Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stoffel Vandoorne bij Mclaren F1 team seizoen 2017

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stoffel Vandoorne bij Mclaren F1 team seizoen 2017

Promotie voor Vandoorne van reserverijder naar vol zitje voor komend seizoen en wss. ook in een goede bolide.

Vind ik wel een apart topic waard!

EINDELIJK bevestigd !

De uitspraken van Toto wolf zullen het allemaal wel in spoedversnelling gebracht hebben, degradatie voor Button brengt dit echter wel met zich mee binnen het Mclaren team alhoewel butten wss. zel naar williams kan waar Massa ook eindelijk bye bye zegt aan de F1.

Eindelijk anderhalve belg in de F1. Goede timing met de nieuwe reglementen . Ik vrees alleen dat Mclaren volgend seizoen nog niet goed genoeg is .

Comment

McLaren zal niet blijven tweede en derde rangsrollen spelen hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
        McLaren zal niet blijven tweede en derde rangsrollen spelen hoor.
        Feit! Maar als je ziet dat Wehrlein gisteren de mclarens split dan heb ik toch m'n bedenkingen voor volgend jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
          Feit! Maar als je ziet dat Wehrlein gisteren de mclarens split dan heb ik toch m'n bedenkingen voor volgend jaar.
          Idd, maar volgend jaar wijzigd er veel aan de regelmenten waardoor sommige hun grote voorsprong beetje gaan zien slinken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
            Idd, maar volgend jaar wijzigd er veel aan de regelmenten waardoor sommige hun grote voorsprong beetje gaan zien slinken.
            Je hebt wel een goede motor nodig . De honda motor is het slechtste van allemaal. Dat duurt nog easy 2 jaren minstens en Ferrari en Redbull slapen ook niet .

Comment

McLaren is blijkbaar al van vorig jaar bezig met de ontwikkeling van de 2017 auto. Honda heeft ook al gezegd dat ze pas grote dingen gaan veranderen (en nu al mee bezig zijn) in 2017.
              Vergeet ook niet dat het concept van de Honda motor vrij spectaculair is met hun size zero packaging.
              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Vind dat Honda toch al een grote stap vooruit heeft geboekt, als je ziet waar ze vorig jaar stonden...
                Mclaren is een groot team, ze komen er wel, zeker met 2 uitstekende rijders.

Comment

Denk dat Stoffel van Alonso gaat winnen. Alonso is ook niet meer de oude precies de Kimi toer aan het opgaan.

Comment

Eindelijk een Vlaming (vast) in de F1, ongelooflijk eigenlijk dat dit tot 2017 geduurd heeft.

Proficiat Stoffel.
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                      Eindelijk een Vlaming (vast) in de F1, ongelooflijk eigenlijk dat dit tot 2017 geduurd heeft.

Proficiat Stoffel.
                      Max is ook een vlaming hoewel hij zich Hollander voelt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Max is ook een vlaming hoewel hij zich Hollander voelt.
                        Zijn vader is wel een ras echte Nederlander, dus eigenlijk maar voor 50 %. Hij is ook wel in Vlaanderen geboren, dus idd eig meer Vlaming dan Nederlander. Je hebt een punt Jammer dat dit in Nederland zo weinig vermeld wordt.

Maar idd anderhalve Vlaming in de F1 en dan nog jongens met zoveel talent, knap, heel knap.
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Echt mooi om te zien dat de timing eens meezit voor een Belg. Ik denk dat ik ZEKER vanaf volgend jaar de F1 terug zal volgen om mijn geliefkoosde team hopelijk verder voorin terug in actie te zien.
                          Ik ben afgehaakt toen Max net bij Red Bull ging daar ik mijn weekends liever besteed aan renovatiewerken in mijn huis.

Comment

Working...
                          X