Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook ik mag samen met o.a. Whispy gaan spelen met een Caterham. Over de rondjes naast de 'instructeur', mogelijk zal dan een zekere Jeffrey Van Hooydonck aan het stuur zitten. Die zal z'n weg op Zolder wel kennen, niet?

Mijn besttijd in Mol in momenteel 36.9, maar heb er nog maar weinig gereden. Schandalig eigenlijk, want het is mijn 'thuisbasis'!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk Berichten
      Ook ik mag samen met o.a. Whispy gaan spelen met een Caterham. Over de rondjes naast de 'instructeur', mogelijk zal dan een zekere Jeffrey Van Hooydonck aan het stuur zitten. Die zal z'n weg op Zolder wel kennen, niet?

Mijn besttijd in Mol in momenteel 36.9, maar heb er nog maar weinig gereden. Schandalig eigenlijk, want het is mijn 'thuisbasis'!
      Das die van dat autoprogramma met Tania Dextsters en filip en die hoofdredacteur van autogids, voor dat programma rijdt hij ook altijd op zolder, dus hij zal idd zijn weg wel kennen ja.

Comment

Ook ik mag samen met o.a. Whispy gaan spelen met een Caterham. Over de rondjes naast de 'instructeur', mogelijk zal dan een zekere Jeffrey Van Hooydonck aan het stuur zitten. Die zal z'n weg op Zolder wel kennen, niet?

Dan zullen we daar binnenkort eens 'n paar keer moeten gaan rijden, hé.

Seg vriendschap, mijne mail gezien?

Comment

Die kerel kan idd stukje rijden.
          Heb 2 jaar geleden bij hun eens een privé rijstage gehad waar ze me allerlei leuke dingetjes geleerd hebben zoals haarspeldbochten met handfring ideaal te nemen enzo..
          Toen ook even meegeweest met hem en kwas toch wel serieus impressed van z'n kunnen

Comment

mja, ik ben zaterdag voor de eerste keer gaan rijden terug in Mol op het nieuwe circuit.

Kheb zaterdag maar 2 heats gereden...

Comment

• Zondag eens naar Schumacher karting geweest.... zalige karts en zalig circuit

wel te korte heats. 10€ voor 8min

Comment

• Het probleem bij mij is dat de ondergrond in Mol mij niet zo goed ligt. Voor mij is 't heel simpel, hoe harder het schuift, hoe sneller ik er rij. Zo rij ik bv beter in Bilzen, Puurs en Huizingen. Alle drie banen waar je (zeker met koud weer) serieus schuift met je kart. Maar geloof me vrij, tijdens je eerste heats in de 36 rijden, dan ben je verdomd goed bezig!

Over die Caterham nog even, het zou kunnen dat Jeffrey rijdt, die naam is toch gevallen. Organisatie is in elk geval familie, namelijk Inkart/Jesco.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                  Zondag eens naar Schumacher karting geweest.... zalige karts en zalig circuit

wel te korte heats. 10€ voor 8min
                  Tickets tijdens 't spitsuur gekocht. Afgelopen zomer ben ik daar met wat collega karters naar toe geweest voor een dagje. Véél bonnetjes gekocht toen 't openging aan 't lage tarief. Daar mag je nog steeds mee rijden als ze oranje of rode verkopen. Wel geen fijn systeem, lijkt wel een kermisattractie!

Comment

• Gisteren eens met Rohrl-fan en een paar andere mensen in Valkenswaard gaan rijden. Had er zin in, want kon m'n nieuwe handschoenen eens uitproberen. (zoals aangekondigd alpinestars tech 1-zx modeljaar 2009, dus aangepaste padding en binnenafwerking)

Heb ze niet echt hard kunnen uittesten omdat 'k na 'n kwartier al niet meer in 'n kart wou stappen. De baan is leuk, bediening was vriendelijk, maar daar is alles ook wel mee gezegd.

Het is 'n ideaal circuit voor mensen die eens 1x/jaar willen gaan karten en niet te ver willen rijden. Echter met 'n chassis met rolkooi, een veiligheidsriem (die je echt wel moest vast doen) en een 160cc honda motor viel er niet echt veel te racen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                      Gisteren eens met Rohrl-fan en een paar andere mensen in Valkenswaard gaan rijden. Had er zin in, want kon m'n nieuwe handschoenen eens uitproberen. (zoals aangekondigd alpinestars tech 1-zx modeljaar 2009, dus aangepaste padding en binnenafwerking)

Heb ze niet echt hard kunnen uittesten omdat 'k na 'n kwartier al niet meer in 'n kart wou stappen. De baan is leuk, bediening was vriendelijk, maar daar is alles ook wel mee gezegd.

Het is 'n ideaal circuit voor mensen die eens 1x/jaar willen gaan karten en niet te ver willen rijden. Echter met 'n chassis met rolkooi, een veiligheidsriem (die je echt wel moest vast doen) en een 160cc honda motor viel er niet echt veel te racen.

Comment

• Safety first hé

tis nog zo'n periode geweest in kotrijk ook geloof ik. De karts hadden er ook een soort rolkooi en een gordel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                          Safety first hé

tis nog zo'n periode geweest in kotrijk ook geloof ik. De karts hadden er ook een soort rolkooi en een gordel
                          Mja... Ik vond het gewoon grappig... Een indoorkart met een gordel en rolkooi dat amper 50 gaat terwijl ik tegen ongeveer 130 km/h over het circuit scheur.
                          Last edited by ; 01/01/2009, 04:24.

Comment

• Dit is 'n foto van een van de karts:

Je krijgt dus de impressie dat iedereen naar rechts leunt voor die bocht, maar die motor staat dus links, de stoel staat rechts en 't stuur en de pedalen staan mooi in 't midden van de kart. Ik zat met m'n linkerknie dus constant tegen m'n stuur wat niet positief was voor mijn rijstijl: handen laag op 't stuur. M'n hand heeft dus meer dan eens tussen m'n been en 't stuur gezeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                              Mja... Ik vond het gewoon grappig... Een indoorkart met een gordel en rolkooi dat amper 50 gaat terwijl ik tegen ongeveer 130 km/h over het circuit scheur.
                              Ja ik ook. Idd just dermee

@ foto whispy:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                Dit is 'n foto van een van de karts:

Comment

• dan kunt ge mss beter met de botsauto's gaan rijden

Comment

• Kunnen de betere karters hier es laten weten wat hun tijden zijn die ze draaien in Kortrijk?
                                    Wel jammer dat er daar bij acties gebruik gemaakt wordt van karts waar een wereld van verschil tussen zit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                                      Kunnen de betere karters hier es laten weten wat hun tijden zijn die ze draaien in Kortrijk?
                                      Wel jammer dat er daar bij acties gebruik gemaakt wordt van karts waar een wereld van verschil tussen zit...
                                      Tis peis ik een jaar geleden dat ik er nog gereden heb dus kzou het u echt niet kunnen zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                                        Kunnen de betere karters hier es laten weten wat hun tijden zijn die ze draaien in Kortrijk?
                                        Ik reed daar 1 maand geleden een 34:3 dacht ik. De belkartrijders draaiden daar een hoge 32.

Comment

• en TomT heerste er !

Comment

Working...
                                          X