Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kersvers wereldkampioen Rosberg stopt op hoogtepunt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

zal er aan liggen met hoeveel sollen mercedes over de brug wil komen. zoals we ondertussen wel weten, is iedereen te koop in de F1.
    en als williams dan ook nog mclaren kan overtuigen om button te laten gaan ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
      zal er aan liggen met hoeveel sollen mercedes over de brug wil komen. zoals we ondertussen wel weten, is iedereen te koop in de F1.
      en als williams dan ook nog mclaren kan overtuigen om button te laten gaan ...
      True, een vette korting op motoren, werlhein er plaatsen of nog wat geld toesteken, het kan allemaal..

Button zie ik niet gebeuren, die heeft oprecht laten blijken dat hij er genoeg van heeft (zie z'n interviews na Abu Dhabi). Hij zei letterlijk dat gij genoeg had om altijd in rondjes te rijden
      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Mercedes heeft zopas laten weten dat ze pas na nieuwjaar de nieuwe rijder zullen bekendmaken.
        Ze willen vermoedelijk in alle stilte de besprekingen doen. er is nu imo teveel gespeculeer..

De laatste geruchten zijn nu dat Williams probeert Massa te overtuigen om nog een jaartje verder te doen. Zo zouden ze Bottas kunnen doorsluizen naar Mercedes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
          Mercedes heeft zopas laten weten dat ze pas na nieuwjaar de nieuwe rijder zullen bekendmaken.
          Ze willen vermoedelijk in alle stilte de besprekingen doen. er is nu imo teveel gespeculeer..

De laatste geruchten zijn nu dat Williams probeert Massa te overtuigen om nog een jaartje verder te doen. Zo zouden ze Bottas kunnen doorsluizen naar Mercedes.
          Denk wel dat Massa zou willen, maar het gaat Williams wel pijn doen in het WK vrees ik (als je ziet hoeveel massa trager was dan bottas, en het is nog te zien hoe Stroll het gaat doen).
          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Snap eigenlijk niet waarom Redbull Sainz niet laat gaan. Ik zie hem echt niet zijn debuut maken bij het A team .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
              True, een vette korting op motoren, werlhein er plaatsen of nog wat geld toesteken, het kan allemaal..

Button zie ik niet gebeuren, die heeft oprecht laten blijken dat hij er genoeg van heeft (zie z'n interviews na Abu Dhabi). Hij zei letterlijk dat gij genoeg had om altijd in rondjes te rijden
              tja, niki lauda heeft dat ook ooit gezegd ... en een paar jaar later werd 'm nog 'ns wereldkampioen.

'k zou button liever in de williams zien dan massa, maar denk wel dat fluppe makkelijker zal te overtuigen zijn. leek me toch nog niet echt klaar om te stoppen. heeft zelfs al verklaard dat 'm volgend jaar, ergens een volledig kampioenschap wil rijden. zou ook een goede referentie zijn voor stroll.

Comment

Het is erg handig voor mij omdat ik niet veel ervaring heb. Bedankt en vriendelijke groet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten

tja, niki lauda heeft dat ook ooit gezegd ... en een paar jaar later werd 'm nog 'ns wereldkampioen.
                  Lauda is herbegonnen van moeten.

Comment

Working...
                  X