Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Karting
Collapse
X
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaOp de technische controle, zonder bandjes...
En toch mag dat. Die mannen kennen niet echt veel van de reglementen, maar ach, discussieren is toch hopeloos dus doe ik maar alsof ze gelijk hebben
Toch ging het al bij al niet slecht vandaag eh Atenza, géén pech deze keer (wel een slechte chrono, maar kom)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KVGEn toch mag dat. Die mannen kennen niet echt veel van de reglementen, maar ach, discussieren is toch hopeloos dus doe ik maar alsof ze gelijk hebben
Toch ging het al bij al niet slecht vandaag eh Atenza, géén pech deze keer (wel een slechte chrono, maar kom)
Ondanks je slechte chrono dankzij een prachtige inhaalrace eindigde je op een mooie tweede plaats. Reeks 2, droog begonnen en tijdens de race een regenbui, was voor velen meer een kwestie van voorzichtig rijden. In reeks drie was het weer volle bak racen, met vooraan een trio, waaronder jezelf, dat stelselmatig zijn voorsprong groter maakte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stravosen 25 september heb je toch ook gereden tijdens de wedstrijd? of niet soms? ik stond te kijken
een wedstrijd van een uur (Clubkampioenschap)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsInderdaad, ik heb gereden, deze Zaterdag (8 Oktober) is er weer een race, de start is om 19.30u
een wedstrijd van een uur (Clubkampioenschap)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beIk ben daar gepasseerd toen de race bezig was. Ik ben spijtig genoeg niet kunnen stoppen. Komt daar eigenlijk veel volk naar kijken? Wat zijn de toeschouwersaantallen over het algemeen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyDat clubkampioenschap, met welke karts mag je daar zoal aan deelnemen?
Met de 6,5 PK (HONDA) en de 15 PK (BRIGGS & STRATTON) uiteraard appart, een wedstrijd van een uur.
ik rij met de BRIGGS & STRATTON.
dat zijn een 6 stal wedstrijden op Antwerp Karting
Het geen wat ik ook doe is races van de PROKART, dat is ook in het buitenland met de BRIGGS, voor meer info zie: www.prokartingbelgium.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevySuper goed nieuws: heb eindelijk m'n kartje terug! Ga asap eens gaan racen een dagje! Zit nu wel met het feit dat ik geen auto heb met trekhaak en ik de jeep beetje kapot heb gemaakt...maar dat lossen we wel op!
Comment
Comment