Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Enkel bij schakelkarts wordt dat soms gedaan maar dat is dan ook omdat die ketting en dus ook de "sluitschakel" veel zwaarder en sterker zijn dan bij een gewone ketting.
Oeps, ik dacht dat hij een schakelkart had, heb ik me zo vergist.
Een vraagje, met de Briggs & Stratton (4-takt) worden ook wedstrijden gereden in de VAS, kan iemand mij hier meer informatie over geven?
Bedankt!
Ondanks het feit dat Antwerp Karting er alles aan gedaan heeft om de reglementen van de B&S klasse in de VAS overeen te laten komen met die van de B&S WF Cup komt die klasse niet echt van de grond bij de VAS, zeer weinig deelnemers en ik denk niet dat daar volgend jaar veel verbetering zal in komen.
Wordt deze klasse volgend seizoen eigenlijk nog verreden bij de VAS? Atenza?
Ondanks het feit dat Antwerp Karting er alles aan gedaan heeft om de reglementen van de B&S klasse in de VAS overeen te laten komen met die van de B&S WF Cup komt die klasse niet echt van de grond bij de VAS, zeer weinig deelnemers en ik denk niet dat daar volgend jaar veel verbetering zal in komen.
Wordt deze klasse volgend seizoen eigenlijk nog verreden bij de VAS? Atenza?
Ik zou het begot niet weten.
Neem anders eens contact op met Koen Lemmens, kartingcircuit Genk, die zit in de VAS-werkgroep Karting en zou dit toch moeten weten.
Ik zou het begot niet weten.
Neem anders eens contact op met Koen Lemmens, kartingcircuit Genk, die zit in de VAS-werkgroep Karting en zou dit toch moeten weten.
De VAS-werkgroep heeft daar eigenlijk weinig mee te maken want B&S is eigenlijk GIRS, my mistake
Maar ik ben blijkbaar niet de enige die daar al eens durft in missen want als je naar Genk belt (en Koen zelf niet aan de lijn hebt) vragen ze daar zelf of dat van de VAS is
De VAS-werkgroep heeft daar eigenlijk weinig mee te maken want B&S is eigenlijk GIRS, my mistake
Maar ik ben blijkbaar niet de enige die daar al eens durft in missen want als je naar Genk belt (en Koen zelf niet aan de lijn hebt) vragen ze daar zelf of dat van de VAS is
Dat is daarom dat de GIRS altijd onder de VAS inricht.
Geen wonder dat heel het circuitgebeuren in België zo mank loopt als je altijd doet alsof je van niets weet. Een dan maar klagen dat het slecht gaat.
Comment