@ Maxim Sels: check je PM ivm je vraag.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Karting
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FlitserAls je meer kans op brokken wil wel ja...
Enkel bij schakelkarts wordt dat soms gedaan maar dat is dan ook omdat die ketting en dus ook de "sluitschakel" veel zwaarder en sterker zijn dan bij een gewone ketting.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsEen vraagje, met de Briggs & Stratton (4-takt) worden ook wedstrijden gereden in de VAS, kan iemand mij hier meer informatie over geven?
Bedankt!
Wordt deze klasse volgend seizoen eigenlijk nog verreden bij de VAS? Atenza?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FlitserOndanks het feit dat Antwerp Karting er alles aan gedaan heeft om de reglementen van de B&S klasse in de VAS overeen te laten komen met die van de B&S WF Cup komt die klasse niet echt van de grond bij de VAS, zeer weinig deelnemers en ik denk niet dat daar volgend jaar veel verbetering zal in komen.
Wordt deze klasse volgend seizoen eigenlijk nog verreden bij de VAS? Atenza?
Neem anders eens contact op met Koen Lemmens, kartingcircuit Genk, die zit in de VAS-werkgroep Karting en zou dit toch moeten weten.
Ik zal me wel ontfermen over je vergunning.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaIk zou het begot niet weten.
Neem anders eens contact op met Koen Lemmens, kartingcircuit Genk, die zit in de VAS-werkgroep Karting en zou dit toch moeten weten.
Maar ik ben blijkbaar niet de enige die daar al eens durft in missen want als je naar Genk belt (en Koen zelf niet aan de lijn hebt) vragen ze daar zelf of dat van de VAS is
Ik zal me wel ontfermen over je vergunning.
Een paar races meepikken in de nieuwe Rotax Max Endurance Cup was alvast één van de voornemens voor het nieuwe jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FlitserDe VAS-werkgroep heeft daar eigenlijk weinig mee te maken want B&S is eigenlijk GIRS, my mistake
Maar ik ben blijkbaar niet de enige die daar al eens durft in missen want als je naar Genk belt (en Koen zelf niet aan de lijn hebt) vragen ze daar zelf of dat van de VAS is
Geen wonder dat heel het circuitgebeuren in België zo mank loopt als je altijd doet alsof je van niets weet. Een dan maar klagen dat het slecht gaat.
Alvast succes in 2006.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turboZeg krulle, sprintje tot 300 ?
kzal zeker verliezen, maar tis om eens te zien hoe rap dat ding werkelijk loopt.
maar tot 120 hou je de meeste auto's zeker achter je ...
Comment
-
Ter info:
Op 25 februari help ik ook mee een race (4u) organiseren een Eurokart. Meer info op m'n site: www.shakedown.be
Misschien kan er een Autowereld-Forum team samengesteld worden :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shakedownTer info:
Op 25 februari help ik ook mee een race (4u) organiseren een Eurokart. Meer info op m'n site: www.shakedown.be
Misschien kan er een Autowereld-Forum team samengesteld worden :p
Comment
-
-
-
Onze kalender voor volgend seizoen
Wij zijn de BSWF klasse.Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment