Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik dit weekend tijdens het BK Rotax Max te Genk

Comment

• Comment

• Hoe was 't?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
          Hoe was 't?

19e, 2e reeks is er iets mis gegaan

Comment

• Was jij zaterdag ook daar?

Comment

• Nee, enkel zondag

Comment

• Maandagmiddag ben ik in genk te vinden.
                Kheb er al zin in, met de rs academy gaan we smorgens de ford fabriek in genk bezoeken en in de middag karten met maxen en krijgen tips van nico verdonck.

Comment

Gewoon 2u outdoor rijden met die karts is zeer zeker goed te doen, hoor.

Voor sommigen is 't nog meer fun als 't daar dan nog eens volle bak begint te regenen natuurlijk.
                  In de regen met slicks, dan zie je wie er echt kan rijden
                  Heb het even nagevraagd, in Brugge moet je verplicht 3 wissels doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                    In de regen met slicks, dan zie je wie er echt kan rijden
                    Heb het even nagevraagd, in Brugge moet je verplicht 3 wissels doen!
                    Idd, khoop echt dat het er dit jeer weer gaat regenen.
                    Want met dat wij niet zo super veel meer rijden, toch zeker niet in vgl met die top5 teams daar + het feit dat we rond de 80kg wegen zorgt ervoor dat het wel heel moeilijk wordt om een goed resultaat te hebben, in het droge.
                    Kherinner mij nog dat toen het begon te regen we vre veel plaatsen goedgemaakt hebben en dat ik tijdens mijn stint in de regen (60min a 80min kweetniet meer) door niemand ingehaald werd
                    Last edited by Stevy; 18/09/2008, 20:46.

Comment

• Met wat voor materiaal rijden ze daar eigelijk?
                      Ik kan me niet voorstellen dat ze daar snelle karts gebruiken...

En steenbanden eronder, of moet je die ook wisselen?

Comment

• Soms iemand bekend/ervaring met Superkarts?

Comment

• Na vorig weekend niet kunnen gaan door de regen gaan we wss morgennamiddag of zondag gaan karten in Genk.

Hangt nu een Vortex 100cc blok op ipv het 100cc oud blok (geen flauw idee wat dat is).
                          Ben benieuwd wat dat gaat geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KVG Bekijk Berichten
                            http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=960972

19e, 2e reeks is er iets mis gegaan

Ja, idd..

Spijtig genoeg, het ging echt "super" deze keer...

Het was al een half jaar geleden dat ik in de regen had gereden, de eerste twee trainingen verliepen redelijk in de regen..

Qualif: 12/28 (kon wel beter)

Race 1: Zeer goed, maar het was droog geworden en de kart stond vanachter nog op regen..
                            Ik heb 2/3 van de race 5de gelegen (zie afbeelding)

Race 2: Uitgevallen (eruit getikt)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KVG Bekijk Berichten
                              Met wat voor materiaal rijden ze daar eigelijk?
                              Ik kan me niet voorstellen dat ze daar snelle karts gebruiken...

En steenbanden eronder, of moet je die ook wisselen?
                              Neen totaal geen snelle karts, 4taks met een pk of 7-8 denk ik.

Tzijn idd geen gele of witte vega's die eronder liggen

Nuja tis wel eens tof maar met een snelle kart op een echt outdoorcircuit blijft natuurlijk 100x wijzer maar als ontspanning met de vrienden is dit ook wel geestig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Na vorig weekend niet kunnen gaan door de regen gaan we wss morgennamiddag of zondag gaan karten in Genk.

Hangt nu een Vortex 100cc blok op ipv het 100cc oud blok (geen flauw idee wat dat is).
                                Ben benieuwd wat dat gaat geven
                                Late namiddag zit ik ook in Genk.

Comment

Late namiddag zit ik ook in Genk.
                                  En ik ook!

Comment

• dringend!

mag je dit soort helm:

gebruiken op een kartcircuit, of telt dat niet als 'helm'?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                      dringend!

mag je dit soort helm:

gebruiken op een kartcircuit, of telt dat niet als 'helm'?
                                      Huurkarts? Waarschijnlijk wel. Outdoor karts? Twijfelachtig.

Wil je insecten gaan vreten dan?

Comment

Huurkarts? Waarschijnlijk wel. Outdoor karts? Twijfelachtig.

Wil je insecten gaan vreten dan?
                                        eten is eten hé

't is voor voornamelijk indoorkarting, af en toe outdoor en dan in de wagen uiteraard.

toch maar eens zien voor een eigen integraalhelm dan....
                                        tips? ik ben amateur dus de prijs is van belang

Comment

Working...
                                        X