Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Karting
Collapse
X
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911Ik ga proberen m'n Max zo snel mogelijk weer in orde te brengen om dan ook Mariembourg terug op te zoeken.
Het is toch zo'n leuk circuit he!
Wat draai je op't kleine circuit?
Ik had (op harde banden ) iets van een lage 36 gereden, kan dat?
En eind deze week (zondag) gaan we naar Genk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FlitserHet bericht klopt inderdaad NIET.
Eén van de eigenaars van het circuit wist me te vertellen dat het circuit niet gesloten is en dat het bericht van de gebruiker in kwestie gebaseerd is op regelrechte leugens.
Graag uw tegenreactie:
Oorspronkelijk geplaatst door Kartgrid.be vzwFlanders Kart Shop opnieuw dicht omwille van (30?) handtekeningen van de buren?
Onderteken onze tegenpetitie!
Gelieve eventuele commentaren bij uw handtekening beschaafd te houden
Vergeet ook geen geldig e-mailadres te gebruiken want u ontvangt een bevestigingsmail alvorens uw handtekening definitief wordt geplaatst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krullevorige week hoorde nog dat er daar een 1300m circuit kwam ... was dikke zever dus
We hebben het al genoeg gezien, als de mensen nog maar DENKEN dat er op enkele kilometers van hun deur een auto-/motorsport circuit zou kunnen komen dan gaan ze al protesteren terwijl ze nog niet eens weten hoe en wat.
Comment
-
wat een k*t-dag vandaag:
vanmorgen superhappy aangezet naar ostricourt .
Dus daar toegekomen, en het circuit is vernieuwd (langer gemaakt). echt zalig! maar het kost nu wel al 45€ voor daglicentie (9h tot 14h)
Enfin eerst begonnen met carbu afregelen, want daar had ik nog wat probs mee. Na anderhalf uur gesukkel (gelukkig hebben er een paar mensen die er heel wat vanaf konden geholpen dat laaste uur)
Dus uiteindelijk alles goed, en kon ik mn kartje eens volledig gaan opensleuren.
Tot 3 ronden later ... oppeens raar lawaai, motor klom niet meer boven de 6000rpm uit ... naar pits ....
Blijkt er nu iets verkeerd te zijn met de krukas (lager kapot, geplooid, gebroken ??? kmoet hem nog eens opendraaien)
De leute was dus vlug gedaan (gelukkig mocht ik af en toe nog wat rondjes bollen met de kart van mn vriend)
daarna zijn we nog met 2 auto's vastgereden, boer met traktor gehaald, die wou dan uiteindelijk niet meer starten, dus dan nog een traktor mogen bijhalen.
Ik heb het wel gehad voor vandaag
vanmorgen karts sleuren, vanmiddag auto's en traktor sleuren. Vanav kom ik niet meer buiten of het gaan nog camions sleuren worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyEen ***dag zo te horen! Troost u, kheb dat ook al eens meegemaakt met de mijnen, paar keer zelfs. Dat ik maar 15min heb kunnen rijden op heel m'n dag
wel deel rondjes met die van mn maat, maar als je dan eens in de grindbakken belandt voel je je dan schuldig, en is de fun eraf.
Ervaren ben ik nog niet met dat ding ( de rotaxen haalden me nog in), en mn maat had slechte banden liggen langs achter, waardoor hij soms niet echt voorspelbaar was voor een groentje. keertje gespind dus (da was wel door mezelf te overschatten , het begon vlot te gaan ).
Comment
Comment