Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ Maxim Sels: check je PM ivm je vraag.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flitser
      Als je meer kans op brokken wil wel ja...

Enkel bij schakelkarts wordt dat soms gedaan maar dat is dan ook omdat die ketting en dus ook de "sluitschakel" veel zwaarder en sterker zijn dan bij een gewone ketting.
      Oeps, ik dacht dat hij een schakelkart had, heb ik me zo vergist.
      A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
        Een vraagje, met de Briggs & Stratton (4-takt) worden ook wedstrijden gereden in de VAS, kan iemand mij hier meer informatie over geven?

Bedankt!
        Ondanks het feit dat Antwerp Karting er alles aan gedaan heeft om de reglementen van de B&S klasse in de VAS overeen te laten komen met die van de B&S WF Cup komt die klasse niet echt van de grond bij de VAS, zeer weinig deelnemers en ik denk niet dat daar volgend jaar veel verbetering zal in komen.

Wordt deze klasse volgend seizoen eigenlijk nog verreden bij de VAS? Atenza?

Comment

• leuk circuit

Comment

• snel bochtje

Comment

• daag nooit een kart uit, maar dan ook nooit!

Comment

Ondanks het feit dat Antwerp Karting er alles aan gedaan heeft om de reglementen van de B&S klasse in de VAS overeen te laten komen met die van de B&S WF Cup komt die klasse niet echt van de grond bij de VAS, zeer weinig deelnemers en ik denk niet dat daar volgend jaar veel verbetering zal in komen.

Wordt deze klasse volgend seizoen eigenlijk nog verreden bij de VAS? Atenza?
                Ik zou het begot niet weten.
                Neem anders eens contact op met Koen Lemmens, kartingcircuit Genk, die zit in de VAS-werkgroep Karting en zou dit toch moeten weten.

Ik zal me wel ontfermen over je vergunning.

Comment

• on board of an ICA (100cc)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
                    Ik zou het begot niet weten.
                    Neem anders eens contact op met Koen Lemmens, kartingcircuit Genk, die zit in de VAS-werkgroep Karting en zou dit toch moeten weten.
                    De VAS-werkgroep heeft daar eigenlijk weinig mee te maken want B&S is eigenlijk GIRS, my mistake
                    Maar ik ben blijkbaar niet de enige die daar al eens durft in missen want als je naar Genk belt (en Koen zelf niet aan de lijn hebt) vragen ze daar zelf of dat van de VAS is

Ik zal me wel ontfermen over je vergunning.
                    Zal niet nodig zijn, als ik dit jaar nog wedstrijden meepik dan zullen het weer endurances zijn en daar heeft de VAS niks mee te maken
                    Een paar races meepikken in de nieuwe Rotax Max Endurance Cup was alvast één van de voornemens voor het nieuwe jaar
                    Last edited by ; 04/01/2006, 18:00.

Comment

De VAS-werkgroep heeft daar eigenlijk weinig mee te maken want B&S is eigenlijk GIRS, my mistake
                      Maar ik ben blijkbaar niet de enige die daar al eens durft in missen want als je naar Genk belt (en Koen zelf niet aan de lijn hebt) vragen ze daar zelf of dat van de VAS is
                      Dat is daarom dat de GIRS altijd onder de VAS inricht.

Geen wonder dat heel het circuitgebeuren in België zo mank loopt als je altijd doet alsof je van niets weet. Een dan maar klagen dat het slecht gaat.

Alvast succes in 2006.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
                        daag nooit een kart uit, maar dan ook nooit!
                        Zeg krulle, sprintje tot 300 ?
                        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                          Zeg krulle, sprintje tot 300 ?
                          in februari ga ik misschien eens proberen tegen een aprilia rsv mille

kzal zeker verliezen, maar tis om eens te zien hoe rap dat ding werkelijk loopt.

maar tot 120 hou je de meeste auto's zeker achter je ...

Comment

• weet er iemand hoe groot de maat van een MIR-overall is voor een persoon van 1.85m?

Comment

• Ter info:

Op 25 februari help ik ook mee een race (4u) organiseren een Eurokart. Meer info op m'n site: www.shakedown.be

Misschien kan er een Autowereld-Forum team samengesteld worden :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shakedown
                                Ter info:

Op 25 februari help ik ook mee een race (4u) organiseren een Eurokart. Meer info op m'n site: www.shakedown.be

Misschien kan er een Autowereld-Forum team samengesteld worden :p
                                Zou heel graag meedoen, maar zit dan waarschijnlijk in Lapland... Andere keer hé

Comment

• paar gastjes die een 100cc lam aan het rijden zijn in veel te lage toeren
                                  Last edited by ; 27/01/2006, 10:56.

Comment

• weer zo'n flippo met een jet op zijn kart

Comment

• Eerste link werkt niet

Tweede link: 'k Zou toch maar nen helm opzetten als 'k daar mee rij...

Comment

• Onze kalender voor volgend seizoen

Wij zijn de BSWF klasse.
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
                                          Eerste link werkt niet
                                          strange, het adres was perfect ... nu werkt het wel

Comment

Working...
                                          X