Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Thx voor de website die je gisteren op msn gaf
    BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Nog enkele foto's van in Lommerange (14 Mei)

Comment

• vervolg...

Comment

• Doet er misschien iemand van jullie mee aan de 24u karting in Olen 5-6augustus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
            Doet er misschien iemand van jullie mee aan de 24u karting in Olen 5-6augustus?
            Ik niet.

Comment

• Heeft er misschien iemand info of foto's van de 80cc's huurkarts in genk?
              En moet je reserveren voor de huurkarts?
              Last edited by ; 12/07/2006, 19:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                Heeft er misschien iemand info of foto's van de 80cc's huurkarts in genk?
                En moet je reserveren voor de huurkarts?
                Huurkarts

Deze karts, birel chassis met 80 cc motor, zijn geschikt voor iedere recreant. Het Alonso circuit, afgescheiden van het officiële CIK circuit, voldoet aan alle veiligheidsnormen en heeft een totale lengte van 550m.

Racekarts

Voor zij die de lat eens hoger willen leggen door te proeven van het echte werk, hebben we de racekarts. Met deze snelle machines mag men op het CIK circuit rijden, waar al uw vaardigheden tot het uiterste zullen getest worden.
                Rotax Max : 125 cc (*)
                RM1 : 125 cc, 2 versnellingen (*)

(*) Enkel op afspraak.

Prijzen

80cc: 15 euro voor 15 min
                Rotax Max: 185 euro voor 1 uur rijtijd (*)
                RM1: 210 euro voor 1 uur rijtijd (*)

Meer info over de huurkarts en de mogelijkheden kan u bekomen via 089/35.55.65 of info@kartinggenk.be

Bron: http://www.kartinggenk.be/

Sorry voor de late reactie...

Comment

• ik ben deze donderdag gaan karten in genk. met huurkart natuurlijk. mijn beste tijd was 36.45s. is dit een goede tijd, misschien dat jullie je tijden ook eens kunnen posten...

Comment

• Het Mardercircuit zien liggen achter het motocrossparcours?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                      ik ben deze donderdag gaan karten in genk. met huurkart natuurlijk. mijn beste tijd was 36.45s. is dit een goede tijd, misschien dat jullie je tijden ook eens kunnen posten...
                      Wanneer? Ik ben donderdag ook dat Circuitje onveilig gemaakt... mijn tijd : 34.12s

Dat blad ligt hier nog wel erges

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                        Het Mardercircuit zien liggen achter het motocrossparcours?
                        Nee , er was wel veel volk actief op het motocrossparcours

Comment

• @ Maxime, er is ook nog een dagkaart te verkrijgen aan 40 euro... geld dat ook voor de huurkarts? Maar dat kan toch niet dat je dan een hele dag mag rijden... als je voor een half uur karten al 30 euro moet betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
                            @ Maxime, er is ook nog een dagkaart te verkrijgen aan 40 euro... geld dat ook voor de huurkarts? Maar dat kan toch niet dat je dan een hele dag mag rijden... als je voor een half uur karten al 30 euro moet betalen.
                            Neen. Je kan uiteraard wel verschillende heats met de huurkarts rijden na elkaar...

Die dagkaart is voor een piloot met een eigen kart voor op het grotere circuit.

Comment

• Volgende week is het weer zover!

Ik rij dan op het circuit waar ik men eerste race, vorig seizoen heb gereden, in Frankrijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                                Volgende week is het weer zover!

Ik rij dan op het circuit waar ik men eerste race, vorig seizoen heb gereden, in Frankrijk.
                                waar ligt dat juist? tziet er een zeer snel circuit uit. hoeveel kost een daglicentie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
                                  waar ligt dat juist? tziet er een zeer snel circuit uit. hoeveel kost een daglicentie?
                                  Het is inderdaad een zeer snel circuit. Je kan er wel enkel rijden op evenementen! Of als je het voor je ééntje afhuurd...

Comment

• bucy le long! Zalig circuit! Zelf nog nooit gereden maar tlijkt wel cool!

Misschien iets voor een AW meeting? Je kan er ook paintballen enzo....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                      bucy le long! Zalig circuit! Zelf nog nooit gereden maar tlijkt wel cool!

Misschien iets voor een AW meeting? Je kan er ook paintballen enzo....
                                      Ik rij er terug volgend jaar op...
                                      Hopelijk dan geen hevige crash meer.

Comment

• Foto's van de 20ste Augustus - Bucy Le Long (FR)

Comment

• Comment

Working...
                                          X