Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ongetwijfeld ga ik naar volgende wedstrijd van VAS aanwezig zijn om een bezoekje te brengen aan DNR. ook komt er een ijzersterke equipe van Duparcq en Verycken bij. de Feyter zal het ongetwijfeld moeilijk krijgen. Volgend jaar zal ik er is werk van maken om opnieuw te rijden in Endurance allicht...

Tot dan!

Comment

• Iemand hier die komende zaterdag mee rijdt met die karting endurance van de Vlerick Management hogeschool? Ik rij mee met 't ploegske van de firma, maar 't zal gene vette zijn bij mij vrees 'k.

Comment

• Iemand die nog piloten zoekt voor 12hours of Inkart?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
            Knappe helm!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
              Knappe helm!
              Dank u!

Comment

• Last edited by ; 05/05/2007, 10:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                  Iemand hier die komende zaterdag mee rijdt met die karting endurance van de Vlerick Management hogeschool? Ik rij mee met 't ploegske van de firma, maar 't zal gene vette zijn bij mij vrees 'k.
                  We zijn uiteindelijk 4e van de 23 geworden en reden in dezelfde ronde dan de 3e. Race is 18 minuten voor tijd stopgezet wegens 'n massale crash van 6 karts. Heb zelf m'n persoonlijk record in jpr verbeterd van 38.222 naar 37.540, dus ik was uitermate tevreden.

Comment

• Hallo,

iemand ervaring met het team van streetrace.be ???

Op zondag 17 juni is er in Deinze een streetrace en
                    we zouden eventueel willen meedoen.
                    Ze zitten reeds aan het maximum van 35 teams.
                    Er is blijkbaar interesse genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                      Hallo,

iemand ervaring met het team van streetrace.be ???

Op zondag 17 juni is er in Deinze een streetrace en
                      we zouden eventueel willen meedoen.
                      Ze zitten reeds aan het maximum van 35 teams.
                      Er is blijkbaar interesse genoeg.
                      Streetrace is enkele jaren geleden begonnen als organisatie hoewel zij eerst als een gewoon team altijd endurance wedstrijden meereden. Heb er nog felle duels mee gehad. Reden niet slecht, het enige wat ik er mij nog van herriner. Ofwel droom ik te hard.

Comment

• Comment

• Weet er misschien iemand waar je een nieuw vizier kan kopen voor de helm?

merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                            Weet er misschien iemand waar je een nieuw vizier kan kopen voor de helm?

merci
                            welke soort helm?
                            Online, motorbike shop, kartshop, sommige autoshops, eigenlijk is dat niet moeilijk te vinden als er wat moeite gedaan word.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                              welke soort helm?
                              Online, motorbike shop, kartshop, sommige autoshops, eigenlijk is dat niet moeilijk te vinden als er wat moeite gedaan word.
                              ow ik heb al wel wat gezocht op het internet maar ik vind niet echt een goede site

integraal helm, van nitro racing

Comment

• In Francorchamps.

Comment

• Vandaag hadden de maten voor min vrijgezellen-"dag" een namiddagje georganiseerd...

2 heats van 15 minuten karten in Sint-Niklaas bij JPR, mijn eerste maal dat ik dit deed

Ik wou dit nochtans al lange tijd eens doen, maar nu eindelijk !

Eerste heat waren er geen andere rijders en dat was vrij relaxed

Eerste gevoel: Miljaar dit stuurt direct maar ook zwaar (armspieren goed opgespannen)
                                  Tweede gevoel: Dit is fysiek niet te onderschatten
                                  Derde gevoel: Lekker veel adrenaline
                                  Vierde gevoel: Snelheidsgevoel is zalig

Op het lange stuk soms lekkere knal uit de uitlaat bij het gas lossen
                                  Maar ik was toch traag in vergelijking met sommige maten die dit nog al gedaan hadden

Na de eerste heat een colaatje gedronken en hup, klaar voor de 2de heat
                                  Nu reden er nog 5 anderen mee en 3 professioneel-uitziende rijders

Ik ben er eens goed voor gaan zitten en het ging al een stuk beter, 8 seconden betere tijd op mijn ronde

Ik heb af en toe wel afgeremd voor de snellere goden

Na de 2de heat was ik echt uitgeput, ik was aan het zweten en moe

Ik wist niet dat het zo intensief was, maar het is wel eens de moeite,

veel respect voor de pro-rijders hier en voor de endurance !!

Comment

• 8 seconden sneller in de 2e heat
                                    wat heb jij gedaan in de eerste heat? Toeristenrondrit ofzo

Neenee tis wel zo als je voor de eerste keer kart (of na een lange tijd nog eens kart) dat er immens veel progressie op kan zitten qua rondetijden maar 8sec is wel immens veel

Het is idd lastig hé karting, veel van m'n vrienden die voor de eerste keer meegaan zijn vooraf altijd zo stoer bezig van ja dat is niet lastig en moeilijk en blabla tot ze er na een kwartiertje al zuchtend uitkomen
                                    Maar als je regelmatig gaat is het goed te doen 1h à 1h30 aan een stuk te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                                      8 seconden sneller in de 2e heat
                                      wat heb jij gedaan in de eerste heat? Toeristenrondrit ofzo
                                      Echt een toeristenrondrit, ik denk dat ik de pedalen verwisselde :-)

Gewoon die eerste keer weet je niet wat je moet verwachten en ik was veel te voorzichtig,
                                      uiteindelijk kan er niet veel verkeerd gaan, gewoon volle gas en de (beperkte) G-krachten laten werken, tweemaal wel half gedraaid gestaan

Wel dikke fun eigenlijk

Comment

• Teamgenoot gezocht!!!

We zijn nog op zoek naar een teamgenoot...
                                        We zijn actief in het indoorkarten(kan later ook outdoor worden)

meer info op onze site(waar nog aan gewerkt wordt:

www.bnb-racingteam.be

schrijf je ook in op ons forum om wat ervaringen uit te wisselen...

Om je snel een beeld te geven van ons:

Momenteel 12e en 16e in ranking juli van JPR Indoorkarting

Greetz B&B Racing Team

Comment

• Vorige week heb ik 1 keer gereden in Genk. Beste tijd was 34.99 (op mijn schermpje) en 35.00 op het blad. Vorig jaar reed ik 36.45.
                                          Rijd er nog iemand in Genk?

Comment

Working...
                                          X