Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
    Op welk vlak zuigt ie? Grip? Power? Stuur dat los staat?

    @ distinct: wat is uw karting-historie btw?
    veel minder grip dan de andere karts . Vooral wanneer mijn banden koud stonden vloog ik van hier naar ginder. Dik degoutant

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
      veel minder grip dan de andere karts . Vooral wanneer mijn banden koud stonden vloog ik van hier naar ginder. Dik degoutant
      Tja, rijstijl erop aanpassen, hé.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
        Je kan ook perfect je caracoat (met of zonder tear-off) outdoor gebruiken hoor. Enkel je origineel vizier steken als het regent.

        Zo doe ik het toch.
        Heb eens met de caracoat outdoor 's avonds gereden op antwerp karting. Didn't see Jack Shit met momenten, dus heb toen met m'n vizier open even 80 zitten knallen.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
          Heb eens met de caracoat outdoor 's avonds gereden op antwerp karting. Didn't see Jack Shit met momenten, dus heb toen met m'n vizier open even 80 zitten knallen.
          80 met een B&S is dik overdreven.

          65 km/h klinkt al beter.

          Bwa, ik heb al eens een race gereden in het donker in de regen met men zwart vizier en't ging nog net!

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
            Heb eens met de caracoat outdoor 's avonds gereden op antwerp karting. Didn't see Jack Shit met momenten, dus heb toen met m'n vizier open even 80 zitten knallen.
            80 met een B&S is een klein beetje overdreven.

            65 km/h klinkt al beter.

            Ik heb ook al eens een race gereden in het donker + regen met mijn zwart vizier en't ging nog net!
            Last edited by ; 20/03/2008, 19:27.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
              Direct de stap van indoor naar rotax nemen is lef hebben.

              Ik ga dit jaar waarschijnlijk nog 3 outdoor (bekc) wedstrijden mee doen: 2 met de briggs en 1 met honda.
              twas niet de eerste keer dat ik met 2takt aant sjezen was. paar keers meegegaan met vrienden en 2of 3 keer één gehuurd.

              Comment


              • Altijd leuk om te weten te komen dat er mensen op dit forum mijn passie delen.

                Rotax is op 't moment voor mij toch nog a bridge too far. Vrees dat 'k na 'n kwartier al uit die kart kruip, wat na die laatste trainingsstint in poperinge ook wel 't geval was: we hadden al 2 heats gereden en dan maar even gewoon 2 heats na mekaar extra bij gereden. Die power mat toch wel serieus af.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                  Altijd leuk om te weten te komen dat er mensen op dit forum mijn passie delen.

                  Rotax is op 't moment voor mij toch nog a bridge too far. Vrees dat 'k na 'n kwartier al uit die kart kruip, wat na die laatste trainingsstint in poperinge ook wel 't geval was: we hadden al 2 heats gereden en dan maar even gewoon 2 heats na mekaar extra bij gereden. Die power mat toch wel serieus af.
                  Als je rijdt voor u plezier is dat toch geen probleem dat je maar een kwartier rijdt? indoor is gewoonweg té saai na een tijdje imo. de ontbrekende power is 1 van de redenen :p. outdoor met indoor combineren gaat dan wel weer beter.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door distinct Bekijk Berichten
                    Als je rijdt voor u plezier is dat toch geen probleem dat je maar een kwartier rijdt? indoor is gewoonweg té saai na een tijdje imo. de ontbrekende power is 1 van de redenen :p. outdoor met indoor combineren gaat dan wel weer beter.
                    Ik rij voor mijn plezier, maar het is meer dan 'n hobby voor mij geworden eigenlijk. Heb de drive om toch sneller en sneller te worden te pakken en dan begint ge er wel meer en meer voor te leven.

                    Outdoor is leuk, maar toch anders omdat 't vergevingsgezinder is. Indoor rijden moet je echt wel perfectionistisch voor zijn, want 1m van de ideale lijn rijden betekent ronde naar de kl*ten.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                      Ik rij voor mijn plezier.

                      Kerel, regel et, ik wil nog eens karten!!!

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                        Kerel, regel et, ik wil nog eens karten!!!
                        Bij deze: eerste week na de paasvakantie AW-kart meeting @ Puurs!

                        Who's in?

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                          Ik rij voor mijn plezier, maar het is meer dan 'n hobby voor mij geworden eigenlijk. Heb de drive om toch sneller en sneller te worden te pakken en dan begint ge er wel meer en meer voor te leven.

                          Outdoor is leuk, maar toch anders omdat 't vergevingsgezinder is. Indoor rijden moet je echt wel perfectionistisch voor zijn, want 1m van de ideale lijn rijden betekent ronde naar de kl*ten.
                          outdoor krijg je anders ook niet veel vergeving. zoals op douvrin, er was daar een bocht die ik moest perfect nemen of mijn motor zat juist onder het punt waar hij begon te trekken (redelijk irri dus, ge stuurt in en dan zit ge te wachten op de power ) Als ge eens met een 2takt op redelijk niveau begint te rijden (alle, voor uwzelf dan) gade wel akkoord gaan dat er ook niet veel ruimte is voor missers .

