Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Whoops

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
      Whoops
      U komt toch ook?

Comment

Ik ga m'n kart zaterdag binnendoen voor onderhoud en herstellingen dus normaal gezien moet ie al klaar zijn Als ie op tijd klaar is kom ik zeker eens af! btw, m'n pa al kunnen bereiken?

Comment

btw, m'n pa al kunnen bereiken?
          zie pb

Comment

Ik heb net een update gedaan aan men kart!

Vroeger

Nu!

Wat vinden jullie ervan?

Diegene die niet weten welke betekenis deze kleuren hebben, zie hier

Comment

STOER! het is echt geslaagd

Comment

mooi gedaan

is het frame gepowdercoat of ook gewoon gespoten ? iig zeer geslaagd. Ik hoop dat jij ook niet van plan bent failliet te gaan

Antwerpen is't Stad
                en al de rest is parking!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé
                  mooi gedaan

is het frame gepowdercoat of ook gewoon gespoten ? iig zeer geslaagd. Ik hoop dat jij ook niet van plan bent failliet te gaan
                  Dat weet ik dus niet, iemand van bij ons op het werk heeft dat gedaan!
                  Last edited by ; 05/07/2005, 10:39.

Comment

Mooi gedaan, ik hoop dat het mooi blijft als je er benzine of olie op morst enzo.
                    A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                      Mooi gedaan, ik hoop dat het mooi blijft als je er benzine of olie op morst enzo.
                      Bedankt!

Comment

Tis al gans tijd aant kriebelen om te gaan rijden maar ie sta nog steeds in panne
                        Morgen ga ik hem binnensteken in antwerpen. Hopelijk hebk hem tamelijk snel terug

Comment

Tis al gans tijd aant kriebelen om te gaan rijden maar ie sta nog steeds in panne
                          Morgen ga ik hem binnensteken in antwerpen. Hopelijk hebk hem tamelijk snel terug
                          Wat is er mis mee?
                          A Twist of the Wrist

Comment

Ik heb geen problemen met de mijne,

Het is een MG KART hé

Comment

Ik had vroeger een 100cc (2takt) kart (op een Solo chassis) maar die hebben we na een jaartje verkocht. Mijn pa was een fervente race/kart fanaat.
                              (Hij had ook één). Maar bij mij zat het er toen nog niet echt 'in', kben wat een laatbloeier dat ze zeggen, en toen ik er eens mee reed had ik gebotst en mijn elleboog verbrand aan het koelblok. En ik had er een schrik opgedaan en we hebben die dan verkocht .
                              Nu rond mijn 16j vorig jaar heb ik eindelijk de stap gezet om van karten een hobby/sport te maken en ben ik op 2 maand ong. 2x in de week enkele heatjes gaan rijden en ben ik meteen (vind ik toch ) een goede karter beginnen worden (indoor toch he). Mede dankzij de wijze lessen van mijn stiefpa .
                              Nu is dat al verminderd (vanwege de prijs ook) en ga ik om de 2 weken ong. gaan karten. Meestal in Aalst, Inkart en af en toe de FIK.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                Wat is er mis mee?
                                Paar kabeltjes en darmkes die afgebroken zijn, m'n olie ga direct in den overloop ondanks er zeker niet teveel in zit en zo nog wat kleinigheden. En ie moet ook eens op onderhoud. We gaan dus toch niet kunnen vandaag. De remorque is breder dan 2m dus zouden we een ganse omweg moeten doen en pa ziet niet zitten

Comment

Kga vant weekend naar een bilandrace in tsjechie. Denk dat he zo een soort finale is! Kmag er weer de cameramannen wat coordineren enzo

Comment

Meer info op http://www.autodrom.cz/index.php?redakce=3Kverwacht wel wat van Claudio Mack. Die was vorig jaar in Braga steeds zeer snel! De winnaar van Braga komt trouwens niet voor op de startlijst! Behalve mack en een paar andere staan er geen bekenden aan de start! Vorig jaar reed Frank Lagorce nog mee!

Comment

Wat kost een kart eigenlijk?

Comment

is nogal afhankelijk van wat je wil natuurlijk ...

in 2de hands kun je wel al iets vinden voor 500€, maar je kunt nieuw ook boven de 10 000€ gaan

Comment

Ik denk dat het inderdaad een goed idee zou zijn om met enkele karters onder ons eens te gaan rijden.

Ik heb zelf al met een Prokart rotax Max 125cc tweetakt van een maat gereden, op het outdoorcircuit van Eindhoven (naast het vliegveld). Maar verder geen ervaring met 'snelle'karts.

Maar Dédé hier kan wel bevestigen dat ik een vrij snelle en constante rijder ben.
                                          En ik heb trouwens ook al een race meegereden in de Beetle Fun Cup (in Magny-cours).

Maar ik zou héél graag eens zien wat ik nu juist met een iets competetievere kart kan doen.

*Ben al aan het plannen om samen met Dédé een kart aan te kopen*

Comment

Working...
                                          X