Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Blijkbaar rijden er meerdere teams intrepid in dat kampioenschap. (9, 10 en 28 alvast)
Ben echt eens benieuwd waarom iedereen zo superenthousiast is over dat chassis.
Het is eigenlijk een chassis zoals een ander hoor..
CRG,Birel,Tony Kart zijn merken die ook heel bekend zijn, maar daarvoor zijn ze ook niet beter dan een "onbekender" chassis.
Daarnet in eurokart poperinge gaan rijden en damn.
De 270cc's hebben veel power, sturen echt direct en waar nodig kan je er perfect even 'n powerslide mee zetten. Heb mij nog nooit zo hard geamuseerd op 'n indoor circuit en het was telkens 'n teleurstelling als 't lampje aan ging dat de heat er weer op zat.
Enkel spijtig dat 't anderhalf uur rijden is voor mij, want anders zou 't perfect mijn thuiscircuit kunnen worden.
Race viel qua tijden echt heel goed mee, maar resultaat was hetzelfde as always: ergens achteraan en weer pech dat 'k mijn slechtste kart als laatste had. (als iedereen piekt qua tijd)
Die karts zijn daar echt goed. Vrij veel power voor indoor (270cc's), stuurden goed en op de plekken waar 't moest kreeg je ze goed dwars.
tip : bij het insturen zoveel mogelijk je gewicht op het buitenste voorwiel zetten. En bij het accelereren je gewicht naar achter duwen. En uiteraard doseren en al doende feeling krijgen...
Race viel qua tijden echt heel goed mee, maar resultaat was hetzelfde as always: ergens achteraan en weer pech dat 'k mijn slechtste kart als laatste had. (als iedereen piekt qua tijd)
Die karts zijn daar echt goed. Vrij veel power voor indoor (270cc's), stuurden goed en op de plekken waar 't moest kreeg je ze goed dwars.
welke tijd is dat dan?
de 270's in poperinge zijn toch wel één van de beste indoorkarts van belgië imo.
Link met de foto's ? Als ik dat zie heb ik zin om de arai(zelfde als de uwe, enkel blauwe caracoat :p) weer vanonder het stof te halen en weer een outdoorkart te kopen
welke tijd is dat dan?
de 270's in poperinge zijn toch wel één van de beste indoorkarts van belgië imo.
Link met de foto's ? Als ik dat zie heb ik zin om de arai(zelfde als de uwe, enkel blauwe caracoat :p) weer vanonder het stof te halen en weer een outdoorkart te kopen
54.4 als snelste de 2 laatste heats. Iets van 'n 2 seconde trager als de toppers, maar ik ben dan ook de zwaarste van heel die groep. (weeg inclusief gerief 10kg meer dan de winnaar)
Ik rij dus met 80kg rond bij de heavies, alhoewel 't plan wel is om toch nog 'n stuk af te vallen en volgend seizoen met ervaring en 'n goed gewicht mijn 2e jaar aan te breken.
Ik rij dus met 80kg rond bij de heavies, alhoewel 't plan wel is om toch nog 'n stuk af te vallen en volgend seizoen met ervaring en 'n goed gewicht mijn 2e jaar aan te breken.
Ik rij dus met 80kg rond bij de heavies, alhoewel 't plan wel is om toch nog 'n stuk af te vallen en volgend seizoen met ervaring en 'n goed gewicht mijn 2e jaar aan te breken.
Ik snap het niet echt. Hoe kan je nu met 80kg bij de Heavies rondrijden als die min 80kg moeten wegen? Of bedoelde je de Masters?
In de andere gewichtsklassen minder te leren toch?
Maxi's mag 'k niet mee doen (te oud) en heavies wordt al jaren gedomineerd door dezelfde rijder.
En om eerlijk te zijn: ik leer liever op mijn gewicht rijden dan dat 'k met 5kg lood moet rondrijden. Dat kan wel wat verschil maken qua rijstijl vrees 'k.
Comment