Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Naar jaarlijkse gewoonte de eindejaarsrace van Kartgrid:

Waar? First Kart 'Inn
    Wanneer? Zaterdag 8 december om 19u
    Wat? 15 minuten kwalificaties gevolgd door een 1u durende race
    Hoe? In teamverband of individueel (met verplichte wissel)
    Benodigdheden? Droge onderbroek en kousen
    Inschrijving? 70 euro per team

De wedstrijd zal gestart worden op een droog parcours dat na enkele ronden op een lucratieve manier nat zal worden gemaakt voor het nodige schuif en slipplezier.
    Regenkledij wordt aangeraden!
    De nodige regels en tips zullen voor de start nog even toegelicht worden door de aanwezige duikinstructeur die u wel zal herkennen aan zijn outfit

Naar goeie gewoonte laten we deze avond niet zomaar aan ons voorbij gaan en moet ook de innerlijke mens verzorgd worden uiteraard.

Dit jaar hebben we geopteerd om onze Spaanse vriend "Filippe" ter plaatse een heerlijke Paëlla te laten bereiden waarvan u "a volonté" van kan genieten voor 20 euro per persoon.
    Wie daar zijn buikje nog niet van rond krijgt kan nadien nog genieten van een heerlijke coupe ijskreem

Wie wenst deel te nemen aan de wedstrijd en/of het buffet stuurt best een mailtje naar Flitser@kartgrid.be met de namen van de deelnemers en de melding of ze al dan niet wensen deel te nemen aan het buffet.

Inschrijving dient te worden bevestigd VOOR 30 november!

Tot binnenkort!
    Het Kartgrid.be team.

Comment

• Ik in Genk aan het testen met mijn nieuw Parolin competitiechassis.

"Den groene".

Comment

• Is de camera stuk?
        BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
          Is de camera stuk?
          Ik heb de foto niet genomen hoor, ik heb hem via via op msn gekregen...

Ik stond er per ongeluk achter...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
            Ik in Genk aan het testen met mijn nieuw Parolin competitiechassis.

"Den groene".
            Zachte bandjes!

Ik kreeg daarstraks mail dat mijn vizier geleverd is! Dus vanaf binnenkort ziet mijn helm er weer ietsje anders uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
              Ik kreeg daarstraks mail dat mijn vizier geleverd is! Dus vanaf binnenkort ziet mijn helm er weer ietsje anders uit.
              Mooi zo!

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
              Zachte bandjes!
              Witte Vega's, idd... Maar ik reed met de Groene (medium)..
              Btw: Ik was toch sneller als die Intrepid..

Comment

• Wat zouden jullie doen? Ik heb nu al een zwart vizier maar ik ben aan het twijfelen om men groene helm terug in het wit te spuiten, zoals op de foto...

Begin 2008 koop ik me wel een Arai SK-5, maar ik ben het groen beu..

Comment

Wat zouden jullie doen? Ik heb nu al een zwart vizier maar ik ben aan het twijfelen om men groene helm terug in het wit te spuiten, zoals op de foto...

Begin 2008 koop ik me wel een Arai SK-5, maar ik ben het groen beu..
                  Arai SK5 is de max. Laat 'm aanpassen aan je noden en 't is de perfecte helm.

Comment

• Inderdaad, heb ook een SK5 helm en het zit gewoon perfect!

Rij zelf recreatief met een Rotax Max blokje, en is echt wel pure fun hehe
                    Last edited by ; 09/12/2007, 12:50.

Comment

• Wie rijdt er eigenlijk in welk kampioenschap mee? Zou wel handig om weten zijn.

Ik ben er nog niet volledig uit, maar naar alle waarschijnlijkheid rij ik in 2008 mee in de belkart bij de masters. Ander alternatief is de kartgrid cup, maar daar zal ik door (werk-)omstandigheden mogelijk niet altijd aan mee kunnen doen.

Comment

• Bij mij is het er ook door:

- Belkart 2008
                        - Deel van het BEKC seizoen 2008 met de Briggs & stratton (15pk) van 'n maat van me.

Daarenboven nog 't grootste deel van de 4ever karting races (jpr) en mogelijk nog 'n paar endurances op andere circuits.

