Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zal iets zijn in de genre van 9-12 en 13-18u maar middag kan je beter altijd ontwijken want kan ook pas om 13,30 terug open zijn ...

nog een kleine tip: aan de overkant van de straat hebben ze meestal een aantal oude porsches staan

Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

• Laten we hopen dat dat ook op zaterdag is, want dat zijn uren die ik tijdens de week nooit kan halen. Tenzij ik er speciaal 'n dag verlof voor zou nemen, maar dat zie 'k eerlijk gezegd ook niet gebeuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
        Enig idee van de openingsuren?

Oorspronkelijk geplaatst door PIESSENS RACINGSHOP
        Beste klant,

In antwoord op uw vraag:

Wij zijn hier maandag vanaf 14 uur tot 19 uur
        dinsdag, woensdag, donderdag,vrijdag vanaf 10uur tot 12 uur
        en van 12.30 uur tot 19 uur

zaterdag van 9.30 uur tot 12.30 uur en van 14 uur tot 18 uur

Wij verkopen kartoveralls, handschoenen, neksteunen, mutsen, schoenen,
        helmen enz.

Groetjes,

Piessens Racingshop

Voila!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
          Voila!
          Thanks! Na 18u is al iets beter geschikt voor mij.

Comment

• Karten is geen hobby van mij. Met mijn lengte van bijna 2 meter en een gewicht van 95 kg, zit ik doorgaans alles behalve ruim en ben ik relatief veel te zwaar, waardoor ik van alle kanten word ingehaald door kleine behendige ventjes die geen drol wegen en dus veel vlotter zijn dan ik. Wat […]

Da's toch niet meer gezond? Hoe snel zou die niet aan de 100km/u zitten?

Comment

• Vanavond in kortrijk om 18u,dat de liefhebbers maar afkomen!!!

Comment

http://www.autoblog.nl/archive/2007/...kart#post-7906

Da's toch niet meer gezond? Hoe snel zou die niet aan de 100km/u zitten?

ff een domme vergelijking maken

gewone shifter weegt ongeveer 160-170kg met piloot en heeft ongeveer 40pk

0..100 in 4sec

deze weegt ongeveer 470kg met piloot met ongeveer 380pk

0 .. 100 in 1.2 sec

gewoon wat zitten spelen met de regel van 3, dus het zal totaal niet kloppen.

Even vergelijken met F3

rond de 560kg met piloot; ongeveer 220 pk

0 .. 100 in 3 sec

dan zou het 0..100 in 1.5 seconden zijn ....

dus het wordt echt een zot cijfer

Comment

• eigenlijk zou ik er niet mee durven rijden peisk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
                    eigenlijk zou ik er niet mee durven rijden peisk
                    Ik zou er ook niet willen mee rijden. Ge zult al veel ervaring moeten hebben om er deftig mee te kunnen rijden denk 'k. Net zoals de hayabusa waar de motor uit komt.

Comment

eigenlijk zou ik er niet mee durven rijden peisk
                      Mee durven rijden zéker wel, maar het kot opentrekken is iets anders!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                        Mee durven rijden zéker wel, maar het kot opentrekken is iets anders!
                        kpeis dat de minste tik op de pedaal het kot open trekken is ...

als je kijkt hoe een kart reeds reageert als je een tikje teveel geeft in de bocht

Comment

kpeis dat de minste tik op de pedaal het kot open trekken is ...

als je kijkt hoe een kart reeds reageert als je een tikje teveel geeft in de bocht
                          Da's waar ja...

Comment

• Daarnet in de JPR gaan karten met ne maat. Ik wou mijn nieuwe gear (sparco k-runs, sparco handschoentjes en ribbescherming) eens testen. Ik heb er in de eerste heat een 39,011 uit gekregen (mijn vorig record dateert van de aw-meeting daar en was 40,774) en tijdens de tweede heat heb 'k er toch nog iets af gekregen: 38,481. Ik moet zeggen dat 'k nu toch vrij tevreden ben.

Merci alvast aan Nemus Jaguar voor de tips. Ik had niet verwacht dat 'k er plots meer dan 2 seconden ging af krijgen.

Comment

Daarnet in de JPR gaan karten met ne maat. Ik wou mijn nieuwe gear (sparco k-runs, sparco handschoentjes en ribbescherming) eens testen. Ik heb er in de eerste heat een 39,011 uit gekregen (mijn vorig record dateert van de aw-meeting daar en was 40,774) en tijdens de tweede heat heb 'k er toch nog iets af gekregen: 38,481. Ik moet zeggen dat 'k nu toch vrij tevreden ben.

Merci alvast aan Nemus Jaguar voor de tips. Ik had niet verwacht dat 'k er plots meer dan 2 seconden ging af krijgen.
                              38.4 is al een deftige tijd! Eens je in de 37 raakt ben je goed bezig en in de 36 ben je super bezig! Je moet vanaf februari ofzo maar eens afkomen als wij er ook zijn. We gaan toch quasi elke maandagavond en de meesten rijden in de 37, fre en ik mits een deftige kart in de hoge 36's en ik met een goede kart in de lage 36's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                                38.4 is al een deftige tijd! Eens je in de 37 raakt ben je goed bezig en in de 36 ben je super bezig! Je moet vanaf februari ofzo maar eens afkomen als wij er ook zijn. We gaan toch quasi elke maandagavond en de meesten rijden in de 37, fre en ik mits een deftige kart in de hoge 36's en ik met een goede kart in de lage 36's
                                Ik vond 38 al 'n hele prestatie voor de 3e keer dat 'k in de jpr kom. Ik weet welke bochten 'k nog sneller zou moeten kunnen. In die heat dat ik 38.4 draaide was er iemand die bijna constant in de 37 draaide. En die kon 'k toch echt niet bij houden op 't recht stuk. Dus ik moet nog meer leren om mijn snelheid op te bouwen en die in die chicane aan de pits niet te hard te laten zakken.

Comment

• wil er strak 's mee gaan karten ergens buurt van Antwerpen zo?

Comment

• Nuttige boodschap: ik alvast niet. Heb daarnet al 'n voorstel van 'n maat van mij afgeslagen om te gaan karten.

Comment

• weet iemand toevallig zijn tijd nog op het indoor circuit in lommel? naar het schijnt reed ik heel goed want ik had 30.840
                                      khad graag eens willen zien hoe de AW'ers het op de circuit doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        weet iemand toevallig zijn tijd nog op het indoor circuit in lommel? naar het schijnt reed ik heel goed want ik had 30.840
                                        khad graag eens willen zien hoe de AW'ers het op de circuit doen
                                        De simpelste manier is nog altijd 'n meetingske organiseren. Probleem is dat er 'n paar examens hebben tot ergens in februari.

Check anders www.kartgrid.be eens en kijk naar hun tijden. Dan weet ge waar ge zit in vergelijking met de mensen die 't echt vaak doen. (niet dat er hier niet zo'n mensen zitten)

Comment

• Daarstraks eerste maal op Indoor Karting Antwerpen.
                                          3 heats en #3 was de snelste 36.364

Als ik dat vergelijk met de 1e van de maand "BANGER", 32.197 heb ik nog wel een wegje te gaan

Leuk circuit overigens waar je echt moet werken met alle bochten.

Comment

Working...
                                          X