Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lang geleden dat ik nog in Herselt gereden had, altijd leuke parcours daar, het huidige lag me wel... 33.2, matige tijd, maar die 2 tienden zouden er nog afgegaan zijn mits 5 extra ronden
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Streetkarting in Zottegem nu zondag 6 juni!

Op zondag 6 juni vindt in het centrum van Zottegem voor de vierde keer een streetkarting plaats. Deze keer worden de wedstrijden voor straatracewagentjes georganiseerd door Streetkarting.be. Die organiseerde eerder dit jaar een een gelijkaardig evenement in Melle. Later volgen ook nog Brakel en Deinze. Teams kunnen voor het algemeen klassement rijden. Dan nemen ze deel aan alle wedstrijden in de vier gemeenten. De rest zijn lokale teams zoals bedrijven en particulieren. Zo vormen enkele café’s van het Stationsplein een ploeg. Er worden zowat 30 teams verwacht. Er zal ook een ploeg met bekende Vlamingen deelnemen waaronder Wim Soutaer en Dean. De deelnemers aan de Cup hebben een apart klassement zodat de lokale teams op die manier de grote prijs Stad Zottegem kunnen winnen. Het parcours loopt door de centrumstraten van Zottegem met ondermeer de Markt, de Heldenlaan en de Kasteelstraat. De organisatoren willen naast het amusement een extra bijdrage leveren aan de maatschappij en werken hiervoor samen met de vzw Coma. Die begeleidt mensen met een niet aangeboren hersenletsel. Mensen van Coma zullen tijdens de wedstrijden een collecte houden onder de toeschouwers. De inkom is gratis

alle info op www.streetkarting.be
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Filmtje:

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Last edited by ; 12/06/2010, 16:41.

Comment

• Juist nog eens gaan karten was al lang geleden, ben in Kiewit geweest.
          Fijn circuit maar enorm technisch, jammer dat ik te zwaar ben voor echte toptijden te rijden. (82kg )

Comment

• Deze vakantie nog eens gaan rijden in Kortrijk.
            39.037 in m'n 3e en laatste stint van 12 minuten

Comment

• Ben uitgenodigd voor zondag in Genk, 10 min kwalif + 15 minuten race

Met de gewone huurkarts denk ik... Sodi RX7 zeker? Is dat dan op het volledige circuit? Planken
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                Ben uitgenodigd voor zondag in Genk, 10 min kwalif + 15 minuten race

Met de gewone huurkarts denk ik... Sodi RX7 zeker? Is dat dan op het volledige circuit? Planken

Ah blijkbaar het kleine circuit
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Wij gaan zondag met een groepje vrienden (en de vrouwen) nog eens naar JPR. Heb ze wel verzwegen dat ik er al een paar keer gereden heb...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                    Wij gaan zondag met een groepje vrienden (en de vrouwen) nog eens naar JPR. Heb ze wel verzwegen dat ik er al een paar keer gereden heb...
                    You gonna rock
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zoals verwacht: gewonnen

Beste tijd was 42.xx, papieren liggen nog in de wagen.

Comment

Zoals verwacht: gewonnen

Geen slechte tijd Als de piste snel genoeg ligt draaien wij daar rond de 40 hoog 41 laag
                        Nu woensdag nog eens een wedstrijdje daar meepikken. We gaan wel allemaal op 90kg rijden kwestie van eens het verschil te voelen

Comment

Zoals verwacht: gewonnen

Nice ik draai daar een hoge 41 of ook een lage 42
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            Ah blijkbaar het kleine circuit
                            Op enkele weken tijd voor het eerst wat outdoor ontdekt: Klein circuitje Genk en Antwerp Karting. Twee keer lijk ik veel minder uit de karts te kunnen halen dan indoor? Maar dat geeft me weer wat werk
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthias.M Bekijk Berichten
                              Geen slechte tijd Als de piste snel genoeg ligt draaien wij daar rond de 40 hoog 41 laag
                              Nu woensdag nog eens een wedstrijdje daar meepikken. We gaan wel allemaal op 90kg rijden kwestie van eens het verschil te voelen
                              En veel verschil?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                En veel verschil?
                                Ja en nee
                                Je voelt dat het kartje heel wat trager optrekt maar door ietwat de rijlijn aan te passen waren onze tijden niet "zoveel" trager dan normaal. Op 90kg was bestijd 40.5 ongeveer en heb dan nog eens op 80kg gereden metzelfde kart en draaide toen maar 40.2. 3-5tiendes scheelt het ongeveer op JPR dan
                                Heb zo ooit in Kortrijk hetzelfde gedaan dan wel op 85kg en 100kg en dat scheelde maar een tiende van een seconde moet zeggen was een veel vloeiende baan dan JPR waar je niet veel terug moest optrekken. Ook kon ik dat circuit in die tijd met ogen dicht rijden(ook getest was een dikke seconde trager )

Comment

• wat is in Belgie (of dichtbij de grens in Nl/Fr) de beste plaats om een Grand Prix karting te organiseren met een groep vrienden?

heb zelf enkel nog maar in Kortrijk gereden, dus andere circuits ken ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                                    Deze vakantie nog eens gaan rijden in Kortrijk.
                                    39.037 in m'n 3e en laatste stint van 12 minuten
                                    nu is het parkoer weer anders(heel technisch) en er zijn splinternieuwe karts,gisteren een mini grand prix gedaan,mijn beste tijd was 47.201 ,en 1ste in de race
                                    Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                      nu is het parkoer weer anders(heel technisch) en er zijn splinternieuwe karts,gisteren een mini grand prix gedaan,mijn beste tijd was 47.201 ,en 1ste in de race
                                      Goeie tijd. Ik heb over een maandje gegaan en had 46.882.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                        Wij hebben een grand prix gedaan. 12 minuten kwalificatie en 20 minuten race. Gewonnen en beste tijd 47,418
                                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                          Goeie tijd. Ik heb over een maandje gegaan en had 46.882.
                                          mooi tijd streekgenoot
                                          de eerste 12min rij ik max 4 ronden voluit als ik zie dat er voor mij een serieus gat is,zodanig dat ik zeker ben dat ik niet wordt gehinderd door tragere mensen,want als je als 1ste mag starten ben je vrijwel zeker dat je als 1ste zal eindigen,zonder slippertjes weliswaar... en licht versus zwaar zijn maakt weinig verschil uit...
                                          Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Working...
                                          X