zondag heeft 'm zes punten laten liggen. in zo een nauw kampioenschap kunnen die hem zuur opbreken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
            dan wordt het hoog tijd dat rosberg ook in functie van het kampioenschap begint te denken, i.p.v. zich in te laten met onnozele spellekes. zondag heeft 'm zes punten laten liggen. in zo een nauw kampioenschap kunnen die hem zuur opbreken.
            Daarom was Prost ook succesvol . Hij was niet de snelste maar was zeer consistent en nam geen onnodige risico's . Hij reed ook zeer berekent en dan zouden Lewis zijn moves door hem van de baan te drukken ook niet rap werken . Hij is uiteindelijk niet populair geworden maar heeft wel meerdere kampioenschappen achter zijn naam.
            Als Nico een voorbeeld aan Prost neemt wint hij easy het kampioenschap min 1 keer in zijn carrière met een topwagen.
            Last edited by ; 05/07/2016, 19:59.

Comment

Daarom was Prost ook succesvol . Hij was niet de snelste maar was zeer consistent en nam geen onnodige risico's . Hij reed ook zeer berekent en dan zouden Lewis zijn moves door hem van de baan te drukken ook niet rap werken . Hij is uiteindelijk niet populair geworden maar heeft wel meerdere kampioenschappen achter zijn naam.
              Als Nico een voorbeeld aan Prost neemt wint hij easy het kampioenschap min 1 keer in zijn carrière met een topwagen.

klopt. ik moet zeggen, ik ben prost ook pas veel later in z'n carrière beginnen appreciëren. ik had het eerst meer voor de 'showmannen' en besefte niet dat prost even snel, of zelfs sneller, was met zijne 'zuinige' stijl. is misschien ook wel waarom hij nu nog altijd niet de waardering krijgt die hij verdient.

Comment

..

edit; foutje

Comment

Working...
                X