Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dobla KNAF Winterchampionship - Rotax Max

Comment

• Een ICC aan het werk...

Comment

• Ja ik ben vandaag gaan karten in mariembourg met de max
        Ging erg goed en het weer was echt perfect.

Volgende week waarschijnlijk terug (maar het kan ook Genk/Franco zijn)

Comment

• Het is hier ook maar stil hé .
          Binnen 2 weken gaan we hoogstwaarschijnlijk naar Francorchamps (zaterdag)

Comment

• Ik ga proberen m'n Max zo snel mogelijk weer in orde te brengen om dan ook Mariembourg terug op te zoeken.
            Het is toch zo'n leuk circuit he!
            Wat draai je op't kleine circuit?

Comment

• karten in Lommel

Ik ga morgen eens karten in Lommel , heeft er iemand goede/slechte ervaringen met dat circuit/de karts ??

Comment

• Lekker veel grip...

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Das inderdaad lekker heel veel grip!

In Sosnova deze zomer op die Bilandrace was het ook zo erg, toen trokken ze het rubber gewoon van de baan tussen de heats door omdat het anders niet te doen was!

Comment

• damn zeg, die ICC trekt ook wel fameus op he, launch control zekers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                      damn zeg, die ICC trekt ook wel fameus op he, launch control zekers?
                      Neen, maar wel een 55 pk onder hun gat..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                        Neen, maar wel een 55 pk onder hun gat..
                        kpeis dat het maximum wel 45pk zal zijn voor een ICC. maar dan nog, dat ding geeft een ferme schop onder je kont

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
                          Ik ga proberen m'n Max zo snel mogelijk weer in orde te brengen om dan ook Mariembourg terug op te zoeken.
                          Het is toch zo'n leuk circuit he!
                          Wat draai je op't kleine circuit?
                          Goh, mijn tijden weet ik NU niet meer :p
                          Ik had (op harde banden ) iets van een lage 36 gereden, kan dat?

En eind deze week (zondag) gaan we naar Genk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flitser
                            Het bericht klopt inderdaad NIET.

Eén van de eigenaars van het circuit wist me te vertellen dat het circuit niet gesloten is en dat het bericht van de gebruiker in kwestie gebaseerd is op regelrechte leugens.
                            Dit keer klopt het helaas wel... gisterenvoormiddag is het outdoorcircuit net als vorig jaar alweer moeten sluiten door klachten van enkele omwonenden...

Graag uw tegenreactie:

Oorspronkelijk geplaatst door Kartgrid.be vzw
                            Flanders Kart Shop opnieuw dicht omwille van (30?) handtekeningen van de buren?

Onderteken onze tegenpetitie!

Gelieve eventuele commentaren bij uw handtekening beschaafd te houden

Vergeet ook geen geldig e-mailadres te gebruiken want u ontvangt een bevestigingsmail alvorens uw handtekening definitief wordt geplaatst.

Comment

• vorige week hoorde nog dat er daar een 1300m circuit kwam ... was dikke zever dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
                                vorige week hoorde nog dat er daar een 1300m circuit kwam ... was dikke zever dus
                                Ik ga het bericht in elk geval niet tegenspreken, ik kan je wel zeggen dat men daar niet té veel ruchtbaarheid aan geeft om te vermijden dat er nu al protest tegen komt.

We hebben het al genoeg gezien, als de mensen nog maar DENKEN dat er op enkele kilometers van hun deur een auto-/motorsport circuit zou kunnen komen dan gaan ze al protesteren terwijl ze nog niet eens weten hoe en wat.

Comment

• Dat is slecht nieuws van in Poperinge. En dan vooral omdat je quasi geen geluidshinder hebt. Als je op de parking staat en het hekken is dicht moet ge al vre u best doen om nen kart te horen rijden...

Comment

• wat een k*t-dag vandaag:

vanmorgen superhappy aangezet naar ostricourt .

Dus daar toegekomen, en het circuit is vernieuwd (langer gemaakt). echt zalig! maar het kost nu wel al 45€ voor daglicentie (9h tot 14h)

Enfin eerst begonnen met carbu afregelen, want daar had ik nog wat probs mee. Na anderhalf uur gesukkel (gelukkig hebben er een paar mensen die er heel wat vanaf konden geholpen dat laaste uur)
                                    Dus uiteindelijk alles goed, en kon ik mn kartje eens volledig gaan opensleuren.

Tot 3 ronden later ... oppeens raar lawaai, motor klom niet meer boven de 6000rpm uit ... naar pits ....

Blijkt er nu iets verkeerd te zijn met de krukas (lager kapot, geplooid, gebroken ??? kmoet hem nog eens opendraaien)
                                    De leute was dus vlug gedaan (gelukkig mocht ik af en toe nog wat rondjes bollen met de kart van mn vriend)

daarna zijn we nog met 2 auto's vastgereden, boer met traktor gehaald, die wou dan uiteindelijk niet meer starten, dus dan nog een traktor mogen bijhalen.

Ik heb het wel gehad voor vandaag

vanmorgen karts sleuren, vanmiddag auto's en traktor sleuren. Vanav kom ik niet meer buiten of het gaan nog camions sleuren worden

Comment

• Een ***dag zo te horen! Troost u, kheb dat ook al eens meegemaakt met de mijnen, paar keer zelfs. Dat ik maar 15min heb kunnen rijden op heel m'n dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                        Een ***dag zo te horen! Troost u, kheb dat ook al eens meegemaakt met de mijnen, paar keer zelfs. Dat ik maar 15min heb kunnen rijden op heel m'n dag
                                        in totaal zal ik ook niet veel meer gereden hebben.

wel deel rondjes met die van mn maat, maar als je dan eens in de grindbakken belandt voel je je dan schuldig, en is de fun eraf.

Ervaren ben ik nog niet met dat ding ( de rotaxen haalden me nog in), en mn maat had slechte banden liggen langs achter, waardoor hij soms niet echt voorspelbaar was voor een groentje. keertje gespind dus (da was wel door mezelf te overschatten , het begon vlot te gaan ).

Comment

• Ik zou er zelf in het begin ook niet veel van bakken hoor in een schakel, da's veel moeilijker dan sommigen denken.

Comment

Working...
                                          X