Lang geleden dat ik nog in Herselt gereden had, altijd leuke parcours daar, het huidige lag me wel... 33.2, matige tijd, maar die 2 tienden zouden er nog afgegaan zijn mits 5 extra ronden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Karting
Collapse
X
-
-
Streetkarting in Zottegem nu zondag 6 juni!
Op zondag 6 juni vindt in het centrum van Zottegem voor de vierde keer een streetkarting plaats. Deze keer worden de wedstrijden voor straatracewagentjes georganiseerd door Streetkarting.be. Die organiseerde eerder dit jaar een een gelijkaardig evenement in Melle. Later volgen ook nog Brakel en Deinze. Teams kunnen voor het algemeen klassement rijden. Dan nemen ze deel aan alle wedstrijden in de vier gemeenten. De rest zijn lokale teams zoals bedrijven en particulieren. Zo vormen enkele café’s van het Stationsplein een ploeg. Er worden zowat 30 teams verwacht. Er zal ook een ploeg met bekende Vlamingen deelnemen waaronder Wim Soutaer en Dean. De deelnemers aan de Cup hebben een apart klassement zodat de lokale teams op die manier de grote prijs Stad Zottegem kunnen winnen. Het parcours loopt door de centrumstraten van Zottegem met ondermeer de Markt, de Heldenlaan en de Kasteelstraat. De organisatoren willen naast het amusement een extra bijdrage leveren aan de maatschappij en werken hiervoor samen met de vzw Coma. Die begeleidt mensen met een niet aangeboren hersenletsel. Mensen van Coma zullen tijdens de wedstrijden een collecte houden onder de toeschouwers. De inkom is gratis
alle info op www.streetkarting.beBijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Ben uitgenodigd voor zondag in Genk, 10 min kwalif + 15 minuten race
Met de gewone huurkarts denk ik... Sodi RX7 zeker? Is dat dan op het volledige circuit? Planken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenBen uitgenodigd voor zondag in Genk, 10 min kwalif + 15 minuten race
Met de gewone huurkarts denk ik... Sodi RX7 zeker? Is dat dan op het volledige circuit? Planken
Ah blijkbaar het kleine circuit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenWij gaan zondag met een groepje vrienden (en de vrouwen) nog eens naar JPR. Heb ze wel verzwegen dat ik er al een paar keer gereden heb...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenZoals verwacht: gewonnen
Beste tijd was 42.xx, papieren liggen nog in de wagen.
Nu woensdag nog eens een wedstrijdje daar meepikken. We gaan wel allemaal op 90kg rijden kwestie van eens het verschil te voelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenZoals verwacht: gewonnen
Beste tijd was 42.xx, papieren liggen nog in de wagen.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAh blijkbaar het kleine circuit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias.M Bekijk BerichtenGeen slechte tijd Als de piste snel genoeg ligt draaien wij daar rond de 40 hoog 41 laag
Nu woensdag nog eens een wedstrijdje daar meepikken. We gaan wel allemaal op 90kg rijden kwestie van eens het verschil te voelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenEn veel verschil?
Je voelt dat het kartje heel wat trager optrekt maar door ietwat de rijlijn aan te passen waren onze tijden niet "zoveel" trager dan normaal. Op 90kg was bestijd 40.5 ongeveer en heb dan nog eens op 80kg gereden metzelfde kart en draaide toen maar 40.2. 3-5tiendes scheelt het ongeveer op JPR dan
Heb zo ooit in Kortrijk hetzelfde gedaan dan wel op 85kg en 100kg en dat scheelde maar een tiende van een seconde moet zeggen was een veel vloeiende baan dan JPR waar je niet veel terug moest optrekken. Ook kon ik dat circuit in die tijd met ogen dicht rijden(ook getest was een dikke seconde trager )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenDeze vakantie nog eens gaan rijden in Kortrijk.
39.037 in m'n 3e en laatste stint van 12 minutenAlfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichtennu is het parkoer weer anders(heel technisch) en er zijn splinternieuwe karts,gisteren een mini grand prix gedaan,mijn beste tijd was 47.201 ,en 1ste in de race
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichtennu is het parkoer weer anders(heel technisch) en er zijn splinternieuwe karts,gisteren een mini grand prix gedaan,mijn beste tijd was 47.201 ,en 1ste in de raceMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenGoeie tijd. Ik heb over een maandje gegaan en had 46.882.
de eerste 12min rij ik max 4 ronden voluit als ik zie dat er voor mij een serieus gat is,zodanig dat ik zeker ben dat ik niet wordt gehinderd door tragere mensen,want als je als 1ste mag starten ben je vrijwel zeker dat je als 1ste zal eindigen,zonder slippertjes weliswaar... en licht versus zwaar zijn maakt weinig verschil uit...Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
Comment