Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vraagje:

Ik zoek een geschikte kartbaan voor mijn kart-ontmaagding. Liefst omgeving A'pen/noorderkempen. Iemand een idee welke baan hiervoor geschikt zou kunnen zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
      Vraagje:

Ik zoek een geschikte kartbaan voor mijn kart-ontmaagding. Liefst omgeving A'pen/noorderkempen. Iemand een idee welke baan hiervoor geschikt zou kunnen zijn?
      Kart-ontmaagdiging klinkt wel heel erg slecht.

Ik ga zondag of maandag waarschijnlijk samen met madsekci karten. We weten nog niet naar waar juist, maar het zal ofwel jpr ofwel inkart zijn. Beiden zijn wel vrij ok voor 'n beginner als er niet teveel volk op de baan is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
        Beiden zijn wel vrij ok voor 'n beginner als er niet teveel volk op de baan is.
        Op welke momenten heb je daar het meeste kans op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
          Op welke momenten heb je daar het meeste kans op?
          Wij zijn zondag al eens in de namiddag gaan rijden en toen was er minder dan 10 man op de baan. In de jpr is dat ideaal. Als er bij inkart het buitencircuit niet open is, dan is het er niet plezant als ge met 8 mensen of meer op de baan zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door madsekci Bekijk Berichten
            Daarstraks eerste maal op Indoor Karting Antwerpen.
            3 heats en #3 was de snelste 36.364

Als ik dat vergelijk met de 1e van de maand "BANGER", 32.197 heb ik nog wel een wegje te gaan

Leuk circuit overigens waar je echt moet werken met alle bochten.
            ik heb 32.96 gereden midden vorige week, en was toen seller dan Banger...
            Was wel leuk

Comment

De simpelste manier is nog altijd 'n meetingske organiseren. Probleem is dat er 'n paar examens hebben tot ergens in februari.

Check anders www.kartgrid.be eens en kijk naar hun tijden. Dan weet ge waar ge zit in vergelijking met de mensen die 't echt vaak doen. (niet dat er hier niet zo'n mensen zitten)
              ik vind die tijden nergens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                ik vind die tijden nergens
                Er is blijkbaar al 2 jaar niet meer gereageerd in dat topic. Die baan is precies niet echt populair te noemen bij die mensen.

Comment

• Madsekci en ik gaan straks karten in de jpr in Sint-Niklaas. Dus als er nog volk zin heeft om af te komen. Ik zal er tussen 19u30 en 20u arriveren en hij zal pas later arriveren.

Comment

• Inderdaad, de baan wat onveilig gaan maken tussen 21u30 - 23u00
                    Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                    Madsekci en ik gaan straks karten in de jpr in Sint-Niklaas. Dus als er nog volk zin heeft om af te komen. Ik zal er tussen 19u30 en 20u arriveren en hij zal pas later arriveren.
                    edit: 38.281 gereden - toch weer net iets sneller dan mijn vorige "record".
                    Last edited by ; 16/01/2007, 00:29.

Comment

• Ik ga regelmatig karten bij indoorfun in breda, qua prijs is het ook schappelijk, 13 euro per heat.
                      Helaas heb ik nog geen eigen kart dat is gewoon nog niet te betalen, zou ook niet weten waar ik hem kwijt zou moeten haha bij mij op m ijn studentenkamer zal die niet passen en hier bij indoorfun weet ik niet of daar mogelijkheid voor is om ze te kunnen stallen.denk het niet is toch gewoon een centrum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Formule x Bekijk Berichten
                        Ik ga regelmatig karten bij indoorfun in breda, qua prijs is het ook schappelijk, 13 euro per heat.
                        Helaas heb ik nog geen eigen kart dat is gewoon nog niet te betalen, zou ook niet weten waar ik hem kwijt zou moeten haha bij mij op m ijn studentenkamer zal die niet passen en hier bij indoorfun weet ik niet of daar mogelijkheid voor is om ze te kunnen stallen.denk het niet is toch gewoon een centrum.
                        Zou het mogelijk zijn om toch even leestekens te gebruiken? Dit is nogal vermoeiend om te lezen.

Comment

Zou het mogelijk zijn om toch even leestekens te gebruiken? Dit is nogal vermoeiend om te lezen.
                          Idd, hij begint goed, ma nr et einde toe.

Comment

• Dit is wel balen tijdens een race...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten

Dit is wel balen tijdens een race...
                              Balen en hopen dat er niks vitaals geraakt wordt, zeker?

Comment

Balen en hopen dat er niks vitaals geraakt wordt, zeker?
                                ach, je hebt geen vitale, uitstekende dingen onderaan, dus dat valt best wel mee. Maar de weg naar de pits is natuurlijk tijdsverlies
                                en je band is kapot + je rijdt je velg waarschijnlijk kapot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk Berichten
                                  ach, je hebt geen vitale, uitstekende dingen onderaan, dus dat valt best wel mee. Maar de weg naar de pits is natuurlijk tijdsverlies
                                  en je band is kapot + je rijdt je velg waarschijnlijk kapot
                                  Idd

Tijdens een race ben ik in feite juist nog maar tegengekomen dat m'n batterij losgekomen was en ons de helft kleiner geworden is na enkele rondjes. Helaas was die kabelboom daardoor ook losgerukt en waren er kweetniethoeveel kabels door

Gelukkig van een conc een nieuwe batterij gekregen en als bij wonder starte ie nog met al die beschadigde kabels

Comment

• Zijn er hier veel Rotax Max rijders, of mensen met eigen kart???

Beter is een meeting doen!

Comment

• Vandaag eerste wedstrijd van het VAS-GIRS-kampioenschap op het circuit te Genk.

Traditioneel voor de eerste wedstrijd van het seizoen: regen

Heel wat nieuwe piloten aan de start, waardoor we telkens goed gevulde reeksen hadden. Karting zit in Genk zeker in de lift.

Enkele sfeerbeelden:

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                          X