Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

• Max Verstappen, zoon van...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Comment

• KVG in aktie...

Comment

• Op de technische controle, zonder bandjes...

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                        Op de technische controle, zonder bandjes...

En toch mag dat. Die mannen kennen niet echt veel van de reglementen, maar ach, discussieren is toch hopeloos dus doe ik maar alsof ze gelijk hebben

Toch ging het al bij al niet slecht vandaag eh Atenza, géén pech deze keer (wel een slechte chrono, maar kom)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KVG
                          En toch mag dat. Die mannen kennen niet echt veel van de reglementen, maar ach, discussieren is toch hopeloos dus doe ik maar alsof ze gelijk hebben

Toch ging het al bij al niet slecht vandaag eh Atenza, géén pech deze keer (wel een slechte chrono, maar kom)
                          Inderdaad, vooral de eerste reeks, schitterende wedstrijd.
                          Ondanks je slechte chrono dankzij een prachtige inhaalrace eindigde je op een mooie tweede plaats. Reeks 2, droog begonnen en tijdens de race een regenbui, was voor velen meer een kwestie van voorzichtig rijden. In reeks drie was het weer volle bak racen, met vooraan een trio, waaronder jezelf, dat stelselmatig zijn voorsprong groter maakte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stravos
                            en 25 september heb je toch ook gereden tijdens de wedstrijd? of niet soms? ik stond te kijken
                            Inderdaad, ik heb gereden, deze Zaterdag (8 Oktober) is er weer een race, de start is om 19.30u

een wedstrijd van een uur (Clubkampioenschap)

Comment

• Ik ben daar gepasseerd toen de race bezig was. Ik ben spijtig genoeg niet kunnen stoppen. Komt daar eigenlijk veel volk naar kijken? Wat zijn de toeschouwersaantallen over het algemeen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                                Inderdaad, ik heb gereden, deze Zaterdag (8 Oktober) is er weer een race, de start is om 19.30u

een wedstrijd van een uur (Clubkampioenschap)
                                Dat clubkampioenschap, met welke karts mag je daar zoal aan deelnemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                  Ik ben daar gepasseerd toen de race bezig was. Ik ben spijtig genoeg niet kunnen stoppen. Komt daar eigenlijk veel volk naar kijken? Wat zijn de toeschouwersaantallen over het algemeen?
                                  Ja, daar komt redelijk veel volk naar kijken, verlede keer, enorm veel zelfs! Zaterdag 8 Oktober om 19.30U is de start.
                                  Last edited by ; 03/10/2005, 21:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                    Dat clubkampioenschap, met welke karts mag je daar zoal aan deelnemen?
                                    CLUBKAMPIOENSCHAP
                                    Met de 6,5 PK (HONDA) en de 15 PK (BRIGGS & STRATTON) uiteraard appart, een wedstrijd van een uur.

ik rij met de BRIGGS & STRATTON.

dat zijn een 6 stal wedstrijden op Antwerp Karting

Het geen wat ik ook doe is races van de PROKART, dat is ook in het buitenland met de BRIGGS, voor meer info zie: www.prokartingbelgium.com
                                    Last edited by ; 03/10/2005, 21:41.

Comment

• eentje van mij in actie tijdens de red bull driver of the year contest aan carré.

Ik ben de 2e (volledig int zwart dus)

Antwerpen is't Stad
                                      en al de rest is parking!!

Comment

• Super goed nieuws: heb eindelijk m'n kartje terug! Ga asap eens gaan racen een dagje! Zit nu wel met het feit dat ik geen auto heb met trekhaak en ik de jeep beetje kapot heb gemaakt...maar dat lossen we wel op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                          Super goed nieuws: heb eindelijk m'n kartje terug! Ga asap eens gaan racen een dagje! Zit nu wel met het feit dat ik geen auto heb met trekhaak en ik de jeep beetje kapot heb gemaakt...maar dat lossen we wel op!
                                          Zet de trekhaak op de M5, dan ben je snel op het circuit, en snel terug thuis!

Comment

Working...
                                          X