Oorspronkelijk geplaatst door NightGhost
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Karting
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenVorige week heb ik 1 keer gereden in Genk. Beste tijd was 34.99 (op mijn schermpje) en 35.00 op het blad. Vorig jaar reed ik 36.45.
Rijd er nog iemand in Genk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk BerichtenVraagje
ik zit al langer te twijfelen om bij een kartingclub te gaan
Hoe werkt nu zo'n kartingclub?
Prijzen van lidgeld van kartingclub en wat zijn zo de voordelen ervan?
Ken er niks van
Groeten
Meestal doen die gewoon trainingen voor de leden die je dan zelf betaalt en af en toe doen die dan mee aan races.
Comment
-
't voordeel van een club is dat je altijd aan races kan deelnemen. Als je bv. verplicht met 3-4 man moet zijn in een team, zal je in zo'n club altijd wel "collega-rijders" vinden.
Langs de andere kant zijn er niet veel teams die "promo's" hebben op hun thuis-circuit - dus daarvoor is het niet de moeite.
Comment
-
ik heb een kart op het oog.chassis: tony kart
motor: tm 125cc (phase || motor) met versnellingen watergekoeld. maar er staat erbij dat hij door tijdsgebrek al 5jaar stil staat zodat de remrubbertjes en carbu rubbers moeten vervangen worden.
dit laatst begrijp ik niet zo en wat bedoelt hij met phase || motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door keyser Bekijk Berichtendit laatst begrijp ik niet zo en wat bedoelt hij met phase || motor.
In dat geval zou ik geen kart met een motor met versnellingen kopen als ik jou was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flitser Bekijk BerichtenAls ik dat lees dan ga ik er meteen van uit dat je nog nooit een eigen kart van dichtbij hebt gezien of dat je er in elk geval niet veel van kent.
In dat geval zou ik geen kart met een motor met versnellingen kopen als ik jou was
Comment
-
karting
hallo autoliefhebbers.
ik ben opzoek naar een plattegrond van jprkarting's circuit of toch een goede beschrijving.
moet er binnenkort eens gaan rijden en zou graag beetje weten hoe en wat en wat de ideale lijnen een beetje zijn.
dus alles jullie mij kunnen helpen....elke info is welkom
alvast bedankt.
nen amateur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door keyser Bekijk Berichtenheeft er soms iemand een kart tekoop met 125cc rotax max motor (28pk) aan een goedkope prijs. iets rond de 1750€
Het zijn 2 Gillard chassissen.
Een T-rex van 2004 met een motor van 2004.
Een Charlotte van 2006 met een motor van 2006.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door keyser Bekijk Berichtenwaarom zou ik er niks mee zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenOmdat hij pas binnen +- 1 maand tekoop staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door keyser Bekijk Berichtenik kan wel nog zolang wachten hoor . maar zou wel handig zijn moest ik ongeveer een schatingske weten van de prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door keyser Bekijk Berichtenheeft er soms iemand een kart tekoop met 125cc rotax max motor (28pk) aan een goedkope prijs. iets rond de 1750€
Je mag altijd eens mailen naar sta@telenet.be voor meer info.
Comment
-
Rotax Max Euro Challenge Race 4 Belgium
Morgen in Genk is het EK Rotax Max. Zeker de moeite om te gaan kijken!
Timing (pdf)
Of je nu voor de eerste keer in een kart stapt, of het al vaker gedaan hebt… Hier kart je letterlijk in de bandensporen van huidige F1 racehelden! Je spot hier misschien zelfs één van je favoriete race-helden! Daarbij biedt Karting Genk nog veel meer...
Comment
-
Ik in Mariembourg, de laatste race van het BK.
Met een Parolin. (Italiaans chassis).Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment