Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
    Ahzo, een toffe kerel hé!
    He is, ik ben jaLoers op hem

(rood: Canon'ers weten waarover ik het heb )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
      Blijkbaar rijden er meerdere teams intrepid in dat kampioenschap. (9, 10 en 28 alvast)

Ben echt eens benieuwd waarom iedereen zo superenthousiast is over dat chassis.
      Het is eigenlijk een chassis zoals een ander hoor..
      CRG,Birel,Tony Kart zijn merken die ook heel bekend zijn, maar daarvoor zijn ze ook niet beter dan een "onbekender" chassis.

Comment

• kga binnenkort karten op ijs... enige tips?
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
          kga binnenkort karten op ijs... enige tips?
          Spelen met 't gas en smijten met die kont.

Comment

• Daarnet in eurokart poperinge gaan rijden en damn.

De 270cc's hebben veel power, sturen echt direct en waar nodig kan je er perfect even 'n powerslide mee zetten. Heb mij nog nooit zo hard geamuseerd op 'n indoor circuit en het was telkens 'n teleurstelling als 't lampje aan ging dat de heat er weer op zat.

Enkel spijtig dat 't anderhalf uur rijden is voor mij, want anders zou 't perfect mijn thuiscircuit kunnen worden.

Comment

• Zwarte overall / witte arai / rode caracoat.

Comment

• Hoe was de race? Ik hoop goed?

De karts zijn daar precies wel redelijk oud.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                  Hoe was de race? Ik hoop goed?

De karts zijn daar precies wel redelijk oud.
                  Race viel qua tijden echt heel goed mee, maar resultaat was hetzelfde as always: ergens achteraan en weer pech dat 'k mijn slechtste kart als laatste had. (als iedereen piekt qua tijd)

Die karts zijn daar echt goed. Vrij veel power voor indoor (270cc's), stuurden goed en op de plekken waar 't moest kreeg je ze goed dwars.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                    kga binnenkort karten op ijs... enige tips?
                    Waar ? Zou ik ook wel eens willen doen...

tip : bij het insturen zoveel mogelijk je gewicht op het buitenste voorwiel zetten. En bij het accelereren je gewicht naar achter duwen. En uiteraard doseren en al doende feeling krijgen...
                    Last edited by ; 19/03/2008, 20:17.

Comment

Race viel qua tijden echt heel goed mee, maar resultaat was hetzelfde as always: ergens achteraan en weer pech dat 'k mijn slechtste kart als laatste had. (als iedereen piekt qua tijd)

Die karts zijn daar echt goed. Vrij veel power voor indoor (270cc's), stuurden goed en op de plekken waar 't moest kreeg je ze goed dwars.
                      welke tijd is dat dan?
                      de 270's in poperinge zijn toch wel één van de beste indoorkarts van belgië imo.

Link met de foto's ? Als ik dat zie heb ik zin om de arai(zelfde als de uwe, enkel blauwe caracoat :p) weer vanonder het stof te halen en weer een outdoorkart te kopen
                      Last edited by ; 19/03/2008, 20:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door distinct Bekijk Berichten
                        welke tijd is dat dan?
                        de 270's in poperinge zijn toch wel één van de beste indoorkarts van belgië imo.

Link met de foto's ? Als ik dat zie heb ik zin om de arai(zelfde als de uwe, enkel blauwe caracoat :p) weer vanonder het stof te halen en weer een outdoorkart te kopen
                        54.4 als snelste de 2 laatste heats. Iets van 'n 2 seconde trager als de toppers, maar ik ben dan ook de zwaarste van heel die groep. (weeg inclusief gerief 10kg meer dan de winnaar)

Comment

• Niet iedereen weegt toch zo weinig daar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Niet iedereen weegt toch zo weinig daar?
                            Ge hebt 3 gewichtscategoriën:

maxi's: 65kg minimum
                            masters: 70kg minimum
                            heavies/f40's: 85kg minimum

Ik rij dus met 80kg rond bij de heavies, alhoewel 't plan wel is om toch nog 'n stuk af te vallen en volgend seizoen met ervaring en 'n goed gewicht mijn 2e jaar aan te breken.

Comment

Ik rij dus met 80kg rond bij de heavies, alhoewel 't plan wel is om toch nog 'n stuk af te vallen en volgend seizoen met ervaring en 'n goed gewicht mijn 2e jaar aan te breken.
                              ah tis belkart da ge rijdt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door distinct Bekijk Berichten
                                ah tis belkart da ge rijdt?
                                Yup.

Wat dacht ge misschien?

Comment

• Ik nog eens.

Comment

Ik snap het niet echt. Hoe kan je nu met 80kg bij de Heavies rondrijden als die min 80kg moeten wegen? Of bedoelde je de Masters?

Comment

Ik snap het niet echt. Hoe kan je nu met 80kg bij de Heavies rondrijden als die min 80kg moeten wegen? Of bedoelde je de Masters?
                                      Ik bedoelde inderdaad bij de masters.

Dat is de categorie waar 'k volgens mij 't meeste kan bijleren. (echt de top van België qua indoor-karting)

Comment

• Kben mee.

In de andere gewichtsklassen minder te leren toch?

Comment

Kben mee.

In de andere gewichtsklassen minder te leren toch?
                                          Maxi's mag 'k niet mee doen (te oud) en heavies wordt al jaren gedomineerd door dezelfde rijder.

En om eerlijk te zijn: ik leer liever op mijn gewicht rijden dan dat 'k met 5kg lood moet rondrijden. Dat kan wel wat verschil maken qua rijstijl vrees 'k.

Comment

Working...
                                          X