Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heeft er misschien iemand info of foto's van de 80cc's huurkarts in genk?
En moet je reserveren voor de huurkarts?
Huurkarts
Deze karts, birel chassis met 80 cc motor, zijn geschikt voor iedere recreant. Het Alonso circuit, afgescheiden van het officiële CIK circuit, voldoet aan alle veiligheidsnormen en heeft een totale lengte van 550m.
Racekarts
Voor zij die de lat eens hoger willen leggen door te proeven van het echte werk, hebben we de racekarts. Met deze snelle machines mag men op het CIK circuit rijden, waar al uw vaardigheden tot het uiterste zullen getest worden.
Rotax Max : 125 cc (*)
RM1 : 125 cc, 2 versnellingen (*)
(*) Enkel op afspraak.
Prijzen
80cc: 15 euro voor 15 min
Rotax Max: 185 euro voor 1 uur rijtijd (*)
RM1: 210 euro voor 1 uur rijtijd (*)
Meer info over de huurkarts en de mogelijkheden kan u bekomen via 089/35.55.65 of info@kartinggenk.be
ik ben deze donderdag gaan karten in genk. met huurkart natuurlijk. mijn beste tijd was 36.45s. is dit een goede tijd, misschien dat jullie je tijden ook eens kunnen posten...
ik ben deze donderdag gaan karten in genk. met huurkart natuurlijk. mijn beste tijd was 36.45s. is dit een goede tijd, misschien dat jullie je tijden ook eens kunnen posten...
Wanneer? Ik ben donderdag ook dat Circuitje onveilig gemaakt... mijn tijd : 34.12s
@ Maxime, er is ook nog een dagkaart te verkrijgen aan 40 euro... geld dat ook voor de huurkarts? Maar dat kan toch niet dat je dan een hele dag mag rijden... als je voor een half uur karten al 30 euro moet betalen.
@ Maxime, er is ook nog een dagkaart te verkrijgen aan 40 euro... geld dat ook voor de huurkarts? Maar dat kan toch niet dat je dan een hele dag mag rijden... als je voor een half uur karten al 30 euro moet betalen.
Neen. Je kan uiteraard wel verschillende heats met de huurkarts rijden na elkaar...
Die dagkaart is voor een piloot met een eigen kart voor op het grotere circuit.
Comment