Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2016 - British Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Pffff moet dat echt die k?t safetycar bij de start . Ook al regent het niet en de baan is nat dan starten ze nog achter de safety car wat een eikels zeg.

Max en Nico hebben mij vermaakt . Ferrari is vanaf nu het 3de team in mijn ogen. Redbull heeft een heel grote stap gemaakt t.o.v. het begin van het seizoen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      Pffff moet dat echt die k?t safetycar bij de start . Ook al regent het niet en de baan is nat dan starten ze nog achter de safety car wat een eikels zeg.

Max en Nico hebben mij vermaakt . Ferrari is vanaf nu het 3de team in mijn ogen. Redbull heeft een heel grote stap gemaakt t.o.v. het begin van het seizoen.
      Vond ook dat die SC overbodig was. Dat is het spektakel wegnemen.
      En dan die zever over het al dan niet over de witte lijn gaan in bocht 9, 15 of 18.
      Maak dat dan dat ze zowiezo op de baan blijven ipv die zever van straftijd toe te kennen tijdens de race.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Wat zijn eigenlijk de regels omtrent natte start?
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Geen idee. Het wel of niet starten onder SC zal wel een beslissing zijn van de wedstrijdleiding.

Comment

Nico Rosberg verliest tweede plaats na tijdstraf

Nico Rosberg heeft na afloop van de GP van Groot-Brittannië een tijdstraf van tien seconden gekregen voor een inbreuk op het radioreglement.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
              Nico Rosberg verliest tweede plaats na tijdstraf
              http://www.standaard.be/cnt/dmf20160...379234?ref=yfp

wilde het ook net posten. daar moeten ze dan een uurke of drie over nadenken ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
                wilde het ook net posten. daar moeten ze dan een uurke of drie over nadenken ...
                Alles op zijn tijd hé.
                Bernie mag men niet storen tijdens zijn dutje.

Comment

Ik denk dat er nog wel meer rijders gedupeerd zijn door de actie van Mercedes richting Rosberg.
                  Ik denk dat Rosberg er nog redelijk goed van af komt met 10 sec straf, hij had ook gediskwalificeerd kunnen worden.
                  Als zijn auto stil gevallen was hadden er veel meer rijders doorgeschoven in de uitslag.

Comment

Lewis komt nu echt gevaarlijk dichtbij in het kampioenschap. Nog maar 1 puntje.

Comment

Lewis wordt gewoon weer wereld kampioen.

Comment

Is uiteindelijk ook het meest logische. Je kan hem mss niet mogen, maar hij is gewoon de snellere van het Mercedes duo.

Comment

Working...
                        X