Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2016 - Singapore Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Of Rosberg "mag/moet" dit jaar kampioen worden van Mercedes, dat kan ook natuurlijk.
    Dit is ook wat ik er van denk.
    Verleden jaar lag het er ook dik op dat alles voor Hamilton was.
    Z4 M40i

Comment

Of Rosberg "mag/moet" dit jaar kampioen worden van Mercedes, dat kan ook natuurlijk.
      Of Lewis is niet meer de oude en feest teveel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Of Lewis is niet meer de oude en feest teveel.
        Dat kan je niet zeggen na 1 "slechte" race...
        Iedereen heeft wel eens een mindere dag.

Vind Lewis in het totaalplaatje beter dan Nico, al denk ik idd dat Mercedes Rosberg wat
        voordeel geeft. (Hij is natuurlijk een Duitser...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk Berichten

Vind Lewis in het totaalplaatje beter dan Nico, al denk ik idd dat Mercedes Rosberg wat
          Denk dat vooral Rosberg beter in het team ligt.

Comment

Hamilton heeft meer talent dan Rosberg, dat staat buiten kijf voor mij.
            Het verschil is dat Rosberg een keiharde werker is die 100% gefocust is én een stabiel privéleven heeft.
            Hamilton is daarentegen wat vaker afgeleid door al z'n feestjes en vriendinnetjes. (beste voorbeeld is Hongarije 2015).

Hamilton wéét dat hij meer talent heeft dan Rosberg en denkt daarom dat hij zich zo een uitbundig leventje kan permitteren.
            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
              Hamilton heeft meer talent dan Rosberg, dat staat buiten kijf voor mij.
              Het verschil is dat Rosberg een keiharde werker is die 100% gefocust is én een stabiel privéleven heeft.
              Hamilton is daarentegen wat vaker afgeleid door al z'n feestjes en vriendinnetjes. (beste voorbeeld is Hongarije 2015).

Hamilton wéét dat hij meer talent heeft dan Rosberg en denkt daarom dat hij zich zo een uitbundig leventje kan permitteren.
              +1, maar van de andere kant goed dat er tenminste nog een pààr van die flamboyante persoonlijkheden in de F1 rond lopen. Het is zo al saai genoeg !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk Berichten

1 slechte race? Dit seizoen presteert hij zeer wisselvallig . Ik gun het Nico meer dit jaar dan staat Lewis weer met beide voeten op de grond als hij het kampioenschap verliest . Mercedes blijft niet winnende autos bouwen . Dit zijn de gouden jaren waar je van moet profiteren door op je best te presteren . Nico is nog altijd dezelfde Nico gebleven maar Lewis niet .

Comment

+1, maar van de andere kant goed dat er tenminste nog een pààr van die flamboyante persoonlijkheden in de F1 rond lopen. Het is zo al saai genoeg !
                  Daar heb je gelijk, maar liever niet iemand die liever wilt gaan rappen en vriendjes is met Bieber...
                  Dan heb ik veel liever een Raikkonen in z'n jongere jaren.
                  Er is zo een anekdote van hem, dat hij in 2005 tussen de de race in Brazilië en Suzuka verdween. Niemand kon hem bereiken en wist waar hij was. Uiteindelijk komt hij te laat op de rijdersbreefing met een massive kater. Blijkbaar was hij tussen de twee weekends naar Las Vegas gegaan met wat vrienden Zoals sommigen van jullie wel weten had hij daar een slecht weekend, vond niet de juiste pace in vrije trainingen en quali, om dan de race te winnen

Of de keer dat hij ladderzat in Monaco van z'n boot viel.

Jaja, geef mij maar Kimi
                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Daar heb je gelijk, maar liever niet iemand die liever wilt gaan rappen en vriendjes is met Bieber...
                    Dan heb ik veel liever een Raikkonen in z'n jongere jaren.
                    Er is zo een anekdote van hem, dat hij in 2005 tussen de de race in Brazilië en Suzuka verdween. Niemand kon hem bereiken en wist waar hij was. Uiteindelijk komt hij te laat op de rijdersbreefing met een massive kater. Blijkbaar was hij tussen de twee weekends naar Las Vegas gegaan met wat vrienden Zoals sommigen van jullie wel weten had hij daar een slecht weekend, vond niet de juiste pace in vrije trainingen en quali, om dan de race te winnen

Of de keer dat hij ladderzat in Monaco van z'n boot viel.

Jaja, geef mij maar Kimi
                    A big plus one !!

Comment

Kimi was top in zijn jonge jaren . Ik was er een zeer groot fan van eigenlijk nu nog . Jammer dat het bergaf is gegaan . Ik vond hem in zijn topjaren beter dan Fernando éérlijk gezegd.

Comment

Kimi was top in zijn jonge jaren . Ik was er een zeer groot fan van eigenlijk nu nog . Jammer dat het bergaf is gegaan . Ik vond hem in zijn topjaren beter dan Fernando éérlijk gezegd.
                        Puur van talent zijn er inderdaad weinig die kunnen tippen aan Kimi.
                        De Kimi van vroeger is er nog wel, maar hij is het "slachtoffer" geworden van de technologische vooruitgang. Hij heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij niet goed kan met de nieuwe generatie stuurbekrachtiging. Kimi heeft liever een communicatiever stuur en een levendigere voorkant die gemakkelijk instuurt.
                        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Puur van talent zijn er inderdaad weinig die kunnen tippen aan Kimi.
                          De Kimi van vroeger is er nog wel, maar hij is het "slachtoffer" geworden van de technologische vooruitgang. Hij heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij niet goed kan met de nieuwe generatie stuurbekrachtiging. Kimi heeft liever een communicatiever stuur en een levendigere voorkant die gemakkelijk instuurt.
                          Sinds hij terug bij Ferrari is, is het heilige vuur wat verdwenen...
                          Zeker bij Mclaren was hij echt 1 van de beste coureurs, al gaat het dit jaar terug wat beter vind ik

Comment

1 slechte race? Dit seizoen presteert hij zeer wisselvallig . Ik gun het Nico meer dit jaar dan staat Lewis weer met beide voeten op de grond als hij het kampioenschap verliest . Mercedes blijft niet winnende autos bouwen . Dit zijn de gouden jaren waar je van moet profiteren door op je best te presteren . Nico is nog altijd dezelfde Nico gebleven maar Lewis niet .
                            Akkoord, maar een Lewis die constant presteert moet altijd van Nico winnen.
                            Misschien volgend jaar met de nieuwe regels dat Mercedes niet meer zo dominant is, ben benieuwd

Comment

Working...
                            X