Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• net terug uit verlof. Daar ook fijn gekart op de Gran Karting Club te Puerto Del Carmen (Spanje/Lanzarote) Een zeer snel en breed circuit waardoor het echt een zalige baantje is met soepele bochten.

Lekker outdoor en sublieme karts!! Die handelen daar gewoon zalig en ze zijn subliem snel (270cc, weliswaar een beetje teruggeschroefd, maar toch.)

snelste tijd: 68.40sec
    mijn tijd: 71.19sec

Vind ik persoonlijk niet echt slecht om maar twee maal gereden te hebben

Last edited by ; 30/08/2006, 22:28.

Comment

• Mooi circuit.

Comment

• Morgen is het weer zover...

Een 2 uur wedstrijd op Antwerp Karting.

Zaterdag training
        Zondag wedstrijd (Briggs & Stratton)

Timing Zondag
        10u Start race BSWF

12u Finish race BSWF

Comment

• Vandaag gereden in Genk met onze Rotax Max. :

Voormiddag in de regen en 's namiddags in het droge...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
            net terug uit verlof. Daar ook fijn gekart op de Gran Karting Club te Puerto Del Carmen (Spanje/Lanzarote) Een zeer snel en breed circuit waardoor het echt een zalige baantje is met soepele bochten.

Lekker outdoor en sublieme karts!! Die handelen daar gewoon zalig en ze zijn subliem snel (270cc, weliswaar een beetje teruggeschroefd, maar toch.)

snelste tijd: 68.40sec
            mijn tijd: 71.19sec

Vind ik persoonlijk niet echt slecht om maar twee maal gereden te hebben

http://www.lanzarote.com/grankarting/index-en.html

Ik ben daar ook geweest, het was idd een leuk circuit maar die karts waren echt slecht. Ook waren het 200cc's. dacht ik :s

Comment

• Sfeerbeeldje van het Kartcircuit te Genk!

1 van mijn lievelingscircuits + Fracorchamps (met eigen kart).

Comment

• heeft er hier iemand een rotax max? kan het zijn dat je de batterij overlaadt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
                  heeft er hier iemand een rotax max? kan het zijn dat je de batterij overlaadt?
                  Wat bedoel je met overladen? Ik heb wel geen max, maar tis tzelfde principe, kheb ook zo'n batterij om m'n kart op te starten.

Comment

• ja ik had mijn batterij een paar u opgeladen en ik teste de kart en hij ging aan maar je merkte dat ze nog niet volledig was opgeladen, dus ik heb die dan héél de nacht laten opladen, de volgende dag test ik en er gebeurt niks meer, niet het minste! miljaarde seg en die zijn niet goedkoop hé!

Comment

ja ik had mijn batterij een paar u opgeladen en ik teste de kart en hij ging aan maar je merkte dat ze nog niet volledig was opgeladen, dus ik heb die dan héél de nacht laten opladen, de volgende dag test ik en er gebeurt niks meer, niet het minste! miljaarde seg en die zijn niet goedkoop hé!
                      Wij hebben nu ook 2 Rotax Max'en gekocht, we komen van Briggs & Stratton 4-takt, het is idd voor ons ook niet zo makkelijk want het is een compleet nieuwe motor voor ons.

Comment

ja ik had mijn batterij een paar u opgeladen en ik teste de kart en hij ging aan maar je merkte dat ze nog niet volledig was opgeladen, dus ik heb die dan héél de nacht laten opladen, de volgende dag test ik en er gebeurt niks meer, niet het minste! miljaarde seg en die zijn niet goedkoop hé!
                        Oeie, ik heb dat toch nog nooit voorgehad. Ik laat de mijne ook soms een hele tijd opladen en nog nooit miserie mee gehad, integendeel zelfs want meestal gaat ze heel lang mee vooraleer ik ze opnieuw moet opladen.

Comment

Dat is toch raar hoor Didier!
                          Ik laad de mijne ook soms heel de nacht op, zeker als het lange tijd geleden is. Want op de lader zit er normaal een 'stopper'. Eens de batterij vol is, geeft 'ie maar druppelgewijs energie door aan de batterij.
                          Zeker dat de plugs goed aangesloten waren e.d.
                          Als ik eens moet komen kijken, zeg je het maar.

Comment

• Morgen zitten we in Eindhoven, we gaan trainen voor Wintercup.
                            We rijden de Wintercup mee met 2 Rotax Max'en.

2 wedstrijden van de 3:

Einhoven & Berghem - Oss

Comment

Je moet die juist constant opladen. Dat zijn batterijen die niet goed tegen "stille" periodes kunnen, dus ofwel rijden ofwel opladen

En zeker niet na een aantal maanden niet in gebruik "even vlug" opladen alvorens te gaan rijden -> dodelijk voor de batterij.

De mijne hangen vanaf de winterstop (nu dus) aan de lader tot ik ze volgend jaar weer gebruik, das de enige goeie manier.

Comment

• Ik en een vriend zouden eens graag meedoen aan een wedstrijdje, is er pertoeval geen amateurwedstrijd erges in het verlof (in de kempen of limburg). Maar rekening houdend met ons niveau en budget, is het liefst iets zeer amateuristisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KVG Bekijk Berichten
                                  Je moet die juist constant opladen. Dat zijn batterijen die niet goed tegen "stille" periodes kunnen, dus ofwel rijden ofwel opladen

En zeker niet na een aantal maanden niet in gebruik "even vlug" opladen alvorens te gaan rijden -> dodelijk voor de batterij.

De mijne hangen vanaf de winterstop (nu dus) aan de lader tot ik ze volgend jaar weer gebruik, das de enige goeie manier.
                                  Oeie, de mijne hangt nu al +-2 maand (mee gaan rijden maar nog niet opgeladen) aangesloten aan de kart..

Comment

• Niet in de verlof, maar wel in januari is er een 2uurs kartrace in Eupener karting voor een zeer schapelijke prijs, de organisatie is van Jo Smets.

Meer info:

Nog meer info: http://forum.depaddock.net/showthread.php?t=14454

Het de top 3 zou wel eens een hoog niveau kunnen zijn, maar erachter zal het zeker niet een top niveau zijn (o.a. wij met 2 of 3 teams)...

Comment

• @ mr. dallara: F3 rijder?

Comment

• Met de site organiseren wij op 10 februari een wedstrijd in Eurokart Poperinge.
                                        Alle info op de site: www.shakedown.be

Comment

Working...
                                        X