Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FIA Formula One 2016 - Austrian Grand Prix
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenBuah lewis bergaf aant gaan? Denk eerder dat het pech is dan echt bergaf..., trouwens hadden ze nicko ook op de gele band gezet dan was hij gewonnen.
Dat is ook de enige reden waarom nico op deze moment zo goed mee kan met hamilton, hij zorgt dat hij alles kent van de auto en elke stap zeer serieus neemt.
Om dit verder te staven kan je gewoon kijken naar wat er in Baku gebeurde. Beide stonden in verkeerde modus, maar enkel Nico wist dit op te lossen omdat hij wist wat hij moest doen. Hij gaf trouwens aan dat hij zich echt focust op het kennen van alle verschillende modi van de auto.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Lewis maakte ook veel fouten in Baku. Nico zit altijd dicht bij Lewis en je moet maar een klein foutje maken tijdens kwalificatie of de start en hij heeft je. Lewis is de snellere van de 2 maar Nico is zo consistent dat het mij niet zou verbazen als hij de titel pakt dit jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenLewis maakte ook veel fouten in Baku. Nico zit altijd dicht bij Lewis en je moet maar een klein foutje maken tijdens kwalificatie of de start en hij heeft je. Lewis is de snellere van de 2 maar Nico is zo consistent dat het mij niet zou verbazen als hij de titel pakt dit jaar.
dan wordt het hoog tijd dat rosberg ook in functie van het kampioenschap begint te denken, i.p.v. zich in te laten met onnozele spellekes. zondag heeft 'm zes punten laten liggen. in zo een nauw kampioenschap kunnen die hem zuur opbreken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtendan wordt het hoog tijd dat rosberg ook in functie van het kampioenschap begint te denken, i.p.v. zich in te laten met onnozele spellekes. zondag heeft 'm zes punten laten liggen. in zo een nauw kampioenschap kunnen die hem zuur opbreken.
Als Nico een voorbeeld aan Prost neemt wint hij easy het kampioenschap min 1 keer in zijn carrière met een topwagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDaarom was Prost ook succesvol . Hij was niet de snelste maar was zeer consistent en nam geen onnodige risico's . Hij reed ook zeer berekent en dan zouden Lewis zijn moves door hem van de baan te drukken ook niet rap werken . Hij is uiteindelijk niet populair geworden maar heeft wel meerdere kampioenschappen achter zijn naam.
Als Nico een voorbeeld aan Prost neemt wint hij easy het kampioenschap min 1 keer in zijn carrière met een topwagen.
klopt. ik moet zeggen, ik ben prost ook pas veel later in z'n carrière beginnen appreciëren. ik had het eerst meer voor de 'showmannen' en besefte niet dat prost even snel, of zelfs sneller, was met zijne 'zuinige' stijl. is misschien ook wel waarom hij nu nog altijd niet de waardering krijgt die hij verdient.
Comment
Comment