Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zondag GIRS-Karting op het prachtige vernieuwde circuit in Genk, den deze zal alvast aanwezig zijn.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Zondag kan ik helaas toch niet gaan karten, kmoet mee naar het bk motocross om interviews te maken enzo! Jammer maarja..

Comment

• Ik ben vorige zondag op mariembourg gaan rijden.
        Vrij veel volk, toffe rijdag.

Alleen heb ik een probleem met mijn rechtse achterband.

Eerst en vooral, de kart had niet meer gereden sinds enkele maanden, sinds maart of april denk ik. Ik had hem helemaal gekuist en terug in orde gebracht.

Nu, bij het aankomen daar, wou ik mijn banden oppompen en vanaf ik de luchtdarm van het ventiel haalde, begon de lucht er uit te blazen.
        Bleek dat mijn ventiel ingedrukt kon worden, maar niet meer spontaan terugkwam. Hetgeen zorgt dat de lucht binnen blijft uiteraard.
        Dat kwam door de oxidatie, aangezien mijn kart zo lang heeft stilgestaan.
        Na het ventiel erutigehaald te hebben, en het wat op en neer doen gaan, kwam het weer goed los en bleek het te werken.

Zodus, ventiel er terug op, banden oppompen en racen maar.

Totdat ik na 40 ronden, aan één stuk, iets voelde.
        Ik rij binnen, bleek mijn rechter achterband al de helft van zijn lucht verloren te hebben.

De dag na het karten, kijk ik nog eens naar m'n kart hier thuis in de garage, blijkt dat de achterband helemaal plat staat. Terwijl de 3 andere banden niets voor hebben.

Nu jullie advies: denken jullie dat het weer het ventieltje is dat mij parten speelt, of is het iets anders?

Thanks.

Comment

• Waarschijnlijk weer dat ventieltje, anders misschien een gatje in de band? Heb dat ook eens gehad dat ik dacht dat er iets mis was met dat ventieltje, maar er bleek een steen door de band te zitten en die loste beetje bij beetje, tot we hem eruit trokken natuurlijk en het een aanzienlijk gat was!

Comment

• iemand enig idee waar ik aan koppelingsplaten van Cassani zou kunnen raken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
              Waarschijnlijk weer dat ventieltje, anders misschien een gatje in de band? Heb dat ook eens gehad dat ik dacht dat er iets mis was met dat ventieltje, maar er bleek een steen door de band te zitten en die loste beetje bij beetje, tot we hem eruit trokken natuurlijk en het een aanzienlijk gat was!
              Eens nakijken! als ik tijd heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
                Nu jullie advies: denken jullie dat het weer het ventieltje is dat mij parten speelt, of is het iets anders?
                Pomp je band eens op en dompel alles onder in een emmer water... je zal snel merken waar de lucht vandaan komt

Comment

• Ik op Antwerp Karting.

En neen, dat ben ik niet.

Comment

• 's wel knap gedaan die MG bestickering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R
                      's wel knap gedaan die MG bestickering
                      Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels

Ik op Antwerp Karting.

dat zijn de foto's van 25 september? ik was daar toen ook (als toeschouwer)

Comment

• Neen, die zijn genomen op 24 September..

Comment

Ik op Antwerp Karting.

Knappe kart! Het mag gezegd zijn!

Comment

• Ik kart ook héél graag meestal samen met mijn oudere broer...Maar die is nog een maatje te goed voor mij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartworld.be
                                De makers van SE-Games zijn een kartspel aan het ontwikkelen (voor op de pc) waarbij je kan racen met een gewone Rotax-max of een RM1. Je hebt de keuze uit 6 verschillende chassis (CRG, Zanardi, Maranello,...) en er wordt met de MOJO banden gereden. Het is spel is ontwikkeled door karters voor karters Je kan racen op een van de 24 circuits en zelf je kart afstellen en nog veel meer! Voor meer info en een full spec list vindt je op S-Egames.com en op Blackhole Motorsports
                                Last edited by ; 01/10/2005, 16:50.

Comment

ik zou graag eens screenshots of een demo spelen en 25 september heb je toch ook gereden tijdens de wedstrijd? of niet soms? ik stond te kijken

Comment

• GIRS Karting in Genk, een impressie:

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X