Aangezien we op het topic over forumleden in beeld toch de hele tijd over karts en karting enzo bezig zitten lijkt het misschien beter hier een aparte topic over te openen. Bij deze...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Karting
Collapse
X
-
Ik heb een eigen kart, maar ben nog nooit in competitieverband gaan karten, wel onlangs een keertje in Kortrijk, en da was best wel plezant...
Natuurlijk zou ik het liefst eens mijn beestje meenemen op circuit, eens zien wat eruit te halen valt...
Het is een 125cc 2-takt van wrs meer dan 7 jaar oud, meer specificaties heb'k niet
Zal effe kijken voor foto's
Comment
-
Ik ga minstens om de 2 weken even karten. Meestal ga ik naar indoorbanen (inkart, antwerp indoor karting, JPR, ..) maar af en toe ga ik ook al eens naar antwerp karting.
Zelf heb ik nog geen eigen kart maar zeer waarschijnlijk komt die er deze zomer. Het is de bedoeling dat ik dan een rotax max oid in mijn garage heb staan
Ik heb ook al een sparco-overall gekocht (zwart met rode accenten). Spijtig genoeg is het wel maar een mecaniekersoverall maar eens ik werk heb komt de level 2 er wel
Comment
-
Dezen is het dus, fotootje getrokken net nadat ik hem terug had gemonteerd en gespoten, als jullie foto's willen in gedemonteerde toestand ed moet je't maar vragen, dan smijt'k ze er wel op
Last edited by bt.; 25/05/2005, 22:43.
Comment
-
Ik ga soms wel eens karten samen met enkele kameraden van de bouw. Meestal om de 2 weken. Maar echt heel goed ben ik niet. Vooral indoor maar Genk blijft wel spectaculair.
Ik heb mijn eigen helm en een simpele witte overall. Maar een eigen kart kopen is me toch te véél van het goede.
Comment
-
Comment
-
http://groups.msn.com/stevycourteyn/karting.msnw?Page=1
hier vind je foto's van mijn kart.
het is een biland sa250 met 29pk (of 28 of 30 )
RVF chassis, zou graag een crg road rebel chassis kopen of een van swiss hutless.
Uitrusting: Sparco overal: Tech-5 (omdat ga beginnen rally rijden)
Sparco helm: de SN 2000
Sparco 'balaclava' (zo een mutske)
Sparco schoenen
Sparco handschoenen
Sparco nekbeschermer
Ribprotector
Ik ga tijdens het jaar zo 1 a 2 keer per maand outdoor rijden met m'n kart en af en toe eens indoor met vrienden.
Mijn eerste ervaring was op 9jarige leeftijd denk ik, dan enkele jaren niet zoveel en nu sinds mijn 12e, 13e weer regelmatig karten. Sinds m'n 15e rijd ik met eigen karts, eerst een bi-motor en sinds 2jaar de biland!Last edited by Stevy; 25/05/2005, 22:54.
Comment
-
ik ben het één keer gaan doen (5 maal een kwartier) en ik vond het fantastisch! was hier op de JPR-karting wat één van de snelste circuits is en daar kan je echt geweldig racen! ik wou dat ik het meer kon doen, maar het is gewoonweg te duur2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Tot slot nog eentje van denk ik een van de meest spectaculaire kartervaringen die ik al heb mogen meemaken namelijk ijskarting.
In de wintermaanden kan je dit geregeld doen op ijsbaan antarctica. Het zijn echt tamme kartjes maar het blijft toch wel zwaar lachen en pret is verzekerd. (mss iets voor een wintermeeting )
Op de foto reed ik ff eerst Op de foto van 10 sec later zie je me dan weer dwars op de baan staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevyhttp://groups.msn.com/stevycourteyn/karting.msnw?Page=1
hier vind je foto's van mijn kart.
het is een biland sa250 met 29pk (of 28 of 30 )
RVF chassis, zou graag een crg road rebel chassis kopen of een van swiss hutless.
Kheb ook een sparco overal,meerbepaald de sparco tech-5 (omdat ik van plan ben rally te rijden binnen x aantal maanden)
En een helmpje van sparco: de SN 2000
Ik ga tijdens het jaar zo 1 a 2 keer per maand outdoor rijden met m'n kart en af en toe eens indoor met vrienden.
Mijn eerste ervaring was op 9jarige leeftijd denk ik, dan enkele jaren niet zoveel en nu sinds mijn 12e, 13e weer regelmatig karten. Sinds m'n 15e rijd ik met eigen karts, eerst een bi-motor en sinds 2jaar de biland!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erik ben het één keer gaan doen (5 maal een kwartier) en ik vond het fantastisch! was hier op de JPR-karting wat één van de snelste circuits is en daar kan je echt geweldig racen! ik wou dat ik het meer kon doen, maar het is gewoonweg te duur
Het liefste rij ik nog steeds op inkart(met de buitenbaan uiteraard) en antwerp karting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédéTot slot nog eentje van denk ik een van de meest spectaculaire kartervaringen die ik al heb mogen meemaken namelijk ijskarting.
In de wintermaanden kan je dit geregeld doen op ijsbaan antarctica. Het zijn echt tamme kartjes maar het blijft toch wel zwaar lachen en pret is verzekerd. (mss iets voor een wintermeeting )
Op de foto reed ik ff eerst Op de foto van 10 sec later zie je me dan weer dwars op de baan staan
http://www.vtm.be/autowereld/forum/a...p?pic_id=10727
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédéJPR rijdt ik persoonlijk iets minder graag op door de afsluitingen die de baan markeren. Omdat die lichtjes oplopend zijn zijn die volgens mij toch niet zo veilig moest je er eens op vliegen ga je volgens mij de lucht in :s
Het liefste rij ik nog steeds op inkart(met de buitenbaan uiteraard) en antwerp karting2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéZalig. Is net als karten in de regen. Ik heb al 2 keer in de regen gereden en in bijna elke bocht stond ik rond
Met ijskartjes heb je nog 15 spijkers in je banden zitten (niet dat dit iets uitmaakt) Het is wel uber om te driften
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédéGeloof mij ik heb ook al gekart in de regen (mij allereerste kartervaring was trouwens in spa in de gietende regen met slicks ) maar dit valt echt niet te vergelijken.
Met ijskartjes heb je nog 15 spijkers in je banden zitten (niet dat dit iets uitmaakt) Het is wel uber om te driften
Ik ben ook al in den antarctica geweest op de Moerelei (119-121)
in Wilrijk voor Karting on ice.
superplezant!
maar den eerste keer was het nogal druk, en toen hadden we gereserveerd voor 1uur s'nachts en we kwamen ook nog te laat aan. bleek dat ze de baan al nat hadden gespoten voor terug op te laten vriezen. gevolg ==> flink natte broek van al dat opspattend ijswaterA Twist of the Wrist
Comment
Comment