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Bij deze: eerste week na de paasvakantie AW-kart meeting @ Puurs!

                            Who's in?
                            ikke!

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door distinct Bekijk Berichten
                              outdoor krijg je anders ook niet veel vergeving. zoals op douvrin, er was daar een bocht die ik moest perfect nemen of mijn motor zat juist onder het punt waar hij begon te trekken (redelijk irri dus, ge stuurt in en dan zit ge te wachten op de power ) Als ge eens met een 2takt op redelijk niveau begint te rijden (alle, voor uwzelf dan) gade wel akkoord gaan dat er ook niet veel ruimte is voor missers .
                              Klopt het dat ik zeg dat outdoor 'gevaarlijker' is? Ik zie toch vaak foto's waar er karts gewoonweg in de lucht vliegen door een crash ofzo!

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                ikke!
                                Kiest u nen dag en voeg een lijstje met aanwezigen toe!
                                Ik kan nog niet met zekerheid zeggen of ik kom, maar ik acht de kans toch 80%.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Klopt het dat ik zeg dat outdoor 'gevaarlijker' is? Ik zie toch vaak foto's waar er karts gewoonweg in de lucht vliegen door een crash ofzo!

                                  idd, op youtube zie je regelmatig in die filmpjes gewoon de kart overkop gaan, zo ZOT!

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Kiest u nen dag en voeg een lijstje met aanwezigen toe!
                                    Ik kan nog niet met zekerheid zeggen of ik kom, maar ik acht de kans toch 80%.

                                    maakt nie uit, ik kan normaal gezien elke dag

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Klopt het dat ik zeg dat outdoor 'gevaarlijker' is? Ik zie toch vaak foto's waar er karts gewoonweg in de lucht vliegen door een crash ofzo!
                                      Dat valt allemaal heel goed mee op zich, hoor. Je hebt altijd van die kamikaze's, maar ik heb ook al de nodige dingen meegemaakt indoor. (1m de lucht ingekatapulteerd worden terwijl je in je kart zit, een kart vol op je been krijgen, etc)

                                      Die mensen zijn meestal ook goed voorzien van de nodige bescherming. (nek, ribben, overall, helm, etc)

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                        Dat valt allemaal heel goed mee op zich, hoor. Je hebt altijd van die kamikaze's, maar ik heb ook al de nodige dingen meegemaakt indoor. (1m de lucht ingekatapulteerd worden terwijl je in je kart zit, een kart vol op je been krijgen, etc)

                                        Die mensen zijn meestal ook goed voorzien van de nodige bescherming. (nek, ribben, overall, helm, etc)
                                        Nen overall helpt u niet tegen breuken en kneuzingen hé. overigens is rib-en nek bescherming niet verplicht vanaf een bepaalde leeftijd (ikzelf droeg het nooit). ? Kzou zeggen kijk maar eens naar de foto's van de laatste NK in Kerpen, was een redelijk pittige race qua ongevallen.

                                        Overigens moet ge totaal geen kamikaze zijn om zo'n toestanden tegen te komen, eens perongeluk haperen aan iemands kart of achterwiel en tkan al beschonken zijn. Oi t al eens met 2takt of snellere dingen gereden dan b&s WF outdoor?

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door distinct Bekijk Berichten
                                          Nen overall helpt u niet tegen breuken en kneuzingen hé. overigens is rib-en nek bescherming niet verplicht vanaf een bepaalde leeftijd (ikzelf droeg het nooit). ? Kzou zeggen kijk maar eens naar de foto's van de laatste NK in Kerpen, was een redelijk pittige race qua ongevallen.

                                          Overigens moet ge totaal geen kamikaze zijn om zo'n toestanden tegen te komen, eens perongeluk haperen aan iemands kart of achterwiel en tkan al beschonken zijn. Oi t al eens met 2takt of snellere dingen gereden dan b&s WF outdoor?
                                          Overall beschermt je wel tegen brandwonden, hé.

                                          Ik rij sowieso in- en outdoor met ribbescherming. De mensen die mij daar scheef voor bekijken hebben pech, maar ik weet waarom ik dat draag. (zelf al eens aantal weken in de lappenmand gelegen met gekneusde ribben)

                                          Heb nog niet met een 2takt gereden, nee. Maar een normale karter zal nooit direct achter iemands achterwiel of achterbumper rijden, hé. Meestal rij je zodanig dat je als je die voor je raakt gewoon bumper tegen bumper stoot. Ok, da's niet altijd haalbaar, maar ideale situaties zijn er om na te streven.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X