Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ga m'n kart zaterdag binnendoen voor onderhoud en herstellingen dus normaal gezien moet ie al klaar zijn Als ie op tijd klaar is kom ik zeker eens af! btw, m'n pa al kunnen bereiken?
Tis al gans tijd aant kriebelen om te gaan rijden maar ie sta nog steeds in panne
Morgen ga ik hem binnensteken in antwerpen. Hopelijk hebk hem tamelijk snel terug
Tis al gans tijd aant kriebelen om te gaan rijden maar ie sta nog steeds in panne
Morgen ga ik hem binnensteken in antwerpen. Hopelijk hebk hem tamelijk snel terug
Paar kabeltjes en darmkes die afgebroken zijn, m'n olie ga direct in den overloop ondanks er zeker niet teveel in zit en zo nog wat kleinigheden. En ie moet ook eens op onderhoud. We gaan dus toch niet kunnen vandaag. De remorque is breder dan 2m dus zouden we een ganse omweg moeten doen en pa ziet niet zitten
Meer info op http://www.autodrom.cz/index.php?redakce=3Kverwacht wel wat van Claudio Mack. Die was vorig jaar in Braga steeds zeer snel! De winnaar van Braga komt trouwens niet voor op de startlijst! Behalve mack en een paar andere staan er geen bekenden aan de start! Vorig jaar reed Frank Lagorce nog mee!
Ik denk dat het inderdaad een goed idee zou zijn om met enkele karters onder ons eens te gaan rijden.
Ik heb zelf al met een Prokart rotax Max 125cc tweetakt van een maat gereden, op het outdoorcircuit van Eindhoven (naast het vliegveld). Maar verder geen ervaring met 'snelle'karts.
Comment