Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kersvers wereldkampioen Rosberg stopt op hoogtepunt
Niet verwacht, maar goeie beslissing van hem, denk ik. De kans dat hij dit nog eens kan herhalen is bijzonder klein en met zijn netwerk, looks en zaken instinct zal hij het op andere vlakken ook zeker ver schoppen. Als ze nu bij Mercedes, Vettel aan boord durven te halen, is het hek helemaal van de dam volgend jaar.
F?ck man dit komt onverwacht. Dit is wel een stoot naar Lewis . I beat you bye bye. Die gast is nog altijd geweldig snel en één van de snelste op de grid . Een groot verlies voor F1.
De kans is groot dat Lewis het nu easy krijgt volgend jaar met een zwakke teammaat zoals Pascal .... Ik hoop dat Alonso iets in zijn contract heeft waardoor hij weg kan .
Ik dacht eerst dat dit een hoax was, ongelofelijk dit......
Wie zou de 2e coureur worden? Zou het Werlhein worden?
Ik vind het trouwens raar dat hij zo plots stopt. Iets zegt me dat hier politiek achter zit...
lijkt me nochtans een van de meest oprechte en persoonlijke statements die er in lange tijd te zien zijn geweest.
Dus ik denk niet dat er veel politiek aan te pas is gekomen, tenzij je het feit dat zijn vrouw thuis de broek draagt onder politiek laat vallen.
De vraag is wat Mercedes wil.
Als Mercedes de 2 beste rijders in het team wil hebben dan gaat Max naar Mercedes.
Als Mercedes voor de makkelijkste weg kiest wordt het Wehrlein, en wordt Hamilton volgend jaar met 2 vingers in de neus Kampioen.
Red Bull, zal Verstappen willen behouden, maar de vraag is wat er aan clausules in zijn contract staan.
Als er een clausule is dat hij als Mercedes zich meld voor een afkoop som weg mag, die Mercedes bereid is te betalen dan kan het snel gaan.
Verder zou Red Bull er sportief baat bij kunnen hebben om Verstappen naar Mercedes te laten gaan.
Sainz zou door kunnen schuiven naar Red Bull en Pierre Gasly kan dan instappen bij Torro Rosso.
Verder denk ik dat Mercedes er geen baat bij heeft als er één overheersende rijder is die simpel de titel binnen haalt, en de andere rijder subtop rijd, dan winnen ze ook geen constructeur titel.
Denk niet dat Max naar Mercedes gaat, die zit echt wel goed bij RB en is hen ook enorm dankbaar.
Horner heeft al meermaals gezegd dat ze hem niet laten gaan & waarom zou Verstappen weg willen?
De regels gaan op de schop (op aanvraag van RB!) en renault komt met een nieuwe motor.
Ik denk dat RB volgend jaar op gelijke hoogte komt met Mercedes.
Bottas en Hulkenberg hebben toch ook onlangs getekend.
ik denk niet dat Mercedes zal tevreden zijn met een rijder die op dit ogenblik nergens een contract heeft.
Sleutel ligt volgens mij bij Alonso en McLaren. Als daar niets beweegt zal Mercedes naar alternatieven moeten kijken. Als ze Bottas bij Williams weghalen, kunnen ze misschien Wehrlein nog een jaartje of 2 bij Williams laten evolueren. Dan moeten ze bij Williams wel bereid zijn om met 2 jonge, onervaren rijders te werken.
Tenzij iemand Button overhaalt om er nog een jaartje bij te breien ..
In ieder geval wel een interessante situatie om volgen en mogelijks worden een aantal teams in de carrousel betrokken.
Jammer voor Stoffel ergens. Stel dat hij bij Mercedes mocht debuteren . Als Stoffel beschikbaar was mocht hij wel denk ik aan de slag . Ik zie hem niet rap iets bereiken bij Mclaren buiten met Alonso vechten om 6 7 8 9 10de posities.
Button zie ik echt niet terugkomen in 2017. Als je de interviews zag in Abu Dhabi na de race weet je genoeg. Die man is écht blij dat hij stopt en iets anders kan doen.
Ik denk inderdaad dat de sleutel bij Alonso ligt, Vettel heeft al aangekondigd niet te willen vertrekken, RB hun contracten zijn volledig dicht.
Het is nog maar de vraag om ze werlhein gaan promoveren want het schijnt dat hij niet iemand is waar mensen graag met werken....
Hulkenberg zal zich nu ook wel al duizendmaal verdommen, mist hij wéér de kans op een stoeltje bij een topteam!
Ik denk dat Vettel éérder schrik heeft om met Lewis de strijd aan te gaan.Nu ja waarom zou je u reputatie om zeep helpen als je een nummer 1 rijder bent bij een team als Ferrari dat vroeg of laat voor de 1ste plaatsen kan vechten en goed betaald.
Maar zeg nooit nooit . In de F1 kan alles gebeuren liefst zie ik Alonso bij Mercedes.
1 ding is zeker wie de teammaat van Lewis word heeft kans om kampioen te worden . Ik zie Mercedes volgend jaar ook als sterkste team.
Massa heeft alvast openlijk zijn diensten aangeboden.
Het zou mij nu écht niet verbazen mocht Mercedes hem kiezen (liever niet maar soit)
hij heeft ervaring bij een topteam als nummer 2 rijder
hij is een solide puntenpakker
en het is een van de meest ervaren rijders in het pak
No offence, massa is een goede kerel maar te traag geworden. Zelf een solide 2e plaats scoren zal lastig worden als RB op hetzelfde niveau blijft als '16.
Op zich kunnen ze niet anders dan Werlhein, anders schieten ze zichzelf in de voet door te laten zien dat ze niet geloven in hun opleidingsprogramma.
Bottas hoor ik nu meer en meer als kandidaat maar het is nog maar de vraag of Williams hem wilt laten gaan.
Comment