Ben eens benieuwd wat dit karting-seizoen in petto voor mij gaat hebben.

Comment

• Die 4ever karting races, om de hoeveel weken zijn die eigenlijk?

Ik had in JPR een 40.2 neergezet, was de tweede keer dat ik er ging karten na de aanpassing van het circuit. Nu is er weer een kleine aanpassing gebeurt aan het circuit. De 3 hairpins achteraan zijn rechtgetrokken en vormen nu 1 snelle bocht. Ook de driedubbele S-bocht is op het einde scherper gemaakt en de hairpin aan de pits is iets breder geworden. 36.2 was m'n tijd. TypeR-man reed een 35.5, dus ik was vrij content voor m'n eerste keer op het aangepaste circuit.

Comment

Ben eens benieuwd wat dit karting-seizoen in petto voor mij gaat hebben.
                            Idem. Veel succes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Die 4ever karting races, om de hoeveel weken zijn die eigenlijk?

Ik had in JPR een 40.2 neergezet, was de tweede keer dat ik er ging karten na de aanpassing van het circuit. Nu is er weer een kleine aanpassing gebeurt aan het circuit. De 3 hairpins achteraan zijn rechtgetrokken en vormen nu 1 snelle bocht. Ook de driedubbele S-bocht is op het einde scherper gemaakt en de hairpin aan de pits is iets breder geworden. 36.2 was m'n tijd. TypeR-man reed een 35.5, dus ik was vrij content voor m'n eerste keer op het aangepaste circuit.
                              Type-Rman krijgt dan nog eens klop van z'n vriendin.

Ik heb nog niet op 't nieuwe circuit gereden en denk niet dat ik er ga geraken voor 19 januari.

Er is nooit 'n vaste termijn waarop die races gehouden worden, hé.

Comment

Type-Rman krijgt dan nog eens klop van z'n vriendin.

Ik heb nog niet op 't nieuwe circuit gereden en denk niet dat ik er ga geraken voor 19 januari.

Er is nooit 'n vaste termijn waarop die races gehouden worden, hé.
                                Uhu, maar Type-Rgirl reed niet mee deze keer. Ik ga er ook niet meer geraken voor de 23ste, misschien ga ik nog es naar puurs gaan, ik heb hier een hele nest voordeelbonnen gekregen!

Aha, ok, merci!

Comment

• Promo-race van belkart net achter de rug en moet zeggen: het is toch serieus vermoeiend.

Uiteindelijk 22e van de 24 geëindigd en elke plaats boven de laatste was al 'n serieuze overwinning voor mij. Mijn persoonlijke besttijd in herselt (was 32.82 en is nu 31.97) is ook bijna 'n seconde naar benden gegaan en heb tussen vrij goede rijders kunnen toerkes draaien, dus qua ervaring is 't ook al wel 'n stap vooruit.

Ik hoop nu toch serieuze stappen voorwaarts te nemen...

Comment

Promo-race van belkart net achter de rug en moet zeggen: het is toch serieus vermoeiend.

Uiteindelijk 22e van de 24 geëindigd en elke plaats boven de laatste was al 'n serieuze overwinning voor mij. Mijn persoonlijke besttijd in herselt (was 32.82 en is nu 31.97) is ook bijna 'n seconde naar benden gegaan en heb tussen vrij goede rijders kunnen toerkes draaien, dus qua ervaring is 't ook al wel 'n stap vooruit.

Ik hoop nu toch serieuze stappen voorwaarts te nemen...
                                    Een mooi begin!

Ik zit volgend weekend in Eindhoven (2de wedstrijd van de CHRONO Wintercup).
                                    Last edited by ; 13/01/2008, 20:34.

Comment

Een mooi begin!

Ik zit volgend weekend in Eindhoven (2de wedstrijd van de CHRONO Wintercup).
                                      Is de race zaterdag of zondag? Dan kan 'k zien of 'k niet eens kom kijken.

Comment

Is de race zaterdag of zondag? Dan kan 'k zien of 'k niet eens kom kijken.
                                        De training is zaterdag, zondag is het de race.

Comment

Working...
                                        X