Voila officieel Bottas naar Mercedes en Massa naar Williams. Het was te verwachten en een zure appel voor Pascal .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 2017
Collapse
X
-
Maar hij heeft wel maar voor één jaar getekend... lijkt me dus eerder een tussentijdse oplossing.
Na 2017 komen er ook een paar knappe rijders terug op de markt, Alonso, Vettel,..
Beide zijn ook vrij gefrustreerd bij hun huidige werkgever en het is dan ook met een reden dat McLaren al vroeg in 2017 wil onderhandelen met Alonso.
Ook zal ik benieuwd zijn hoe lang het contract van Werlhein is bij Sauber. Als dit ook maar één jaar is, geeft het Mercedes ook een kans om hem nog een jaar te laten rijpen (zoals Toto wou), om erna toch naar Mercedes te gaan.
Ook het feit dat Hamilton graag eens voor Ferrari wilt rijden speelt hier ook in mee natuurlijk.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
tja ze konden niet veel anders met hem aangezien manor een onzekerheid is voor 2017Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
Ook het feit dat Hamilton graag eens voor Ferrari wilt rijden speelt hier ook in mee natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenVerhaal is dat Ferrari geen motoren meer levert aan Sauber in 2017.
Sauber zou nu met Honda motoren gaan rijden.
t'is niet dat Ferrari geen motoren wil leveren aan Sauber.
Sauber gaat dit jaar obviously nog met '16 Ferrari power units rijden.
Voor 2018 zouden ze met Honda power units willen rijden. Niet omdat die zoveel beter zouden zijn dan de Ferrari's (who knows?)
Voor Sauber is het alleen maar om het geld te doen. Dus goedkopere Honda units, eventueel een talentvolle Honda protégé erbij en/of Honda backing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenVerschillen tss de motoren zullen wel iets kleiner worden hoop ik toch.
Honda komt wel terug in 2017 ,ze hebben de motor grondig aangepast .
Ferrari sprak al over+1000pk voor de 2017spec.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
1000+ pk bij Honda of Ferrari. ??
Comment
-
Ik denk ook dat de nominatie van mercedes mede komt door het extra motor vermogen.
Als Ferrari 1000+ pk zou hebben dan moeten ze weer voor het kampioenschap kunnen gaan.
Maar ik betwijfel of Renault überhaupt in de buurt van de 1000 pk zou komen.
Mercedes zie ik dat ook wel doen en ik kijk ook niet gek op dat Honda dat ook zomaar doet nu de tokens weg zijn.
Dan zie ik Red Bull zomaar om plaats 5 en lager strijden met hun Renault motor.
Ferrari
Mercedes
Honda (McLaren)
Williams (mercedes 2017)
Force India (mercedes 2017)
RedBull
Torro Rosso
Renault
Sauber
Manor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenWat about Ferrari 2018 met Lewis en Max.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
en al zou Ferrari 1000pk+ hebben voor 2017, Mercedes zat al rond dat getal met hun 2016 spec. Ik denk dat het ook beetje naief is om te denken dat Ferrari plots de beste motor gaat hebben, en of ze plots voor het kampioenschap kunnen gaan. Structureel zijn ze een zootje ongeregeld (helaas).
En zowel Renault als Honda komen met quasi volledig nieuwe motoren (die van Renault is zelf volledig nieuw).
Het feit dat bv Renault ook samen werkt met Ilmor op aanvraag van RB is een goede zaak. Het is vooral afwachten hoe de testen zullen verlopen voor we iets kunnen zeggen, maar denk dat zeker in de 2e helft van het seizoen ook Renault naar 1000 pk zal gaan als ze hem volledig open zetten.
Honda is een groot vraagteken, er is veel aangepast zeggen ze, maar dat is het ook.. Of ze vashouden aan het size-0 concept is ook onduidelijk, alsook WAT ze net veranderen en wat deze veranderingen inhouden (plaatsing ERS, plaatsing turbo,...)Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Hoeveel pk ze bij Mercedes gaan hebben weet ik niet maar in kwalificatie trim 2016 zeker 1000pk dus zij zullen ook wel 1000+ hebben . Belangrijk is ook de driveability .
Ik denk dat Honda en Renault ongeveer op het zelfde niveau zullen zitten als Ferrari met een achterstand op Mercedes .
Comment
-
Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
Comment