Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2016 - Abu Dhabi Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FIA Formula One 2016 - Abu Dhabi Grand Prix

Circuit:

Tijdschema

Vrijdag 25 november 2016

10.00-11.30 1ste vrije training
    14.00-15.30 2de vrije training

Zaterdag 26 november 2016

11.00-12.00 3de vrije training
    14.00-15.00 Kwalificatie - LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION

Zondag 27 november 2016

14.00 Abu Dhabi Grand Prix - LA DEUX HD, SPORTING TELENET, RTL TELEVISION

WK Tussenstand rijders & constructeurs:

2015 Stats

FP1 - Hamilton - 1.43.754
    FP2 - Rosberg - 1.41.983
    FP3 - Rosberg - 1.41.856
    Qualify - Rosberg - 1.40.237
    Race - Rosberg - 1u38min30.175
    Fastest Lap - Hamilton - 1.44.517

Pirelli Tyre Allocation

Lewis zal de race wel winnen en Nico 2de .
    Hopelijk gebeurt er nog iets zoals Lewis die de tempo laag houd om Nico prooi te maken voor de achterliggers . Dat deed hij in de voorgaande jaren ook al nu en dan.
    Denk dat Nico deze niet meer weggeeft .

Comment

Als Rosberg geen pech heeft is hij kampioen, er zou al veel moeten gebeuren om geen podium te rijden. Abu Dhabi is een puur power circuit met die 2 lange rechte stukken. Misschien dat de RedBull in de eerste sector nog wat sneller is, maar ik vrees er voor.

Comment

Fp1

fp2

Last edited by ; 25/11/2016, 17:34.

Comment

FP3

Comment

Nico doet wat hij moet doen .

Comment

Qualify

Comment

Lewis held opzettelijk de boel ophouden.
                Nico Weltmeister
                Hoop dat het volgend jaar tss 2teams gaat . Ik begin het moe te worden dat die Mercedes wagens blijven domineren . 2keer heeft Redbull gewonnen dit seizoen en dat was 2 keer door puur geluk 1x crash tss beide rijders en 1 x Lewis engine faillure .

Comment

Ik vind Ham ook een hypocriet ventje.. Zaterdag nog roepen dat hij de boel niet gaat ophouden want dat dit unfair is, en dan het gewoon doen en goedpraten...
                  Zijn gedrag was helemaal niet wenselijk, ook erna in de persconferentie. Blijven volhouden dat hij de titel verloop door andere factoren dan hijzelf, terwijl er ook genoeg races waren waar Rosberg gewoon beter reed.
                  + Vorige twee jaar had Rosberg meer autopech dan Hamilton, dus nu valt het gewoon eens naar de andere kant.

Of Rosberg echt terecht kampioen is, dat laat ik in het midden.
                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Rosberg is terecht kampioen er zijn genoeg races en ook al is Lewis op pure snelheid sneller het verschil is miniem . Ik zou zeggen dat Nico het niet verdiende als Lewis op ieder circuit per ronden een halve tot seconde sneller was. Hij heeft ook veel geblunderd bij de starts dit jaar en als hij dan tot zo oppermachtig is vergeleken met Nico had hij hem gepakt na een slechte start . Ik zou het zelfde gedaan hebben als Nico mooi punten pakken en tevreden zijn met een 2de of 3deplaats want zo win je een kampioenschap . Nico is wel één van de weinige dat fatsoenlijk is opgegroeid en manieren heeft gewoon een lieve kerel . Ik vind hem een echte gentlemen.

Nu Lewis geef ik ook gelijk . Pushen in de éérste sector en zoveel mogelijk ophouden in de 3de sector omdat het de énige kans is . Stel dat het hem was gelukt om Vettel en Verstappen er tss te krijgen dan was hij een held . De Mercedes is gewoon te machtig als de rest hen dan nog niet kan pakken .
                    Lewis kan ook moeilijk voor de race zeggen dat hij Nico gaat ophouden want dan krijg hij problemen met het team . Achteraf kan hij het team nog wat wijsmaken of ze dat gaan geloven is iets anders .
                    Last edited by ; 28/11/2016, 16:03.

Comment

Working...
                    X