Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goh, wat die mensen van Camera On Board nu juist gebruikten weet ik niet, maar zelf vond ik een tijdje geleden deze firma op 't net: Goldstar Racecam. Is in elk geval hetzelfde principe!

Wat ik nu zelf aan 't proberen ben is een eenvoudige SD-camcorder bevestigen. Primitief, maar het werkt!

Comment

• Even meegeven dat aanstaande zondag de eerste Belkart promowedstrijd wordt gereden bij indoorkarting Mol In Action. In dit kampioenschap kan je snelle jongens aan 't werk zien zoals bijvoorbeeld de huidige wereldkampioenen Mathias Grooten en Gregory Laporte. Dankzij een nieuw format gaan we dit jaar ook kunnen genieten van de clash tussen Belgische kampioenen Mathias Grooten, Robin Borremans en Tim Wuyts. Een hoop talent bij elkaar!

Whispy en ik doen alvast mee!

Comment

• Het kampioenschap waar ik aan deelneem:

15 Maart: Genk
        26 April: Francorchamps
        17 Mei: Genk
        2 Aug.: Kerpen (D)
        4 Okt.: Mariembourg
        25 Okt.: Genk

Comment

• vandaag wat gaan rijden in Aalst... was er nog nooit geweest .. circuit is zozo.. maar wel goede karts (sowieso beter dan in Kortrijk en JPR bij momenten)

Comment

• Circuit is rommel.

Comment

• 20 maart is het 2 uren dark race in mol
              100 € per team..

Comment

• en weinig uitdagend ook.. 'k was 't vrij snel beu..

laatste korte bocht voor de finish tot aan de eerste bocht na het rechte stuk is gewoon flat-out.. maar in 't midden van dat stuk heb je zo van die irritante metalen 'dingen' in de weg en de eerste ronde verschoot ik nogal toen m'n achterkant abrupt weggleed...

Comment

• Van't weekend mijn eerste koers van't seizoen (zondag @ Genk)..

Ik kijk er al naar uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    vandaag wat gaan rijden in Aalst... was er nog nooit geweest .. circuit is zozo.. maar wel goede karts (sowieso beter dan in Kortrijk en JPR bij momenten)
                    In Aalst zijn 't ook sodi's neem 'k aan?

Er zit overal verschil op de karts, hoor. En niet overal hebben ze altijd even veel tijd om die verschillen zo klein mogelijk te krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                      In Aalst zijn 't ook sodi's neem 'k aan?

Er zit overal verschil op de karts, hoor. En niet overal hebben ze altijd even veel tijd om die verschillen zo klein mogelijk te krijgen.
                      ja een Sodi RX7 dacht ik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                        Rijd er iemand hier toevallig mee met de 100 miles in Genk op 16/4? Ik heb 2 teams ingeschreven voor ons bedrijf. Dit gaan ze daar vaker organiseren. Vind ze trouwens wel goed in organiseren, her daar in 2007 de 25u meegereden, was dik in orde.

Ook de prijzen vallen goed mee.
                        Voor de 100 miles (qualificatie + 2uur karten), voor een team van 4 man 199,00 Eur BTW in
                        Weet zelfs niet of ik als licentiehouder in de belkart ga mogen mee doen. Die events zijn zuiver gericht naar bedrijven. Paar collega's van in de belkart mogen daar geen races meer mee doen omdat ze de 25u al eens gewonnen hebben als particulier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Circuit is rommel.
                          Da circuit is de max, tis meer schuiven dan wat anders! Ideaal om scandinavian flicks te doen (op het circuit van een dik jaar geleden toch)
                          Het niveau is er trouwens ook niet echt hoog, toen ik er met fre voor den eerste keer op reden zaten we na 2 heats al op 0,1sec van het ronderecord

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten
                          Van't weekend mijn eerste koers van't seizoen (zondag @ Genk)..

Ik kijk er al naar uit!
                          Nice weh! Kheb ook immens veel goesting om weer te gaan outdoorkarten maar €€€€ en de rally gaat voor dus tzal voorlopig nog fkes niets zijn

Comment

• Ik ben er nog maar 1x geweest, toen ik nog maar een paar keer gekart had. Overal pijn in armen, rug, ribben. Geen goede herinneringen aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                              Da circuit is de max, tis meer schuiven dan wat anders! Ideaal om scandinavian flicks te doen (op het circuit van een dik jaar geleden toch)
                              Het niveau is er trouwens ook niet echt hoog, toen ik er met fre voor den eerste keer op reden zaten we na 2 heats al op 0,1sec van het ronderecord

Nice weh! Kheb ook immens veel goesting om weer te gaan outdoorkarten maar €€€€ en de rally gaat voor dus tzal voorlopig nog fkes niets zijn
                              Uw tijd komt omdat er daar op het circuit om de 2 weken wel iets veranderd,.. niet goed mogelijk om je te kunnen situeren daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                                Uw tijd komt omdat er daar op het circuit om de 2 weken wel iets veranderd,.. niet goed mogelijk om je te kunnen situeren daar.
                                Zou kunnen, heb er alles samen nog maar keer of 4-5 weesten rijden en twas idd telkens een wat ander circuit.
                                Maar die kerel die daar werkte kwam sebiet bij ons vragen of we daar veel gingen rijden, of we het niet zagen zitten om daar paar wedstrijden mee te doen enzo

Comment

Idd. En omdat wij er niet meer zijn e hehe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                    Zou er daar uberhaupt nog snel volk komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                      Zou er daar uberhaupt nog snel volk komen?
                                      Geen idee, tot 2 jaar geleden ging ik daar per week soms tot 2 maal trainen,.. maar het is sterk afgezwakt mede door het halveren van het circuit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                        Waar is den tijd naartoe hé,... ... morgen karten daar voor de old memories ?

Comment

Waar is den tijd naartoe hé,... ... morgen karten daar voor de old memories ?
                                          Graag maar kan niet, moet naar feestje. Zaterdag heb ik tijd ..

@Whispy: geen idee, waren toch normaal 5tal snelle kerels daar.

Comment

Working...
                                          X