Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2016 - Italian Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FIA Formula One 2016 - Italian Grand Prix

Circuit:

Tijdschema

Vrijdag 2 september 2016

10.00-11.30 1ste vrije training
    14.00-15.30 2de vrije training

Zaterdag 3 september 2016

11.00-12.00 3de vrije training
    14.00-15.00 Kwalificatie - LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION

Zondag 4 september 2016

14.00 Italian Grand Prix - LA UNE HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION

WK Tussenstand rijders & constructeurs:

2015 Stats

FP1 - Hamilton - 1.24.670
    FP2 - Hamilton - 1.24.279
    FP3 - Hamilton - 1.24.544
    Qualify - Hamilton - 1.23.397
    Race - Hamilton - 1u18min00.688
    Fastest Lap - Hamilton - 1.26.672

Pirelli Tyre Allocation

FP1

Comment

FP2

Comment

Ben benieuwt naar de top speed.

Comment

Een podium zal wel moeilijk worden, vermoed ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
            Een podium zal wel moeilijk worden, vermoed ik.
            Voor ferrari?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
              Voor ferrari?
              Dat moet geen probleem zijn voor ééntje toch.

Comment

Ligt eraan. Die eerste chicane is ook altijd een bottleneck.
                Een Rosberg-Hamilton crash geeft weer iets om het over te hebben tot het eind van het seizoen.
                Vettel zal deze keer wel iets charmanter zijn tov Kimi, maar dan kan er nog altijd een FI of RB ietsje te heet aankomen.

Laten we het hier nog eens over hebben in lap 2.

Comment

Ferrari's hebben nog steeds meer vermogen dan de RB's, dus de topsnelheid zal ook wel hoger zijn en als de DRS in werking is vliegen ze je om de oren alsof je stil staat op de snelle stukken, een aanval afslaan kan je dan wel vergeten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                    Ferrari's hebben nog steeds meer vermogen dan de RB's, dus de topsnelheid zal ook wel hoger zijn en als de DRS in werking is vliegen ze je om de oren alsof je stil staat op de snelle stukken, een aanval afslaan kan je dan wel vergeten.
                    Hm verstappen die geen aanval afslaat van een ferrari dat wil ik nog wel eens zien

Comment

Hm verstappen die geen aanval afslaat van een ferrari dat wil ik nog wel eens zien
                      Hij is vriendelijk op zijn vingers getikt door Charlie Whiting, voor zijn verdedigende en agressieve rijstijl, dus Max zal toch iets op zijn tellen moeten gaan passen.
                      Het "vriendelijke" kan anders veranderen in een officiële waarschuwing met een straf tot gevolg.

Comment

FP3 is nu bezig en de RB's zijn terug gezakt naar plaats 7 en 8, zelf de Williams auto's zijn sneller.

Comment

FP 3

Comment

Comment

mclaren heeft blijkbaar net bevestigd dat Vandoorne volgend jaar bij hen start, naast Alonso. Button blijft als ontwikkelaar en reserve.

Comment

Ik had persoonlijk gehoopt dat hij naar williams zou gaan . Button is nog goed genoeg voor de F1. Hij verslaat zelfs Alonso op regelmatige basis. Ergens wel jammer om button en massa te zien vertrekken . Ik volg die mannen al sinds hun éérste race in de F1.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                  Ik had persoonlijk gehoopt dat hij naar williams zou gaan . Button is nog goed genoeg voor de F1. Hij verslaat zelfs Alonso op regelmatige basis. Ergens wel jammer om button en massa te zien vertrekken . Ik volg die mannen al sinds hun éérste race in de F1.
                                  Jammer van Massa meen je dat nu? Terwijl zoveel talent ongeduldig zit te wachten op een zitje, ok Massa is goed geweest maar sinds dat stuk tegen z'n hoofd was het niets meer.

Comment

Jammer van Massa meen je dat nu? Terwijl zoveel talent ongeduldig zit te wachten op een zitje, ok Massa is goed geweest maar sinds dat stuk tegen z'n hoofd was het niets meer.
                                    Massa heeft zijn snelheid niet meer ben ik op de hoogte van. Ik bedoel dat Massa al jaren in de f1 rijd waardoor het een beetje een gewoonte is geworden maar inderdaad als er mannen als max en stoffel in de plaats komen mag hij van mij ook wel . Jonkies als palmer , nasr , marcus , pascal , esteban ..... doen mij totaal niets .

Comment

Working...
                                    X