Jammer, ben dan net op skireis. Anders had ik wel meegedaan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Karting
Collapse
X
-
Sinds gisteren ingeschreven voor de Chrono Wintercup in Nederland met de Rotax Max Senior (2-takt).
14 Januari 2007: Eindhoven.
11 Februari 2007: Berghem-Oss.
*happy*
De eerste wedstrijd kon ik niet rijden, door examens!
Comment
-
Ik hoop dat mijn vraag hier juist staat en anders kunnen de mods het natuurlijk moven:
Zijn de prijzen voor kartgear bij die winkels aan de kartbanen deftig? Het is maar dat 'k graag de volgende schoenen en handschoenen zou kopen:
- schoenen: Sparco K-Run
- handschoenen: Sparco Prokart
Waar zou ik deze eventueel kunnen kopen indien de prijzen niet competitief zijn?
Comment
-
Op de website van Sparco zal je waarschijnlijk de beste prijs krijgen omdat je rechtstreeks van de fabriek koopt, url: http://www.sparco.it, ze hebben ook een webwinkel alhoewel daar niet alle producten bijstaan.
Edithje fluistert me net in mijn oor dat ze op 16 december hun webwinkel hebben vernieuwd en dat de K-run €90 zou kosten en de Prokart €31.Last edited by wouteb; 21/12/2006, 15:59.BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenOp de website van Sparco zal je waarschijnlijk de beste prijs krijgen omdat je rechtstreeks van de fabriek koopt, url: http://www.sparco.it, ze hebben ook een webwinkel alhoewel daar niet alle producten bijstaan.
Edithje fluistert me net in mijn oor dat ze op 16 december hun webwinkel hebben vernieuwd en dat de K-run €90 zou kosten en de Prokart €31.
Comment
-
Ik heb deze 2 dagen geleden aangekocht omdat men vorige net versleten waren! Net dezelfde schoenen & handschoenen als die van u, maar ik weet de prijs niet meer.
ik heb ze hier gekocht: www.antwerpkarting.be
Edit: Ik heb de K-High gekocht..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenIk heb deze 2 dagen geleden aangekocht omdat men vorige net versleten waren! Net dezelfde schoenen & handschoenen als die van u, maar ik weet de prijs niet meer.
ik heb ze hier gekocht: www.antwerpkarting.be
Edit: Ik heb de K-High gekocht..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenOp de website van Sparco zal je waarschijnlijk de beste prijs krijgen omdat je rechtstreeks van de fabriek koopt, url: http://www.sparco.it, ze hebben ook een webwinkel alhoewel daar niet alle producten bijstaan.
Edithje fluistert me net in mijn oor dat ze op 16 december hun webwinkel hebben vernieuwd en dat de K-run €90 zou kosten en de Prokart €31.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenJa en neen, ik heb mijn schoenen op hun site gekocht voor 20€ minder dan overal anders waar ik gezocht heb. Maar normaal gezien is demon-tweeks.co.uk een van de goedkoopste, en super betrouwbaar. Kheb er quasi al m'n racegerief gekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenGa je de K-Runs gebruiken om te karten? Want deze worden niet veel verkocht om te karten...
Ze worden meer gebruikt als gewone schoen!
De K-Mid en K-High worden het meest verkocht (voor het Karten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenBij sparco kostten die K-runs 90 euro. In Nederland staan ze voor 89,25 euro. En bij die demon-tweeks kosten ze 73 euro. In principe kunnen ze ons geen btw aanrekenen aangezien het een verkoop naar het buitenland is, dus da's wel heel erg goedkoop. Of doen ze 't vettig en gaan ze toch engelse btw aanrekenen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk BerichtenHey, weet er hier iemand liefst in de buurt van Limburg een CRG dealer?
Er zijn maar twee CRG dealers in België dus dichter zal je niet vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenHet is eigenlijk 'n beetje voor allebei. Het zou niet zuiver om te karten zijn, maar 'k ga ze er wel voor gebruiken als 'k eens ga karten.
Voor te karten gebruik ik trouwens mijn Puma's (die eigenlijk replica's zijn van de vorige K-high). Aangezien ik die niet meer voor straat gebruik.
Als je nog vragen hebt: PM hé!
Greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk BerichtenHey Whispy, je kan ook naar Racing Shop Piessens in de Wittestraat 91-93 (zijstraat van de Abdijstraat), die doen ook in Sparco en kunnen alles krijgen zowat. Ik heb daar mijn overall en handschoenen gekocht.
Voor te karten gebruik ik trouwens mijn Puma's (die eigenlijk replica's zijn van de vorige K-high). Aangezien ik die niet meer voor straat gebruik.
Als je nog vragen hebt: PM hé!
Greetz
Comment
-
Piessens is inderdaad enorm aan te raden. Enorm vriendelijke vrouw dat er staat ook trouwens. En ze weet nog waar ze het over heeft ook
Nemus en ik hebben allebei onze handschoenen en overall gekocht en als ik ooit terug iets nodig heb voor karting ga ik het zowieso terug daar halen.
@ Nemus; we moeten nog eens dringend gaan karten he makker
Comment
Comment