Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wanneer kopen er hier mensen van't forum eens een 2-takt kart?!
Dat zou toch fantastisch zijn. Zo met een bende van 10 wat gaan karten in Genk of Mariembourg.....
Dat zou toch fantastisch zijn. Zo met een bende van 10 wat gaan karten in Genk of Mariembourg.....
Ik denk dat er bij mij die kans wel inzit als mijn appartement eens inorde en verhuurd is... Sinds ik daar in Mariembourg ben gaan kaarten... :wow:
Ik zou me niet meteen een nieuwe zorgen, maar een mooie 2de hands...
ik ga binnenkort naar circuit de la metropole, een stuk dichter voor mij ...
Ik denk dat er bij mij die kans wel inzit als mijn appartement eens inorde en verhuurd is... Sinds ik daar in Mariembourg ben gaan kaarten... :wow:
Ik zou me niet meteen een nieuwe zorgen, maar een mooie 2de hands...
Doen!!
Zo heb ik het ook gedaan, een mooie 2e hands.
Die ik nu ook wel bijna 3 jaar heb. In die kan de huidige CRG's nog steeds goed aan...
Al maakt de piloot wel veel uit natuurlijk.
Ik zal mij zo goed als zeker eind maart een rotax max aankopen
Dan moeten we eens afspreken.
De kogel is (zo goed als ) door de kerk. Ik ga m'n biland houden. Met m'n studies enzo is het toch niet mogelijk om competitie te gaan rijden dus kan ik evengoed mijn huidige kart houden die toch evensnel is als een rotaxmax bv.
Kga er vanaf nu wel mee op onderhoud enzo in Antwerpen denk ik.
Voor wie eraan denkt om in Merelbeke een te kopen of erbij te gaan, PM me gewoon en ik geef wel wat uitleg
Comment