Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
    Hoe bedoel je zonder vitessen is er weinig aan?
    je moet gewoon gas geven ... en goed sturen natuurlijk

maar schakelen heeft nog een extra dimensie

Comment

• Al je een 125cc 2takt koopt, dan zou ik toch maar de moeite doen om naar Genk of Francorchamps uit te wijken. Anders ga je op die keuterpistjes maar 3 versnellingen van de 6 kunnen gebruiken

P.S. Is dit trouwens je 1e kart? Dan zou ik zoiets absoluut niet kopen omdat de kart dan met de persoon rijdt ipv omgekeerd ,
      en dat is een fenomeen dat we wekelijks zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KVG
        Al je een 125cc 2takt koopt, dan zou ik toch maar de moeite doen om naar Genk of Francorchamps uit te wijken. Anders ga je op die keuterpistjes maar 3 versnellingen van de 6 kunnen gebruiken

P.S. Is dit trouwens je 1e kart? Dan zou ik zoiets absoluut niet kopen omdat de kart dan met de persoon rijdt ipv omgekeerd ,
        tis nog niet zeker hoor, want genk is nogal een eindje rijden.

kheb gehoord dat je in rijsel ook zou kunnen. dat valt al beter te doen.
        kzal eerst eens met een vriend meegaan om eens wat te testen en te zien hoe ik dat ding kan bedwingen. die vriend heeft ook meteen daarmee begonnen en hij rijdt toch goed (hij was 2de op het bk)

Comment

• @ Dédé: was jij op de laatste maandag van de karting in de FIK? Kdenk dak je gezien heb nu ik weet welke overall je aan hebt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KVG
            Al je een 125cc 2takt koopt, dan zou ik toch maar de moeite doen om naar Genk of Francorchamps uit te wijken. Anders ga je op die keuterpistjes maar 3 versnellingen van de 6 kunnen gebruiken

Couldn't agree more!
            Ik merk dit ook vaak als ik ga rijden met m'n kart en sommigen bezig zie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
              kzal eerst eens met een vriend meegaan om eens wat te testen en te zien hoe ik dat ding kan bedwingen. die vriend heeft ook meteen daarmee begonnen en hij rijdt toch goed (hij was 2de op het bk)
              Wie is die vriend als ik vragen mag? Ik ken zowat iedereen in het outdoor kartingwereldje van de VAS en BK

Comment

• Ik heb van enkele mensen gehoord dat de 2-takt wereld zal stoppen binnen 2jaar, is dit zo?

Ik hoop echt van niet, want ik ben van plan om binnen een jaar of 2 met een Rotax Max te gaan rijden en met de Briggs nog enkele toffe wedstrijden doen, o.a.: (PROKART)
                Last edited by ; 12/09/2005, 08:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                  Ik heb van enkele mensen gehoord dat de 2-takt wereld zal stoppen binnen 2jaar, is dit zo?

Ik hoop echt van niet, want ik ben van plan om binnen een jaar of 2 met een Rotax Max te gaan rijden en met de Briggs nog enkele toffe wedstrijden doen, o.a.: (PROKART)
                  Dat zeggen ze al 5 jaar dat het binnen 2 jaar afgelopen zal zijn

Zolang de fabricanten niet meewerken (want die beslissen uiteindelijk) zal 2 takt blijven. En voorlopig werken die nog niet echt mee. Een snelle 4takt maken kost immers stukken meer dan een ordinaire 2takt, dus de consument zal ook niet staan springen voor zo'n overschakeling.

Moest 2takt effectief stoppen, dan stop ik ook. De sensatie tussen 2takt en 4takt is groot, enorm groot.

Comment

• Enkele jaren geleden hadden ze zelfs al eens gesuggereerd dat Karting zelf ging ophouden .. ja toch niet
                    De indoorkartings verdienen goed geld.

Comment

• Net m'n kartje binnen gedaan voor wat herstellingswerken! Volgende week mag ik erom! Kga denk ik over zondag en 8dagen eens gaan karten met m'n kart, nog mensen met eigen kart die zin hebben om mee te gaan? Of mensen die eens willen afkomen en eens outdoor met een huurkart rijden?
                      Iemand voorstel naar waar?

Comment

Net m'n kartje binnen gedaan voor wat herstellingswerken! Volgende week mag ik erom! Kga denk ik over zondag en 8dagen eens gaan karten met m'n kart, nog mensen met eigen kart die zin hebben om mee te gaan? Of mensen die eens willen afkomen en eens outdoor met een huurkart rijden?
                        Iemand voorstel naar waar?

Jah, zie dat wel zitten, weet wel geen locaties...

Comment

• Francorchamps
                          Genk
                          Mariembourg
                          Eindhoven
                          Poperinge
                          etc

Comment

Francorchamps
                            Genk
                            Mariembourg
                            Eindhoven
                            Poperinge
                            etc

Allemaal redelijk ver wel é...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                              Allemaal redelijk ver wel é...
                              Ja kweet het, voor mij minstens een klein uurtje rijden mits weinig verkeer naar poperinge. Francorchamps is dan weer wat verder! Maarja, je bent er ook wel een hele dag dus dan maakt dat voor mij niet echt uit of ik nu 30min of 90min moet rijden.

Comment

Ja kweet het, voor mij minstens een klein uurtje rijden mits weinig verkeer naar poperinge. Francorchamps is dan weer wat verder! Maarja, je bent er ook wel een hele dag dus dan maakt dat voor mij niet echt uit of ik nu 30min of 90min moet rijden.

En waar steek je je kart dan in, heb je een remorque of camionette ofzo?

De enige mogelijkheid die ik heb is de camionette van drukkerij pakken maar dan ben ik niet direct gebrand op een lange rit, u see

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                                  En waar steek je je kart dan in, heb je een remorque of camionette ofzo?

De enige mogelijkheid die ik heb is de camionette van drukkerij pakken maar dan ben ik niet direct gebrand op een lange rit, u see
                                  Kzet hem dan op de remorque! Jammer genoeg is ze juist te klein om 2 karts op te zetten zoals ze nu is! Kennis van me heeft zo'n remorque met 2 'verdiepen', is wel handig als je met 2 bent en je hebt elk een kart, dan moet je niet met 2 wagens rijden... Kga er ook eens voor kijken om de mijne evt te laten ombouwen!

Comment

Kzet hem dan op de remorque! Jammer genoeg is ze juist te klein om 2 karts op te zetten zoals ze nu is! Kennis van me heeft zo'n remorque met 2 'verdiepen', is wel handig als je met 2 bent en je hebt elk een kart, dan moet je niet met 2 wagens rijden... Kga er ook eens voor kijken om de mijne evt te laten ombouwen!
                                    Hoeveel plaats hebt ge nog precies over, de mijn is nie zo groot zenne, heb trouwens geen zo'n beschermplastieken enzo, dus

Comment

• Morgenvroeg vertrek ik naar Braga, Portugal voor de 2e manche van de internationale kart-gp.
                                      We gaan er naartoe met 3camera's en mezelf als journalist! Hopelijk wordt het een mooie race! Ga wss m'n kodakje niet kunnen meenemen!

Comment

• Sinds gisteren terug van het WK karting! Enkele mooie races gezien bij de bilands (pre finale en finale) en bij de icc's! Die mannen kunnen pas met een kartje overweg! Super strakke lijnen, sportieve duels, ... echt chic!

Comment

• Ow ja, zondag ga ik waarschijnlijk eens karten met m'n kart! De kans is groot dat ik naar poperinge trek om er wat in te komen opnieuw en dan een van de volgende weken eens naar een 'groot' circuit!

Comment

Working...
                                          X